Skab værdi med segmentering
Skab værdi med segmentering
I dette webinar guider vi dig til at komme rigtigt i gang med segmentering: Hvad er et segment, og hvordan bruger du det bedst?
Vær med, når vi sammen med APSIS ser nærmere på, hvorfor det er så værdifuldt at bruge den data, du sikkert allerede har, eller nemt kan få adgang til, og hvorfor du skal begynde at segmentere på baggrund af dette - med øget værdi som resultat.
Hvad end det handler om at værge nye medlemmer, sælge flere produkter eller øge kendskabet til din virksomhed, så er segmentering relevant for dig.
På webinaret får du:
- Viden om, hvordan du skaber værdi med segmenter
- Konkrete eksempler på segmentering
- Overblik over, hvordan du får fat på den data du mangler
- Inspiration til at segmentere anderledes end du gør i dag.
Webinaret er for dig som:
- Gerne vil i gang med at segmentere
- Er i gang med at segmentere, men vil have mere værdi
- Står for udsendelsen af nyhedsbreve
- Arbejder med Marketing Automation
- Er interesseret i datadrevet marketing.
Om APSIS
APSIS leverer personlige og skalerbare datadrevne løsninger indenfor marketing automation, e-handel, lead-generering, segmentering og e-mail marketing. Med mere end 18 års erfaring indenfor udvikling af målbare og effektive værktøjer, der er nemme at implementere, er det APSIS' mål at give marketingfolk mulighed for at skabe personlige og værdifulde kunderelationer – uanset hvilken kanal eller platform de benytter. APSIS har kontorer i 5 lande, over 290 ansatte og + 3.600 kunder i 50 lande.
Link til webinaret
Som tilmeldt modtager du, på dagen for afviklingen, et link til webinaret.
Samarbejdspartner

-
10.00 - 10.10
Velkomst og introduktion af oplægsholdere
10.00 - 10.10 -
10.10 - 10.30
Hvem er APSIS, hvorfor snakker vi segmentering, hvem er segmentering relevant for?
10.10 - 10.30 -
10.30 - 10.50
Case på segmentering - hvordan gør du i praksis?
10.30 - 10.50 -
10.50 - 11.00
Afrunding og spørgsmål
10.50 - 11.00
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.