{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
CopenX Realities 2022 giver banebrydende indsigt i den seneste udvikling i branchen med keynotes, paneldebatter og inspirerende oplæg fra first-movers, førende ledere og meningsdannere fra branchen. Programmet vil være opdelt i tre spor:
Metaverse: Hvad er Metaverset? I dette spor vil vi forsøge at dissekere udtrykket og gøre det lidt mere overskueligt, samtidig med at vi forsøger at skabe en bedre forståelse for, hvordan metaverset kan påvirke bl.a. samfundet, forretninger, handel og sociale strukturer.
Creative and storytelling: Hvordan kan immersive teknologier bruges i storytelling? For at besvare dette, sætter vi fokus på hvordan immersive teknologier kan genopfinde digitale fortællinger og muliggøre interaktive oplevelser - både fra et underholdnings-, marketing- og reklameperspektiv.
Training and simulation: På dette område tilbyder XR-teknologier mange muligheder for at muliggøre real-time interaktion og real-case scenarier til uddannelsesformål i virksomheden. Vi vil her se nærmere på konkrete cases indenfor virksomhedsuddannelse, rekruttering, fysisk sundhed, medicinsk og kognitiv træning.
For mere information om konferencen og programmet Klik her.
Programmet vil løbende blive opdateret.
Founder and Creative Producer
Makropol
Futurist, Associated Partner & Special Advisor in Media & Technology
Instituttet for Fremtidsforskning
Co-founder & CEO
Khora
CEO and Co-Founder
SynergyXR
CEO & Co-founder
Sensible Futures
Tech-Journalist