Optimer logistik i hele din værdikæde – fra marketing til indkøb
Optimer logistik i hele din værdikæde – fra marketing til indkøb
Mange virksomheder opsamler allerede en lang række data, som i dag primært bruges til at beskrive verden, hvordan verden SÅ ud. Til dette arrangement, vil Dansk Erhverv i samarbejde med IT Kartellet sætte fokus på, hvordan data kan benyttes til at kigge fremad og til at skabe løsninger til kunderne.
Online handel er nu en præmis, og virksomheder har ikke længere en konkurrencemæssig fordel ved at være tilgængelig online. For at differentiere sig i markedet drejer det sig nu om at optimere sin online handel. Optimering opstår ved at benytte den tilgængelige data i ens virksomhed og lade denne drive sin logistik. Mødet vil derfor fokusere på tre områder hvor data-dreven logistikoptimering spiller en stor rolle:
- Målrettet kommunikation – Hvordan optimeres kommunikationen med kunderne?
- Indkøb af varer – Hvordan sikres det, at virksomheden køber de rigtige ting, i den rigtige mængde, på det rigtige tidspunkt?
- Lageroptimering – Hvor på lageret skal varerne placeres, og hvad er den optimale rute rundt på lageret, når varerne skal plukkes?
Teknologien for data-drevne virksomheder er efterhånden blevet moden. Anvendelsen af maskinlæring og IoT understøttes i dag af en mængde værktøj. I dag kan man koncentrere sig om at skabe værdi med værktøjskassen i stedet for værktøjskassen.
Du vil få tilsendt et link til online eventet et par dage inden afholdelse.
Her tilmelder du dig mødet med online deltagelse. Det er også muligt at deltage fysisk. Klik her for at tilmelde dig fysisk deltagelse.
Du kan også tilmelde dig mødet med fysisk deltagelse i Jylland ved at klikke her.
Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv

Anette Schrøder Mikkelsen
Advanced Data Analytics Manager
IT Kartellet

Anders Kofod-Petersen
IoT Manager
IT Karstellet