; ;

Corona-krisen vendte op og ned på vores hverdag. Og på mange danske arbejdspladser blev hjemmearbejde fra den ene dag til den anden, ”the new normal”. Her et par år efter den første coronabølge forventer både virksomheder og beskæftigede danskere, at mængden af hjemmearbejde vil være stigende.

Flere virksomheder, hvor arbejdsopgaverne kan udføres hjemmefra, har gjort sig gode erfaringer med hjemmearbejde, og ønsker at gøre det permanent, men kan man det uden videre?

Få svar på dette spørgsmål samt bl.a. nedenstående:

  • Hvilke ansættelsesretslige overvejelser bør du som arbejdsgiver gøre dig, inden du pålægger medarbejderen at arbejde helt eller delvist hjemmefra?
  • Hvilke arbejdsmiljømæssige krav er der til indretningen af hjemmearbejdspladsen?
  • Hvad skal man ledelsesmæssigt være opmærksom på, når man på samme tid har ansatte, der er fysisk til stede, og folk der arbejder på distancen?

Udover faglige indlæg er kurset tilrettelagt med henblik på, at du som deltager kan dele dine/din virksomheds praktiske erfaringer med forskellige modeller af hjemmearbejde mv. 

Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke. 

Læs mere om Dansk Erhvervs digitale kursusbeviser her

Oplægsholdere

Jens Teisen

Chefkonsulent, HR & Ledelse

Dansk Erhverv

Anders Grønborg

Chefkonsulent

Dansk Erhverv

Rasit Uysal

Advokat

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus- og eventafdelingen

3374 6072kursus@danskerhverv.dk