Spring til indhold

Få konkurrencefordele ved god digital kundeservice

Kunderne er blevet vant til at handle online på den globale markedsplads. Så hvordan skiller du dig ud, hvordan vinder du kundernes tillid, og hvordan undgår du dårlige anmeldelser?
Svaret er: God digital kundeservice.
Event
Webinar

Få konkurrencefordele ved god digital kundeservice

Hos dig selv
Gem
Indhold

E-handelsmarkedet er et benhårdt udskilningsløb, hvor kun de bedste danske webshops ender med at stå tilbage. Særligt når Amazon stiller til start. 

I den hårde konkurrence er kundeservice et undervurderet konkurrenceparameter. For på den internationale e-handelsplads kan du altid finde et bedre og billigere tilbud, men sjældent en tillidsvækkende kundeservice. 

Kunderne oplever mange skuffelser, som udfordrer deres tillid. De svarer igen med alarmerende anmeldelser på fx Trustpilot. 

Vil man skille sig positivt ud og minimere risikoen for dårlige anmeldelser, skal man yde en god kundeservice. Tilfredse kunder er loyale kunder, der kommer igen og bliver din ambassadør over for nye kunder. 

Det handler bl.a. om tilgængelighed og hurtige responstider. 

Alt det kan du høre mere om, når Klaus fra Valeur Customer Service fortæller, hvad de bedste gør lige nu, og hvordan du kan gøre det samme. Deltag og få gode råd om best practice.  

Til dette webinar bliver du klogere på:  

  • Forbrugerens forventninger til fremtidens kundeservice 
  • Fordelene ved udvidede åbningstider 
  • Effekten af hurtigere responstid 
  • Hvilke redskaber der kan hjælpe jer på rejsen 

Webinaret henvender sig til 
Større og mindre e-commerce forretninger, som gerne vil følge med udviklingen eller give deres kunder en ekstraordinær kundeoplevelse. 

Om Valeur  
Vi hjælper e-commerce forretninger, med at overgå kundernes forventninger. Vi sikrer ’best in class’ kundeservice på alle kanaler. Vi tager hele ansvaret for virksomheders kundeservice eller assisterer ved overløb/spidsbelastning. Vi holder længe åbent og taler kundernes sprog i det meste af Europa.

Webinar og link – sådan foregår det: 

  • Tilmeld dig her på siden 
  • På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter.  

Samarbejdspartner

  • 10.00 - 10.05

    Velkomst

    10.00 - 10.05
    Mathilde Møller

    Chefkonsulent

    Dansk Erhverv

  • 10.05 - 10.35

    Indsigt i vigtigheden af god kundeservice

    10.05 - 10.35

    Konkrete cases og resultater heraf. 

  • 10.35 - 10.50

    Kundecase: Kaffekapslen

    10.35 - 10.50

    Best practice omkring hvordan Kaffekapslen har valgt at håndtere kundeservice.

  • 10.50 - 11.00

    Afrunding og Q&A

    10.50 - 11.00

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.