Hvordan skal det hybride arbejdsliv se ud fremover?
Hvordan skal det hybride arbejdsliv se ud fremadrettet?
Det er svært at ændre på vaner i store systemer. Arbejdspladsers traditioner, rutiner og vante arbejdsgange er sammenfiltrede, hyperkomplekse og træge.
Der skal ofte ske noget radikalt, før disse vaner kan “løsnes” og noget nyt kan opstå.
Corona har, på godt og på ondt, kastet en kæp i hjulet på vores vante måder at arbejde på. Det vil helt konkret sige, at vi har et unikt “window of opportunity” i forhold til at ændre måden vi organiserer vores arbejdsform på.
Det aktuelle spørgsmål er nu: Hvordan skal den nye og hybride arbejdsform se ud? Hvad er godt at gøre, og hvad skal du passe på med? Hvordan kan vi bruge digitaliseringen som værktøj på arbejdspladsen?
Velkommen til en konference fyldt med spændende oplæg, debatter og samtaler med konkrete råd til, hvordan du skaber den gode hybride arbejdsplads. Vi skal lære af hinanden og turde at gå nye veje.
Konferencen henvender sig til alle typer af ledere, både inden for den offentlige og private sektor. Samtidig henvender konferencen sig til medarbejdere i HR og ansættelsesrelaterede job.
Webinaret er gratis for Dansk Erhvervs medlemmer.
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.