Do’s and don’ts når du in-houser contentproduktion
Do’s and don’ts når du in-houser contentproduktion
Start dagen med fremtiden inden for in-house produktion af content. Deltag i morgenmødet med Dansk Erhverv og Contentlinjen på Børsen i København eller online, hvor du via et link deltager på lige fod med de fysisk fremmødte. To sværvægtere på hver deres felt deler ud af deres viden og inspirerer til et markant løft på området. Hør Jakob Weinreich, Årets CMO 2021 fra TV 2 og bogaktuelle Kasper Sierslev, COO i ZUPA ZITE og manden bag in-house bureauer, bl.a. hos Maersk, Saxo Bank og Georg Jensen.
Det bliver 1 ½ times intens indføring i disciplinerne inden for content, så der bliver noget at komme hjem med til in-house folket. E-handel og digital markedsføring har blomstret som aldrig før under corona. Det har skabt nye adfærds- og indkøbsmønstre, som ikke forsvinder sammen med restriktioner. At kunne kommunikere nærværende digitalt har aldrig været mere påtrængende.
Du vil få tilsendt et link til online eventet et par dage inden afholdelse.
Her tilmelder du dig kurset med online deltagelse. Det er også muligt at deltage fysisk. Tilmelding til fysisk deltagelse her.
-
08.30 - 08.40
Velkommen og intro
08.30 - 08.40 -
08.40 - 09.10
Oplæg v. Jacob Weinreich
08.40 - 09.10Kommunikations- og marketingdirektør for TV 2. Kåret af Dansk Markedsføring som Årets CMO 2021. Han blev ikke alene hædret for sine solide lederkompetencer, men også for sine imponerende resultater i et svært år. Nemlig TV 2’s markante vækst på den digitale streamingtjeneste TV 2 Play. Allerede i midten af 2021 var abonnenttallet steget fra 700.000 til 800.000 målt fra slut 2021.
Jacob Weinreich
Kommunikations- og marketingdirektør
TV2
Beskrivelse
Kommunikations- og marketingdirektør for TV 2. Kåret af Dansk Markedsføring som Årets CMO 2021. Han blev ikke alene hædret for sine solide lederkompetencer, men også for sine imponerende resultater i et svært år. Nemlig TV 2’s markante vækst på den digitale streamingtjeneste TV 2 Play. Allerede i midten af 2021 var abonnenttallet steget fra 700.000 til 800.000 målt fra slut 2020.
-
09.15 - 09.40
Oplæg v. Kasper Sierslev
09.15 - 09.40”How to Move Marketing In-house and Have the Best of Both Worlds” - underteksten på Kasper Sierslevs nye bog, WIN-WIN-HOUSE, som er en opfølger på bestselleren MOVING IN-HOUSE. Og Sierslev ved, hvad han taler om. Han har været arkitekten bag in-house bureauer hos bl.a. Maersk, Saxo Bank, Georg Jensen. Ud over at være forfatter er han i dag COO i ZUPA ZITE, som driver bureauer in-house for bl.a. Norlys, Grundfos, Kamstrup og Nic.
Kasper Sierslev
Forfatter & COO
ZUPA ZITE
Beskrivelse
”How to Move Marketing In-house and Have the Best of Both Worlds” - underteksten på Kasper Sierslevs nye bog, WIN-WIN-HOUSE, som er en opfølger på bestselleren MOVING IN-HOUSE. Og Sierslev ved, hvad han taler om. Han har været arkitekten bag in-house bureauer hos bl.a. Maersk, Saxo Bank, Georg Jensen. Ud over at være forfatter er han i dag COO i ZUPA ZITE, som driver bureauer in-house for bl.a. Norlys, Grundfos, Kamstrup og Nic.
-
09.40 - 10.00
Spørgsmål og debat
09.40 - 10.00
Oplægsholdere

Jacob Weinreich
Kommunikations- og marketingdirektør
TV2
Læs mere
Kommunikations- og marketingdirektør for TV 2. Kåret af Dansk Markedsføring som Årets CMO 2021. Han blev ikke alene hædret for sine solide lederkompetencer, men også for sine imponerende resultater i et svært år. Nemlig TV 2’s markante vækst på den digitale streamingtjeneste TV 2 Play. Allerede i midten af 2021 var abonnenttallet steget fra 700.000 til 800.000 målt fra slut 2020.

Kasper Sierslev
Forfatter & COO
ZUPA ZITE
Læs mere
”How to Move Marketing In-house and Have the Best of Both Worlds” - underteksten på Kasper Sierslevs nye bog, WIN-WIN-HOUSE, som er en opfølger på bestselleren MOVING IN-HOUSE. Og Sierslev ved, hvad han taler om. Han har været arkitekten bag in-house bureauer hos bl.a. Maersk, Saxo Bank, Georg Jensen. Ud over at være forfatter er han i dag COO i ZUPA ZITE, som driver bureauer in-house for bl.a. Norlys, Grundfos, Kamstrup og Nic.