;

Webinaret vil i spændingsfeltet mellem arbejdsmiljø, HR - ledelse og ansættelsesret centreres om hjemmearbejde nu og i fremtiden, herunder de overvejelser og udfordringer det kan medføre.

Både virksomheder og beskæftigede danskere forventer, at mængden af hjemmearbejde vil være højere efter Corona krisen end før.

Mange virksomheder, hvor arbejdsopgaven kan udføres hjemmefra, har gjort sig gode erfaringer om hjemmearbejde og ønsker at gøre det permanent.

Hvilke overvejelser skal der gøres i forhold til arbejdsmiljølovgivningen? Hvad gælder der ansættelsesretligt, hvis medarbejderen skal pålægges at arbejde helt eller delvist hjemmefra, og hvilke udfordringer giver dette i øvrigt til ledelsen i virksomheden?

Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.

Læs mere om Dansk Erhvervs digitale kursusbeviser her.

Oplægsholdere

Anders Grønborg

Chefkonsulent

Dansk Erhverv

Jens Teisen

Chefkonsulent, HR & Ledelse

Dansk Erhverv

Steffen Kjøller Houlind

Chefkonsulent og advokat

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus- og Eventcenteret

33746072kursus@danskerhverv.dk