Få styr på nye regler i købeloven og forbrugeraftaleloven
Få styr på nye regler i købeloven og forbrugeraftaleloven
Forbrugernes rettigheder efter købeloven er blevet styrket, når en vare er mangelfuld, og det er på nogle punkter blevet mere besværligt at være erhvervsdrivende. Købeloven er skrevet om og omfatter nu også digitalt indhold og digitale tjenester.
Samtidig er der indført mulighed for bødestraf, hvis du som virksomhed ikke overholder forbrugeraftalelovens oplysningsforpligtelser.
Få styr på de nye regler, når vi gennemgår købeloven og forbrugeraftaleloven i hovedtræk med fokus på de ændringer, der for nylig er vedtaget.
Kurset er relevant, hvad enten du har fysisk butik, sælger på nettet eller begge dele.
Målgruppe
Kundeservicemedarbejdere og klageansvarlige, der håndterer klager fra forbrugere.
Oplægsholdere

Bo Dalsgaard
Fagchef for Forbrugeraftaler og Forbrugerklagesystemer
Dansk Erhverv