Spring til indhold

Løft brugen af Google Analytics 4 (GA4) til det næste niveau

Til dette webinar får du indblik i, hvordan du kan bruge GA4 til direkte at flytte e-handelsforretningen fra forbedret markedsføring og attribuering til automatisering og personalisering.
Event
Webinar

Løft brugen af Google Analytics 4 (GA4) til det næste niveau

Online
Gem
Indhold

Når du nu har implementeret GA4 på dit site, hvordan sikrer du så, at det ikke blot bliver et spørgsmål om de sædvanlige dashboards og rapporter, men at du får et klart "return on analytics"?

GA4 giver dig nemlig ikke blot muligheden for at tracke på, det er også en helt ny måde at tænke data på.
Vi har derfor inviteret Steen Rasmussen og Robert Johnson fra IIH Nordic til at besvare spørgsmål under dagens session.

Med GA4 har Google ændret fokus for analytics fra indsigt til aktivering. Steen og Robert vil derfor tage os på en guidet rejse gennem mulighederne i GA4, som I kan bruge i jeres arbejde med Google Analytics-data i forretningen.

  • 09.30 - 09.40

    Velkomst og indflyvning

    09.30 - 09.40
  • 09.40 - 10.05

    GA4 - Intelligent marketing og attribuering for e-handel

    09.40 - 10.05
  • 10.05 - 10.30

    Udnyt GA4 til personalisering og automatisering

    10.05 - 10.30
  • 10.30 - 11.00

    Paneldiskussion og spørgsmål

    10.30 - 11.00

Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

Robert Johnson

Head of Analytics og Cloud

IIH Nordic

Læs mere

Robert har de sidste 2 år har forankret og opbygget analytics afdelingen hos IIH Nordic omkring GA4, så IIH Nordic i dag ubetinget er et af de førende GA4 huse i Nordeuropa og dermed gøre sit for at fastholde titlen som "årets analytics hus"IIH Nordic har haft de sidste 10 år i Danmark.

Han kommer blandt andet fra en baggrund som Head of Analytics for TDC gruppen og Saxo Bank, men har ligeledes omfattende erfaring fra mediebureau og media management siden.

Steen Rasmussen

Senior Partner & Co-founder

IIH Nordic

Læs mere

Har gennem de sidste 17 år fokuseret arbejdet på at skabe en forståelse blandt danske og internationale virksomheder omkring den kommercielle værdi og potentiale af analytics data med foksu på Google Analytics.

Som international anerkendt specialist har han således delt tanker og været keynote på emner indenfor digital analytics og aktivering af data fra Silicon Valley til Mumbai. Han har 5 gange været nomineret som verdens bedste praktisk analytiker af Digital Analytics Association, den internationale brancheorganisation for området.

Kontakt

Kursus- og eventafdelingen