; ;

En PIM-løsning øger muligheden for at præsentere jeres produktinformation på de digitale kanaler og sikrer en ensartethed, så varernes beskrivelse og specifikationer er ens – uanset om det er på eget website, på en markedsplads eller hos jeres forhandlere. 

Mød Korsør Hvidevarecenter, der tidligere havde besvær med at håndtere 500 produkter, og hør hvordan implementering af en PIM-løsning automatisk håndterer og beriger virksomhedens produktdata til mere end 7.000 produkter.   

På webinaret deler Korsør Hvidevarecenter oplevelsen af processen med implementering af PIM fra de første overvejelser til den endelige løsning, samt hvilke resultater virksomheden har opnået.  

Derudover fortæller SMV:Digital om støtteordningen, der giver mulighed for medfinansiering til et PIM projekt, så I kan få hjælp til projektet fra en ekstern rådgiver. 

Værdi for deltagerne: 

  • Få fordelene ved implementering af PIM, og hør hvordan du kommer i gang.  
  • Hør, hvordan du kan få medfinansiering fra SMV:Digital til dit digitale projekt. 
  • Få indblik i, hvordan PIM har løftet den digitale forretning hos Korsør Hvidevarecenter. 

Målgruppe: 

Webinaret henvender sig til dig, der måske har hørt om Product Information Management (PIM) systemer og overvejer implementering af et PIM system. I har måske rigtig mange produkter fra flere leverandører, udfordringer med at holde styr på produktdata, ønske om at sælge i flere lande og/eller på flere platforme som f.eks. Amazon, Zalando, Coolshop, Kaufland.de, Carrefour, Walmart m.fl. 

Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg

Fagchef for digital handel

Dansk Erhverv

Niels Billekop

DK Country manager

Dynamicweb

Phillip Steensen

Butikschef

Korsør Hvidevarecenter

Peter Bausager

Erhvervshus København

Peter Vendelby

CEO

Flex Media

Kontakt

Kursus- og Eventcenter

33746072KURSUS@DANSKERHVERV.DK