{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}} ({{f.results}})
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{Description}}
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Tilmeld dig nu til Nordlids webinar om hvordan du kan finde nye intelligente veje til at mobilisere nogle af de styrker der lå i tilbudsaviserne – f.eks. at øge frekvens og basket size.
Webinar
Kan du genkende noget...?
Mange havde en vigtig kanal for forbruger, produkt og detailist i tilbudsavisen – hvad kan bedst tage over?
Webinaret handler om hvordan vi kan finde nye intelligente veje til at mobilisere nogle af de styrker der lå i tilbudsaviserne – f.eks. at øge frekvens og basket size.
Vi præsenterer tendenser og problemer med at skabe god CX, via resultater fra Nordlids CX-survey. Tag survey her: https://nordlid.leadfamly.com/cx-survey
Vi zoomer ind på de modsvarende relevante variable der kan bringes i spil – ift. CX, kunderejser, kundedata og aktualitet. Og hvordan man kan gøre det.
Vi deler også gode erfaringer i en case fra Dagrofa, hvor det er lykkedes at kombinere værdiskabelse for forbruger, produkt, retailer.
Deltag og blive klogere på:
Du vil få tilsendt et link til online eventet et par dage inden afholdelse.