Spring til indhold

Fra online til omnichannel – mød kunderne, der hvor de er

Vil du gerne sikre en kundeoplevelse i særklasse? Så kan kombinationen af online og offline salg være vejen dertil. Vær med, når vi stiller skarpt på, hvordan man som onlinevirksomhed også får en fysisk tilstedeværelse.
Event
Online event

Hybridmøde: Fra online til omnichannel – mød kunderne, der hvor de er

Online
Gem
Indhold

De seneste år er der sat turbo på digitaliseringen, men den fysiske butik er langt fra død. I en digitaliseret verden er den fysiske købsoplevelse blevet en luksus for forbrugeren og en salgsboostende udvidelse for mange onlinevirksomheder. Mange kendte brands viser vejen frem og går omnichannel – med alt fra showrooms og pop-ups til store satsninger på flere retailpartnere.

Tendensen er tydelig: I dag skal online og offline salg spille sammen for at skabe en kundeoplevelse i særklasse, der både er smidig og engagerende. For kunderne tænker ikke over, om touchpoints er fysiske eller digitale. De har et behov og vil altid vælge det touchpoint, der opfylder deres behov bedst muligt.

Men hvordan kombinerer man den online og fysiske del af forretningen, så de ikke modarbejder, men understøtter hinanden i én samlet købsoplevelse? Og hvilke tekniske og kommercielle udfordringer støder man typisk på i processen?

Vær med, når vi deler ud af konkrete erfaringer og tips til, hvordan du som onlinevirksomhed kommer ud i fysiske butikker.

På hybridmødet får du

  • Konkret viden, der hjælper dig til at få succes, når forretningen skal udvides til fysiske butikker.
  • Overblik over de muligheder, der findes for at komme ud i fysiske butikker.
  • Viden om, hvordan du kombinerer dit online og fysiske købsflow for at skabe en kundeoplevelse i særklasse.
  • Overblik over de typiske udfordringer i processen, både tekniske og kommercielle.

Eventet henvender sig til

  • Dig, der sidder i en stor onlinevirksomhed, som ønsker eller er i proces med at udvide forretningen til fysiske butikker.
  • Dig, der arbejder med forretningsudvikling, digital marketing eller IT-projektledelse, og som gerne vil vide mere om aktuelle trends i markedet, så din virksomhed kan performe endnu bedre.

I temaets ånd kan du både deltage online eller være med os fysisk på Børsen.

Om Novataris
Novataris er et dansk IT-konsulenthus som hjælper deres kunder med at optimere deres forretning og øge deres værdi ved hjælp af teknologi. Novataris brænder for løsningen og for folkene bag, ikke kun teknologien.

Samarbejdspartner

  • 10.00 - 10.05

    Velkomst v/ Dansk Erhverv Digital Handel

    10.00 - 10.05
  • 10.05 - 10.15

    Introduktion: Rejsen fra online til omnichannel

    10.05 - 10.15

    Vi præsenterer dagens emne og gennemgår muligheder og typiske kommercielle drives, når man som onlinevirksomhed ønsker at komme ud i fysiske butikker.

    Kim Schultz

    Principal

    Novataris

    Beskrivelse

    Kim har mange års erfaring med ledelse af store e-commerce-projekter, forretningsanalyse og softwareudvikling. Gennem sin karriere har Kim lanceret alt fra mindre webshops til tværnationale sites på enterprise-niveau.

  • 10.15 - 10.30

    Derfor valgte CBB at gå ud i fysiske butikker

    10.15 - 10.30

    Mette Bakke, Head of Products and Customer Experience i CBB Mobil, sætter ord på, hvilke behov der lå bag ønsket om at udvide til fysiske butikker, og hvilken værdi det har skabt for forretningen.

    Mette Bakke

    Head of Products and Customer Experience

    CBB Mobil

    Beskrivelse

    Mette har +10 års erfaring med at bygge kunderejser og digitale oplevelser. Hun har bred erfaring fra krydsfeltet mellem marketing og IT og med at levere produkter og oplevelser, der placerer CBB som teleselskabet med de mest loyale kunder.

  • 10.30 - 10.45

    Teknisk gennemgang: Sådan fik CBB succes med kombinationen af online og offline salg

    10.30 - 10.45

    Hvordan har CBB forenet online med fysisk salg? Fra en teknisk vinkel belyser vi, hvordan CBB er lykkedes med opgaven.

    Kim Schultz

    Principal

    Novataris

    Beskrivelse

    Kim har mange års erfaring med ledelse af store e-commerce-projekter, forretningsanalyse og softwareudvikling. Gennem sin karriere har Kim lanceret alt fra mindre webshops til tværnationale sites på enterprise-niveau.

  • 10.45 - 10.55

    Undgå de typiske pitfalls i rejsen mod omnichannel

    10.45 - 10.55

    Vi går i dybden med typiske udfordringer og pitfalls i rejsen fra online til omnichannel.

    Kim Schultz

    Principal

    Novataris

    Beskrivelse

    Kim har mange års erfaring med ledelse af store e-commerce-projekter, forretningsanalyse og softwareudvikling. Gennem sin karriere har Kim lanceret alt fra mindre webshops til tværnationale sites på enterprise-niveau.

    Mette Bakke

    Head of Products and Customer Experience

    CBB Mobil

    Beskrivelse

    Mette har +10 års erfaring med at bygge kunderejser og digitale oplevelser. Hun har bred erfaring fra krydsfeltet mellem marketing og IT og med at levere produkter og oplevelser, der placerer CBB som teleselskabet med de mest loyale kunder.

  • 10.55 - 11.00

    Opsummering og Q&A

    10.55 - 11.00

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digital Handel

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel