Nye veje til trafik og indkøbskurv i stedet for tilbudsavis
Nye veje til trafik og indkøbskurv i stedet for tilbudsavis
Kan du genkende noget...?
- Jeg får ikke aktiveret alle vores mange gode kundedata godt nok.
- Tilbudsavisens evne som indtrækker via stærke brands er udfordret – hvad skal løfte opgaven?
- Jeg vil gerne forbedre kundeoplevelser, styrke eksekveringen så det kan mærkes af kunderne – og se konkrete hurtige resultater.
Mange havde en vigtig kanal for forbruger, produkt og detailist i tilbudsavisen – hvad kan bedst tage over?
Webinaret handler om hvordan vi kan finde nye intelligente veje til at mobilisere nogle af de styrker der lå i tilbudsaviserne – f.eks. at øge frekvens og basket size.
Vi præsenterer tendenser og problemer med at skabe god CX, via resultater fra Nordlids CX-survey. Tag survey her: https://nordlid.leadfamly.com/cx-survey
Vi zoomer ind på de modsvarende relevante variable der kan bringes i spil – ift. CX, kunderejser, kundedata og aktualitet. Og hvordan man kan gøre det.
Vi deler også gode erfaringer i en case fra Dagrofa, hvor det er lykkedes at kombinere værdiskabelse for forbruger, produkt, retailer.
Deltag og blive klogere på:
- Nye veje til trafik og basket size – uden tilbudsavisen
- Effektiv aktivering af kundedata
- Hvor trykker skoen ift. at levere god CX? Resultater fra Nordlids CX-survey. Tag survey her https://nordlid.leadfamly.com/cx-survey
- Værdiskabelse i kunderejser med god CX
- Hvordan Dagrofa leverer værdi for forbruger, produktejer og kæden
Du vil få tilsendt et link til online eventet et par dage inden afholdelse.
-
09.00 - 09.05
Intro
09.00 - 09.05Mathilde Møller
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
-
09.05 - 09.20
Relevante tendenser, problemer og resultater af CX-survey v/Nordlid
09.05 - 09.20Teddy Birch Petersen
Strategic Client Director
Nordlid
Henrik Carentius
Chief Sales Officer and partner
Nordlid
-
09.20 - 09.35
Anbefalinger & gode råd v/Nordlid
09.20 - 09.35Teddy Birch Petersen
Strategic Client Director
Nordlid
Henrik Carentius
Chief Sales Officer and partner
Nordlid
-
09.35 - 09.55
Case: Dagrofa
09.35 - 09.55Rasmus Lindahl Andreasen
Digital Marketingchef
Dagrofa
-
09.50 - 10.00
Q&A & opsummering v/Nordlid & Dagrofa
09.50 - 10.00Rasmus Lindahl Andreasen
Digital Marketingchef
Dagrofa
Teddy Birch Petersen
Strategic Client Director
Nordlid
Henrik Carentius
Chief Sales Officer and partner
Nordlid
Oplægsholdere

Mathilde Møller
Chefkonsulent
Dansk Erhverv

Rasmus Lindahl Andreasen
Digital Marketingchef
Dagrofa

Teddy Birch Petersen
Strategic Client Director
Nordlid

Henrik Carentius
Chief Sales Officer and partner
Nordlid