; ;

Går du og overvejer, om TikTok er noget for dig som branding- og markedsføringskanal eller måske til lead-generering eller salg?

Så får du lige nu chancen for at høre om andres erfaringer med platformen.

Tre Dansk Erhverv medlemmer har sagt ”Ja” til at fortælle om deres oplevelser med markedsføring på TikTok:

  • Hvilke udfordringer de er stødt på
  • Hvilke succeser de oplevede med platformen
  • Deres bedste råd til dig, der overvejer at gå i gang med TikTok eller allerede er i gang

Er TikTok stadig meget nyt for dig? Så gense Digital Handels webinar ”Blik klogere på TikTok” fra den 03/02/2022 – hvor PL & Partners fortæller om platformen helt fra bunden.

Det får du ud af at deltage:

  • Viden om TikTok som branding-, salgs- og markedsføringskanal
  • Organisk og betalt markedsføring på TikTok
  • Erfaring fra cases på TikTok

Dette er specielt interessant for dig, der:

  • Er CMO, CEO
  • Arbejder med SoMe, salg, markedsføring, branding
  • Er nysgerrig på TikTok og platformens muligheder
  • Ser TikTok som en ukendt verden, men gerne vil vide mere

Efter tilmelding vil du modtage et link til webinaret en time før start.

Oplægsholdere

Mathilde Møller

Konsulent

Dansk Erhverv

Maja Fabech

Head of Social Media & Influencers

Matas A/S

Benjamin Philip

Marketingchef og Stifter

TeeShoppen

Sarah Bo Hansen

Marketingchef

Bobles

Sara Kristine Brodersen

Produktudvikler og grafisk designer

Bobles

Relaterede

Kontakt

Kursus- og Eventafdelingen

33746072kursus@danskerhverv.dk