Få konkurrencefordele ved god digital kundeservice
Svaret er: God digital kundeservice.
Få konkurrencefordele ved god digital kundeservice
E-handelsmarkedet er et benhårdt udskilningsløb, hvor kun de bedste danske webshops ender med at stå tilbage. Særligt når Amazon stiller til start.
I den hårde konkurrence er kundeservice et undervurderet konkurrenceparameter. For på den internationale e-handelsplads kan du altid finde et bedre og billigere tilbud, men sjældent en tillidsvækkende kundeservice.
Kunderne oplever mange skuffelser, som udfordrer deres tillid. De svarer igen med alarmerende anmeldelser på fx Trustpilot.
Vil man skille sig positivt ud og minimere risikoen for dårlige anmeldelser, skal man yde en god kundeservice. Tilfredse kunder er loyale kunder, der kommer igen og bliver din ambassadør over for nye kunder.
Det handler bl.a. om tilgængelighed og hurtige responstider.
Alt det kan du høre mere om, når Klaus fra Valeur Customer Service fortæller, hvad de bedste gør lige nu, og hvordan du kan gøre det samme. Deltag og få gode råd om best practice.
Til dette webinar bliver du klogere på:
- Forbrugerens forventninger til fremtidens kundeservice
- Fordelene ved udvidede åbningstider
- Effekten af hurtigere responstid
- Hvilke redskaber der kan hjælpe jer på rejsen
Webinaret henvender sig til
Større og mindre e-commerce forretninger, som gerne vil følge med udviklingen eller give deres kunder en ekstraordinær kundeoplevelse.
Om Valeur
Vi hjælper e-commerce forretninger, med at overgå kundernes forventninger. Vi sikrer ’best in class’ kundeservice på alle kanaler. Vi tager hele ansvaret for virksomheders kundeservice eller assisterer ved overløb/spidsbelastning. Vi holder længe åbent og taler kundernes sprog i det meste af Europa.
Webinar og link – sådan foregår det:
- Tilmeld dig her på siden
- På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter.
Samarbejdspartner

-
10.00 - 10.05
Velkomst
10.00 - 10.05Mathilde Møller
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
-
10.05 - 10.35
Indsigt i vigtigheden af god kundeservice
10.05 - 10.35Konkrete cases og resultater heraf.
-
10.35 - 10.50
Kundecase: Kaffekapslen
10.35 - 10.50Best practice omkring hvordan Kaffekapslen har valgt at håndtere kundeservice.
-
10.50 - 11.00
Afrunding og Q&A
10.50 - 11.00
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.