Spring til indhold

Lad ikke Black Friday lægge din kundeservice ned

I 2020 steg salget i Danmarks største webshops med 20% i ugen omkring årets største shoppingdag, Black Friday. Er din kundeservice klar til at håndtere eftervirkningerne af det stigende antal ordrer, manglende varer og øgede antal kundehenvendelser?
Event
Webinar

Lad ikke Black Friday lægge din kundeservice ned

Hos dig selv
Gem
Indhold

I dette webinar deler eksperter fra Solvemate og helphouse.io deres ti bedste tips til, hvordan din kundeservice bedst håndterer enhver højsæson – ikke kun Black Friday og dagene omkring.

Lad ikke dårlig service få en chance. Risikoen for at tabe kunder er simpelthen for stor til at ignorere. Ifølge tal fra Zendesk vil omkring 50 procent af kunderne skifte mærke efter blot én dårlig oplevelse.

Du kan sørge for, at dine kunder bliver hos dig, selv efter Black Friday. Du kan sågar øge deres tilfredshed og loyalitet ved at levere den samme høje kundeservice året rundt – uanset hvor travlt du har. Hvis du øger customer retention rate med blot 5 %, øges profitten fra 25 % til 95 % (Harvard Business Review).

Hvis du vil komme styrket ud ad Black Friday, bør du deltage i dette webinar, hvor du får:

  • 10 tips til at gøre din Black Friday til en succes
  • Sådan overlever din kundeservice Black Friday
  • Spar på kræfterne med automatisering
  • Behold din høje kundetilfredshed, selv efter Black Friday
  • Sådan holder du på dine kunder, selv når du har rigtig travlt

Webinaret henvender sig til

  • Kundeservicemedarbejdere
  • Kundeservicechefer
  • Head of service and support
  • Head of customer support
  • Head of customer care
  • Project manager, e-commerce, web
  • Salgschefer

On demand
Ved at tilmelde dig, kan du enten se med live på dagen, eller se webinaret on-demand efter det er afholdt – og når det passer dig (link til videooptagelsen sendes i en opfølgningsmail efter webinaret).

Om Solvemate

Solvemates automatisering-platform er drevet af intelligent samtale-AI, der giver virksomheder mulighed for at oprette personlige chatbot-samtaler i stor skala.

Om helphouse.io
helphouse.io er et full-service Customer Experience konsulenthus med erfaring i at optimere den digitale kunderejse.

Webinar og link – sådan foregår det:

  • Tilmeld dig her på siden
  • På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter.

Samarbejdspartnere

  • 10.00 - 10.05

    Velkomst

    10.00 - 10.05

    v/ Dansk Erhverv Digital Handel

  • 10.05 - 10.15

    De nye udfordringer på Black Friday 2021

    10.05 - 10.15
    Lars Nielsen

    Senior Account Executive

    Solvemate

    Beskrivelse

    Lars Nielsen er Senior Account Executive hos Solvemate og hjælper brands med at levere kundeservice af høj kvalitet gennem meningsfulde samtaler.

    Jonas Poulsen

    Account Manager

    helphouse.io

    Beskrivelse

    Jonas Poulsen er Account Manager hos helphouse.io og rådgiver kunder om målsætninger for og værktøjer til at skabe den optimale kundeoplevelse.

  • 10.15 - 10.45

    10 tips til at gøre din Black Friday til en succes

    10.15 - 10.45
    Lars Nielsen

    Senior Account Executive

    Solvemate

    Beskrivelse

    Lars Nielsen er Senior Account Executive hos Solvemate og hjælper brands med at levere kundeservice af høj kvalitet gennem meningsfulde samtaler.

    Jonas Poulsen

    Account Manager

    helphouse.io

    Beskrivelse

    Jonas Poulsen er Account Manager hos helphouse.io og rådgiver kunder om målsætninger for og værktøjer til at skabe den optimale kundeoplevelse.

  • 10.45 - 11.00

    Opsummering og Q&A

    10.45 - 11.00
    Lars Nielsen

    Senior Account Executive

    Solvemate

    Beskrivelse

    Lars Nielsen er Senior Account Executive hos Solvemate og hjælper brands med at levere kundeservice af høj kvalitet gennem meningsfulde samtaler.

    Jonas Poulsen

    Account Manager

    helphouse.io

    Beskrivelse

    Jonas Poulsen er Account Manager hos helphouse.io og rådgiver kunder om målsætninger for og værktøjer til at skabe den optimale kundeoplevelse.

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digital Handel

Pernille Trieb

Teamleder