Spring til indhold

Retail Now 2021

De fysiske butikkers eksistens er under konstant pres i en verden, hvor nem online handel dominerer mere og mere. Retail Now giver dig ny viden og inspiration fra spændende cases - samt konkrete værktøjer til at gøre noget ved fremtidens detailhandel - i dag.
Event
Event

Retail Now 2021

Fængslet, Fussingsvej 8, 8700 Horsens
Gem
Indhold

De fysiske butikkers eksistens er under konstant pres i en verden, hvor nem online handel dominerer mere og mere.

For at overleve i fremtiden skal der skabes fantastiske kundeoplevelser i butikkerne og stærkere kontakt til lokalmiljøet. 

Så hvordan gør du det? 

Brug en formiddag på at høre, hvordan en lang række danske virksomheder:

  • Øger trafikken til fysiske butikker via lokale sociale medier.
  • Sikrer toptunede medarbejdere der er klar til at yde den bedste service.
  • Bruger forskningsbaseret viden til at bruge musik til at skabe atmosfære, øge opholdstid og omsætning.
  • Bruger kundernes feedback til løbende at måle, udvikle og forankre den gode kundeoplevelse.

Retail Now giver dig ny viden og inspiration fra spændende cases - samt konkrete værktøjer til at gøre noget ved fremtidens detailhandel - i dag.

Eventet henvender sig især til:
CEO, CMO, CFO, COO, CSO, Head of Retail, Head of HR, Head of Operations m.fl. i større retail- og dagligvarekæder med hovedkontor i Danmark, butikker i Danmark og/eller internationalt og multi-location virksomheder. 

  • 09.00 - 09.10

    Kort velkomst og præsentation af dagsorden

    09.00 - 09.10
    Matthias Korth Vesterdal

    Chefkonsulent

    Dansk Erhverv

  • 09.10 - 09.40

    1. indlæg - Post Office Social

    09.10 - 09.40

    Andreas Füchsel fortæller om, hvordan nogle af Danmarks største kædevirksomheder udnytter deres fulde potentiale på sociale medier gennem hyperlokal markedsføring.

  • 09.40 - 10.10

    4. indlæg (Maze & Partners)

    09.40 - 10.10

    Bo Rasmussen er ekspert i at bruge kundefeedback til at skabe gode kundeoplevelser i danske og internationale kæder.

    Maze & Partners viser konkrete eksempler på, hvordan løbende kundefeedback bruges til at skabe stærke kundeoplevelser.

  • 10.10 - 10.30

    Pause

    10.10 - 10.30
  • 10.30 - 11.00

    2. indlæg (Relesys)

    10.30 - 11.00

    Torben Søndergaard fra Relesys fortæller om, hvordan du når helt ud med kommunikation til samtlige medarbejdere. Om onboarding og træning af nye og ”gamle” medarbejdere. Om hvordan du hjælper til at engagere og motivere medarbejdere på alle niveauer i organisationen.

  • 11.00 - 11.30

    3. indlæg (Mind Moving Music)

    11.00 - 11.30

    Simon Kirk Nissen fra Mind Moving Music giver forskningsbaseret viden om, hvordan musik påvirker kunder, og hvordan effekterne kan bruges praktisk.

  • 11.30 - 12.00

    Afrunding og networking

    11.30 - 12.00

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.