TorsdagsTech: Øg salget med datadrevet markedsføring
TorsdagsTech: Øg salget med datadrevet markedsføring
Bliv klogere på, hvordan segmenteringsmodeller og berigelse af data kan være med til at forbedre dine salgstal.
Og hør historien om, hvordan Bloomit har udviklet sig fra en lokal blomsterforretning til en seriøs disruptor i den danske blomsterbranche, hvilke udfordringer det har givet, og hvordan arbejdet med data og AI i marketing for alvor har sat strøm til Bloomits vækst.
Casen er nomineret til E-handelsprisen 2021 i to kategorier.
TorsdagsTech er en ny serie af arrangementer, som sætter fokus på digitalisering og teknologi i erhvervslivet. Med TorsdagsTech får du viden om nye trends, erfaringer fra andre virksomheder og inspiration til, hvordan du kan komme i gang med den digitale omstilling og meget mere.
Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret dagen før, det afholdes.
-
08.30 - 08.35
Velkomst
08.30 - 08.35 -
08.35 - 09.20
Case: Eksplosiv digital commerce vækst for dansk markedsdisruptor
08.35 - 09.20 -
09.20 - 09.50
Øg salget med segmenteringsmodel og databerigelser
09.20 - 09.50 -
09.50 - 10.00
Opsamling og afrunding
09.50 - 10.00



Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.