Tips og tricks til webinarafvikling
Tips og tricks til webinarafvikling
En del har allerede prøvet at undervise online og den undervisningsform er helt sikkert kommet for at blive! Derfor synes vi, at alle vores kolleger fortjener tips og tricks til online undervisning og det at bruge Teams som kursus-, og webinarplatform.
Peter Bech-Lutzka og Jens Teisen vil gerne give dig tips og tricks til bedre online undervisning.
Peter giver input til det tekniske – eks. hvordan deler man bedst sine præsentationer, hvordan oprettes afstemninger, etableres grupperum etc. Har du konkrete spørgsmål eller ønsker særlige features gennemgået? Send dem gerne til Peter inden undervisningen.
Jens vil give input til pædagogiske overvejelser omkring undervisningsformen, hvordan aktiverer du deltagerne og sikrer deres tilstedeværelse mv.
Kurset holdes selvfølgelig via Teams – og vi håber at mange af jer har lyst til at deltage og blive bedre til at undervise og formidle via Teams.
Du vil som tilmeldt modtage et link dagen før afvikling.
Oplægsholdere

Jens Teisen
Chefkonsulent, HR & Ledelse
Dansk Erhverv