Skab loyalitet med digitale kunderejser
Skab loyalitet med digitale kunderejser
I dette webinar guider eksperter fra APSIS dig til at skabe loyalitet og mersalg med dine kunderejser. Har du styr på dine kunderejser, og hvor du kan sætte ind for at gøre en forskel?
På webinaret sætter vi fokus på, hvilke touchpoints kunderne møder, og hvordan man får skabt værdi omkring disse. Udover at give en bedre kundeoplevelse vil APSIS’ eksperter også hjælpe dig med et indblik i, hvordan du optimerer og sparer på dine ressourcer med automatiserede processer.
Vær med når vi ser nærmere på, hvorfor det er så værdifuldt at automatisere dine processer og have styr på, hvor i kunderejsen det skaber værdi. Det er nemt at komme i gang – så få indblik i, hvor du starter, hvordan du analyserer, og hvad der virker i markedet. Alt sammen med øget værdi som resultat. Du kommer til at gå fra webinaret med en masse konkrete værktøjer til, hvordan du kommer i gang.
Derfor skal du deltage:
- Lær hvordan du skaber loyalitet med kunderejser
- Få konkrete eksempler på kunderejser med relevante touchpoints
- Bliv inspireret til at automatisere anderledes, end du gør i dag
Webinaret henvender sig til:
- Dig der arbejder med digitale kunderejser
- Dig der vil øge loyalitet hos dine kunder og skabe mere værdi
- Dig der gerne vil i gang med, eller er startet på, at kombinere digitale kunderejser og automation
- Dig der gerne vil inspireres med konkrete eksempler, du kan tage med videre til din egen forretning.
Om APSIS
APSIS leverer personlige og skalerbare datadrevne løsninger indenfor marketing automation, e-handel, lead-generering, segmentering og e-mail marketing. APSIS One er en datadrevet marketing platform som på tværs af kanaler gør det simpelt at lave kampagner, mails, og automation flows baseret på de indsigter om brugernes adfærd som systemet opsamler. Blandt de leads som opsamles kan APSIS One se deres adfærd på tværs af kanaler, kommunikere til dem baseret på den adfærd og dermed øge konverteringen. APSIS har kontorer i 6 lande, over 290 ansatte og + 3.600 kunder i 50 lande
Webinar og link – sådan foregår det:
- Tilmeld dig her på siden
- På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter.
Samarbejdspartner

-
10.00 - 10.05
Velkomst
10.00 - 10.05 -
10.05 - 10.20
Introduktion til kunderejser, touchpoints og automation
10.05 - 10.20 -
10.20 - 10.50
Hvordan gør du i praksis?
10.20 - 10.50Få et eksempel på en case, som kan inspirere dig.
-
10.50 - 11.00
Opsummering og Q&A
10.50 - 11.00
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.