BI for Digital Marketing – spar tid og få bedre indblik
BI for Digital Marketing – spar tid og få bedre indblik
Et BI dashboard giver overblik over forretningskritiske nøgletal og måleværdier, så man nemt og effektivt kan følge performance på daglig basis, fra alle digitale marketingkanaler.
Med en BI løsning kan du nemt og hurtigt få indblik og sammenligne performance på tværs af alle platforme.
På webinaret gennemgås nøgletal og metrics, og hvordan en BI løsning rent teknisk fungerer – uden siloer og med fuld transparens.
Det får du ud af at deltage:
- Indsigt i hvordan du kan arbejde med en BI løsning og sammenligne performance på daglig basis – uden at det koster en formue.
- Indblik i hvilke muligheder der er, hvad det kan indeholde og hvad der rent teknisk skal til.
- Indsigt i hvordan du kan arbejde med forretningskritiske nøgletal og metrics på tværs af alle kanaler.
- Et gratis dashboard – til at komme i gang
Webinaret henvender sig til
- Marketingansvarlige
- Controllere
- Business Intelligence medarbejdere
- CMO/CDO/CEO/Marketingkoordinatorer
On demand
Ved at tilmelde dig, kan du enten se med live på dagen, eller se webinaret on-demand efter det er afholdt – og når det passer dig (link til videooptagelsen sendes i en opfølgningsmail efter webinaret).
Om Iternum Digital
Iternum Digital er et digitalt marketingbureau inden for data, software og performance. Virksomheden tilbyder løsninger inden for BI, Google Ads, SEO, SoMe, nyhedsbreve, web, UX og CRO.
Samarbejdspartner

-
10.00 - 10.05
Velkomst
10.00 - 10.05Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
-
10.05 - 10.45
Hvad er og hvordan kan du arbejde med en BI løsning og sammenligne performance på daglig basis – uden at det koster en formue?
10.05 - 10.45Bjørn Herbst
CEO og Partner
Iternum Digital
Beskrivelse
Bjørn har arbejdet med digital marketing i 15 år på et operationelt, taktisk og strategiske niveau. Han har bl.a. hjulpet virksomheder som SAXO, WhiteAway, Eshoes, Den Sidste Flaske og Babysam.
-
10.45 - 11.00
Hvilke kritiske KPI’er og metrics er der, og hvordan får du dem frem i lyset?
10.45 - 11.00Lana Hamawander
Web analytics & CRO/UX specialist
Iternum Digital
Beskrivelse
Lana har en bred erfaring inden for analyse og konverteringsoptimering, og arbejder dagligt med at øge forståelsen og håndteringen af data for Iternum Digitals kunder.
-
11.00 - 11.15
Hvordan kan du skabe overblik over performance og data på tværs af sociale medier?
11.00 - 11.15Lana Hamawander
Web analytics & CRO/UX specialist
Iternum Digital
Beskrivelse
Lana har en bred erfaring inden for analyse og konverteringsoptimering, og arbejder dagligt med at øge forståelsen og håndteringen af data for Iternum Digitals kunder.
Katharina Rendtslev
Head of SoMe
Iternum Digital
Beskrivelse
Katharina har en baggrund i Markedsføring & Handel samt en masse praktisk erfaring inden for sociale medier fra blandt andet ILVAs online marketing afdeling, arkitektfirmaet 3XN og influencerbureauet Social Works.
-
11.15 - 11.30
Opsummering og Q&A
11.15 - 11.30Bjørn Herbst
CEO og Partner
Iternum Digital
Beskrivelse
Bjørn har arbejdet med digital marketing i 15 år på et operationelt, taktisk og strategiske niveau. Han har bl.a. hjulpet virksomheder som SAXO, WhiteAway, Eshoes, Den Sidste Flaske og Babysam.
Lana Hamawander
Web analytics & CRO/UX specialist
Iternum Digital
Beskrivelse
Lana har en bred erfaring inden for analyse og konverteringsoptimering, og arbejder dagligt med at øge forståelsen og håndteringen af data for Iternum Digitals kunder.
Katharina Rendtslev
Head of SoMe
Iternum Digital
Beskrivelse
Katharina har en baggrund i Markedsføring & Handel samt en masse praktisk erfaring inden for sociale medier fra blandt andet ILVAs online marketing afdeling, arkitektfirmaet 3XN og influencerbureauet Social Works.
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.
