Spring til indhold

TorsdagsTech: Øg salget med datadrevet markedsføring

Der er et væld af muligheder for at bruge data i markedsføring. Få tips til at komme i gang, og hør et eksempel fra en virksomhed, der har opnået gode resultater med at bruge data og AI i deres marketing.
Event
Webinar

TorsdagsTech: Øg salget med datadrevet markedsføring

Hos dig selv
Gem
Indhold

Bliv klogere på, hvordan segmenteringsmodeller og berigelse af data kan være med til at forbedre dine salgstal.

Og hør historien om, hvordan Bloomit har udviklet sig fra en lokal blomsterforretning til en seriøs disruptor i den danske blomsterbranche, hvilke udfordringer det har givet, og hvordan arbejdet med data og AI i marketing for alvor har sat strøm til Bloomits vækst.

Casen er nomineret til E-handelsprisen 2021 i to kategorier.

TorsdagsTech er en ny serie af arrangementer, som sætter fokus på digitalisering og teknologi i erhvervslivet. Med TorsdagsTech får du viden om nye trends, erfaringer fra andre virksomheder og inspiration til, hvordan du kan komme i gang med den digitale omstilling og meget mere.

Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret dagen før, det afholdes. 

  • 08.30 - 08.35

    Velkomst

    08.30 - 08.35
  • 08.35 - 09.20

    Case: Eksplosiv digital commerce vækst for dansk markedsdisruptor

    08.35 - 09.20
  • 09.20 - 09.50

    Øg salget med segmenteringsmodel og databerigelser

    09.20 - 09.50
  • 09.50 - 10.00

    Opsamling og afrunding

    09.50 - 10.00

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.