{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}} ({{f.results}})
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{Description}}
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
B2B e-handel er på alles læber og de nyeste trends viser, at vi skal have tegnebrættet frem igen og sætte en ny klar digital strategi med emner som data, personaliserede kundeoplevelser, omnichannel (ja, også for B2B), digitale transformationer, systemer og meget mere. Den nyeste B2B-analyse viser, at 70% af alle B2B-indkøbere handler online. Så der er ingen vej tilbage!
Konference
B2B e-handel 2022 – point of no return
Digitaliseringen har efterhånden indtaget hele scenen – logistik, produktion, salg, markedsføring, rekruttering. Virksomhederne digitaliserer deres virksomheder som aldrig før og det vil kun gå endnu hurtigere i fremtiden. Vi er nu ved Point of No Return.
Så hvor passer I ind? Er I B2B virksomheden, der overvejer at flytte salget online? Eller er I allerede full-blown-digital-first B2B’ e-handelsvirksomhed, der nu overvejer de næste investeringer? Uanset hvad, så er dette konferencen for jer! Og husk, 82% af B2B-indkøberne handler i dag online - viser den nyeste B2B-analyse fra Dansk Erhverv Digital Handel.
At digitalisere en B2B-virksomhed er ikke blot endnu et IT-projekt. Det kræver forandringsvillighed på alle niveauer i organisationen, og de fleste vil nok mene, at det tager tid, og kræver en blød overgang. Så hvordan griber man som B2B e-handler bedst det hele an?
Dagens program
Igen i år samler Dansk Erhverv branchens bedste hoveder og cases indenfor B2B e-handel. Glæd dig til et stærkt talerfelt, bestående af 21 skarpe oplægsholdere, som med garanti vil inspirere dig. Du vil møde både eksperterne og de passionerede B2B e-handlere, der deler ud af deres erfaringer. Book din billet i dag, reservér den 15. juni i din kalender og følg med her på siden, efterhånden som talerrækken bliver annonceret.
På konferencen kommer vi omkring:
Det får du med hjem:
Konferencen henvender sig til:
Læs også Dansk Erhverv artiklen "B2B e-handlen buldrer frem" fra den 28. januar 2022.
Få et skarpt fremtidsperspektiv på B2B-markedet, når Louise folder sig ud på scenen og tegner et billede af, hvad fremtiden byder på for alle dem, der for alvor rykker online med deres services og produkter.…
Med Niels Ralund som moderator og deltagere fra Autobranchen, forsøger vi i denne paneldebat at belyse om D2C er "Gammel vin på nye flasker” eller noget vi bør forholde os til. Autobranchen vil gennem de kommende…
Næste generation af ambitiøse e-handelsløsninger og kundeportaler er “composable” - og dét får stor indflydelse på din digitale forretning, hvis du vil være konkurrencedygtig i…
Hør om den spændende digitale og forretningsmæssige rejse med imponerende vækstrater som EET Group har været igennem hen over de seneste år. Og hvordan deres Customer Data Platform (CDP) har spillet en central…
For mange bestyrelser og direktioner er ecommerce en ”black box”. Vi er digitale immigranter og føler os ind i mellem fortabte i spændet mellem return on ad spend, platformssnak, datasikkerhed, IT-arkitektur og vilde…
E-commerce evolves, and evolves fast!
Customers have compelling demands on the way they access product information and make purchases. B2B Buyers compare their experience with their suppliers with their private B2C shopping, which sets…
Fristads og Kansas – en af Europas førende leverandører af arbejdstøj – har med stor succes lanceret ”Green Calculator” som en del af webshoppen. Her kan kunderne for hvert enkelt produkt beregne, hvor…
Agile og dygtige B2B-virksomheder kan sælge online internationalt og vinde helt nye kunder. Hans Høj Lagerinventar er en af dem der med succes har lanceret deres e-handel i 5 lande på kort tid.
Enhver succesfuld E-commerce manager forstår værdien af personalisering, men at skalere personalisering og levere komplette skræddersyede købsrejser er et helt andet boldspil, især når der er tale om…
B2B e-handel har på mange måder forenklet virksomhedernes evne til at sælge. Og i det lys er det vigtigere end nogensinde at tænke bredere end taktik når salg og profitabilitet skal forøges.
Det er efterhånden en forudsætning for ethvert samarbejde, at den virksomhed, man handler med, eller de produkter der sælges, er grønne eller på anden måde har en klimafordel. Men hvad skal B2B e-handlere…
Steen Rasmussen, IIH Nordic og Niels Kryger, Lyreco deler udfordringer, erfaringer og resultater fra samarbejdet omkring at få udviklet en model til Lyreco, der har gjort dem i stand til proaktivt at udvikle samt fastholde kunderne ved at…
GSV er Danmarks førende materieludlejer til alle bygge- og anlægsopgaver.
I dette oplæg vil GSV fortælle hvilken rolle en digital platform kan spille i transformationen af en 100 år gammel…
Få en praktisk og pragmatisk gennemgang af, hvordan du nemt kommer i gang med en B2B webshop. Med udgangspunkt i flere cases gennemgår Anders og Jens de 6 nødvendige elementer, der skal til for at starte en webshop, og hvad det…
Begrebet omnichannel stammer måske fra detail, men i dette oplæg viser Kasper Knudsen, B2B Industry Lead hos IMPACT Commerce, at det også har vundet indpas i B2B. B2B-kunderne har nemlig på blot fem år fordoblet det…
Amazon, Alibaba og de andre store markedspladser har i årevis domineret markedpladsøkonomien.
We'll take a deep dive in the biggest trends in online B2B commerce that is driven by a customer expectations. From more flexible delivery options to a personalised experience with an emphasis on knowlegde, B2B ecommerce is rapidly changing.…
I en verden, hvor kunderne konstant krydser de digitale og fysiske kanaler, står B2B forretninger uden overblik over, hvilke kunder der har størst værdi. De fleste har data, men få forstår at bruge dem intelligent i…
Vi skal møde vores kunder på de platforme de anvender i en travl dagligdag. Det gjorde handelsvirksomheden Hans Buch A/S nybyggede webshop ikke helt, ligesom de kæmpede med for lange svartider på kundehenvendelser. Derfor…