{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Kreativitet & Kommunikation og Dansk Erhverv inviterer til konference om, hvilken rolle kommunikation kan og skal spille i den grønne omstilling. Fremadrettet skal du ikke kun kunne din ABC men også din ESG.
Konference
Behovet for dygtige rådgivere, der kan kommunikere virksomheders bæredygtighedsindsatser korrekt, troværdigt og klogt, er en eftertragtet vare. Men hvad skal den korrekte klimakommunikation kunne for, at budskaberne holder vand - og forbrugerne finder den troværdig? Det giver vi svaret på den 24. maj i Børssalen, hvor du med inspiration fra en række oplægsholdere får konkrete redskaber, aktuelle cases, NGO’ernes perspektiver samt de regulatoriske rammer på plads.
Målgruppe
Inhouse marketing- og reklamemedarbejdere. Rådgivnings-, reklame- og marketingsvirksomheder.