E-handelskonferencen 2022
40 talere på 5 scener - alt i alt 26 timers guldkorn fra succesfulde cases fra ind- og udland, blandet med de nyeste trends, det største netværk, høj faglighed og ubegrænset vidensdeling.
Glæd dig til en fantastisk dag, hvor E-handel er Big Business, og du kan møde DitUr, Zalando, Toyota, Haglöfs, Miinto, Sinful, Sport24, Ecooking, Matas og mange flere - kæmpe værdi for pengene!
Tilmeld dig i allerede i dag - Vi ses!
E-handelskonferencen 2022
E-handel er Big Business - både 2022 og forrige år har vist, at verdenen er omskiftelig. Derfor er det vigtigere end nogensinde, at du har fingeren på e-pulsen!
Få fingeren på e-pulsen
Kom med til Danmarks konference for e-handel; den største e-handelskonference for vidensdeling, branche-netværk, nationale og internationale cases, trends og tendenser samt høj faglighed. Hvert år sender E-handelskonferencen e-handlere i den rette digitale retning – og vigtigst af alt – du får inspiration til initiativer, du kan implementere i din virksomhed allerede dagen efter E-handelskonferencen 2022.
E-handel i udvikling og vækst
Det danske forbrugermarked for online handel er stadig påvirket af pandemi, nedlukning og genåbning – en indflydelse, der stiller store krav til den digitale shopping-oplevelse og til dig som udbyder online! På årets e-handelskonference snakker vi om marketing, salg, kundeoplevelse, logistik, vækst, bæredygtighed og argumented reality (AR), artificial intelligence (AI), Big Data, Headless personalisering, mobil-shopping, chatbots, apps, abonnement, sociale medier m.m.
Få ny erfaring el. opfriskning
- Sådan får du succes lokalt og globalt
- Skab den rette digitale indkøbs- og serviceoplevelse
- Sikre din forretning mod svindel
- Dette forventer forbrugerne af dine digitale kanaler
- Sådan bruger du data til at skabe loyale kunder
- Kom i gang med artificial intelligence (AI) og machine learning (ML)
- Dette efterspørger fremtidens forbrugere
Praktiske hands-on til dig
- Inspiration
- Værktøjer
- Løsninger
- Strategier
- Forståelse for virkemidler
- Udvidet netværk i branchen
E-handelskonferencen
Danmarks største konference for detail- og e-handel med mere end 1200 deltagere. Du får rig mulighed for at netværke med andre i samme branche. Nationale og internationale talere, e-handlere, bureauer og eksperter bliver headhuntet til Øksnehallen i København, hvor de præsenterer deres cases, succeser, udfordringer og bud på fremtiden. Derefter står de klar til at netværke med dig. For 17. gang i år bliver E-handelskonferencen bliver afholdt – og udelukkende fysisk i Øksnehallen d. 13. oktober 2022.
[NETVÆRK MED DELTAGERE OG TALERE]
[LÆS MERE OM E-HANDELSKONFERENCEN]
Rabatkode til hotel
Rabatkode til overnatning på DGI BYENs Hotel og CPH Hotel.
Brug følgende kode og link:
Kode: MESSER
[LINK TIL BOOKING AF HOTEL]
Samarbejdspartnere



























































PROGRAM
-
09.00 - 09.10
Velkomst
09.00 - 09.10Moderator: Tim Frank Andersen
CEO - Liveshopper
Beskrivelse
Tim Frank Andersen har arbejdet indenfor det digitale område i over 25 år. Bl.a. som medstifter af de digitale bureauer: Networkers, Framfab og In2media, der blev købt af KMD i 2017
I dag står han i spidsen for software virksomheden Liveshopper, som han er medstifter af.Han er en af Danmarks succesfulde serieiværksættere, og har gennem årene stået bag en lang række stærke start-ups, ekspanderende virksomheder og exits. Derudover sidder han i dag i en række bestyrelser, bl.a. Johannes Fog, Visit Denmark og Dansk AM-Hub.
Han har skrevet 2 bøger: "Mærkevarer på Internettet" og ”10 digitale strategier”.
Derudover har han været ekspert på Godmorgen Danmark i 10 år og vært på TV-programmet: ”Danmarks bedste ide”.
Niels Ralund
E-handelsdirektør
Dansk Erhverv
-
09.10 - 09.55
What the most successful eCommerce businesses get right
09.10 - 09.55eCommerce is big business and is a top-level management priority – or it should be. Based on his insights from working with world famous brands Kevin McSpadden will let you in on the math behind the magic of putting the customer front and center of all decisions.
Keynote: Kevin McSpadden
Founder more2 - the marketing science people
Beskrivelse
Kevin started his career in the technology sector. He ascended to the role of Managing Director and led his company through an acquisition by Systemax, a global tech business with revenues of $5bn. Afterwards he became European Marketing Director responsible for $1.6bn revenue.
Aged 30, Kevin left and established more2, a firm which is: data-led, relentlessly customer-centric, and passionate about helping brands to grow. Since founding more2, Kevin has worked with over 200 brands to develop a set of principles and methodologies proven to help direct brands to grow. His no nonsense approach ensures he is comfortable delivering hard truths to clients, telling them how to grow and always keeping the customer at the heart of every decision.
Today, more2 are a strategic growth partner to over 100 retail, ecommerce and B2C brands both in the UK and internationally. Current clients include Georg Jensen, GHD, Boden, Hush, Lindt, L’Oreal, Superga, Steve Madden, and The Body Shop. We are a member of the Danish Chamber of Commerce.
-
09.55 - 10.30
Undgå greenwashing - sådan kan du tale om jeres grønne tiltag uden at gøre i nælderne
09.55 - 10.30Greenwashing kan og bør undgås. Til gengæld taler vi for lidt om greenhushing, altså de virksomheder, som af frygt for greenwashing ikke fortæller om de klimarelaterede tiltag og deres produkter. Det er nemlig en skam, at mange undlader at fortælle kunder og interessenter om deres grønne tiltag. Få input til, hvordan I kan kommunikere om jeres klimarelaterede indsatser uden at blive beskyldt for greenwashing, samt et bud på, hvad fremtiden bringer indenfor grøn omstilling i e-commerce.
Keynote: Astrid Haug
CEO - Astrid Haug Bureau
Beskrivelse
Rådgiver virksomheder og organisationer om, hvordan digitalisering og sociale medier kan anvendes til at understøtte forretningens overordnede mål og skabe en positiv samfundsforandring. Hun er forfatter til flere danske bøger om sociale medier og digitalisering, og kommenterer teknologi og politik i danske medier som DR og TV2 og skriver tech-spalter i Politiken. Sidder i bestyrelsen for LTP Group, Symbion A/S, Unicef Danmark, Nørrebro Teater med flere.
-
10.30 - 11.00
Netværk og pause og tracks starter
10.30 - 11.00 -
10.45 - 11.15
Danmarks største E-handelsanalyse – og hvad f***** kan du så bruge den til?!
10.45 - 11.15Dansk Erhvervs E-handelsanalyse er Danmarks mest gennemarbejdede og brugbare analyse om forbrugernes digitale adfærd. Det synes vi i hvert fald selv. Men vi kan godt forstå, hvis du ikke helt ved, hvad du kan bruge denne moppedreng til i dit daglige arbejde. Det vil vi selvfølgelig gerne ændre på, og derfor har vi inviteret 3 eksperter til dykke ned i nogle af analysens tal. Eksperterne gør dig blandt andet klogere på, hvad den øgede handel via smartphones betyder, og hvad analysen fortæller om kundetyper. Du kan også høre, hvordan Bruun Rasmussen bruger E-handelsanalysen til at træffe beslutninger i sin forretning.
Peter Schjødt
Digital atlet - Peter Schjødt
Beskrivelse
Peter Schjødt hjælper virksomheder og brands med at mappe digitale kunderejser og digitaliseringsprocesser, og har arbejdet med virksomheder som LEGO, Konica Minolta, Dansk Håndbold Forbund, Nomeco og mange andre.
Derudover arbejder Peter også med brands som Anders Matthesen, Linse Kessler, Ulf Pilgaard og Lisbet Dahl.
Siden 2010 har Peter studeret brugernes adfærd på det mobile medie og har DKs eneste podcast der udelukkende fokusere på mobilen. Det fylder meget i hans arbejde med virksomheder i dag, hvor 70% af alt trafik er via mobilen.
Peter har afholdt mere end 300 foredrag om digitalisering, digitale kunderejser og det mobile medie. I 2022 var Peter Keynote speaker på Marketing Camp 2022.Sanne Dollerup
Branche- og trendforsker - Institut for Kundetyper
Beskrivelse
Har beskæftiget sig i +10 år med forskning, markedsføring og salg.
Sanne Dollerup er uddannet fra Aalborg Universitet, hvor hun også skrev sin ph.d.-afhandling om emotionelle beslutningsprocesser i forbindelse med markedsføring og salg. Ph.d’en og en masse erfaring fra praksis blev startskuddet til Institut for Kundetyper, der har udviklet segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper. Sanne er partner i Institut for Kundetyper, hvor hun forsker i trends og tendenser i samfundet og i de forskellige brancher, så segmenteringsværktøjet hele tiden er opdateret i forhold til disse. Hos Institut for Kundetyper sælger og rådgiver de i segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper, og derved hjælper de virksomheder med at segmentere deres kunder baseret på deres adfærd og emotioner i forskellige købs- eller beslutningssituationer.
Jakob Dupont
CEO - Bruun Rasmussen
-
10.45 - 11.15
Evolving Rules of Consumer Engagement
10.45 - 11.15In these uncertain times how do you deliver a fantastic experience for your customers? Join this session, where James explains how Salesforce's new Composable Storefront offering will set you up for success now and in the future.
James Semple
Salesforce
Beskrivelse
James Semple is the Headless Commerce evangelist at Salesforce. Coming from Mobify, James has been in the headless space for 5 years and is one of the founding fathers of the MACH alliance.
-
11.00 - 11.30
Fra instinkt til intelligens
11.00 - 11.30SPORT24 er er på 10 år vokset fra den grimme ælling til at blive Danmarks absolut største sportsretailer.
Dette på trods af, eller måske netop fordi at, ejerne har vist mod, udholdenhed og tillid.
”Hvorfor” blev udskiftet med ”hvorfor ikke” og resten er så at sige, historie.Lars Elsborg
CEO - Sport 24
Beskrivelse
Lars Elsborg har en lang karriere indenfor danske detailhandel. Siden 1978 været Lars en del af det danske retailmarked. Karrieren fik hurtigt fart med etablering af egne sportsbutikker, ansættelse som Business Development manager i Intersport, derefter CEO i ØnskeBørn og Sportigan. Lars bestrider idag posten som CEO i SPORT24 A/S.
SPORT24 A/S er en kun 10 år gammel virksomhed, men har især siden 2016 vækstet så kraftigt, at kædesystemet med ca. 200 butikker, adskillige webshops og BtB divisioner nu har en samlet retailomsætning på ca. 2.2 mia. SPORT24 A/S er dermed ubetinget Danmarks største sports-retailer, dobbelt så stor som branchens næststørste. -
11.00 - 11.30
Vækst via international e-handel
11.00 - 11.30- Hvordan planlægger og gennemfører du din lancering i et nyt land?
- Hvordan skabes en økonomisk effektiv drift, uden at kundeoplevelsen bliver middelmådig og kunderne kun køber en gang?
- Markedsføring i udlandet skal tale til de lokale kunder. Hvad betyder det og hvordan gennemføres det?
Max Riis Christensen
CEO - MakesYouLocal
Beskrivelse
Max er CEO og Partner i MakesYouLocal, der siden 2010 har hjulpet webshops med at få succes i udlandet gennem rådgivning og drift af lokal kundeservice, oversættelser, sociale medier, online markedsføring m. m.
-
11.00 - 11.30
Google som én marketingkanal
11.00 - 11.30Google Ads og SEO er de to flagskibe indenfor Google marketing og er helt centrale marketingkanaler for ecommerce-virksomheder.
Oftest ses Google Ads og SEO som to individuelle kanaler med begrænset sammenspil, men vi ser dem som en fælles force. Det seneste år har vi arbejdet hårdt på at binde effektive synergier mellem Google Ads og SEO, hvor vi kan skabe brancheførende resultater. Disse synergier får du indsigt i.
Vores kunder mærker det fulde udbytte af, at vi arbejder mere intelligent med Google som én kombineret marketingkanal. De vil kunne dominere i SERP, og samtidig bruge effektive strategier til at øge deres ROAS og ROI.Patrik Lazzarotto
CEO & Founder - LAZZAWEB ApS
Beskrivelse
Patrik Lazzarotto har arbejdet med Google-marketing i 8 år. På baggrund af hans passion for online markedsføring og drømmen om at skabe et højt fagligt bureau, stiftede han i 2015 bureauet LAZZAWEB, der i dag er et Google Marketing Powerhouse, som specialiserer sig udelukkende i markedsføring på Google i disciplinerne Google Ads og SEO.
Patrik er i dag CEO og besidder det overordnede strategiske ansvar for at sikre kontinuerlig vækst for LAZZAWEBs kunder.
LAZZAWEB har gennem tiden vækstet mere end 300 virksomheder via Google, og til dagligt hjælper de brands som Velkommen, Shaping New Tomorrow og Sinnerup med at skabe resultater via Google Ads og SEO – både i Danmark og i udlandet.
-
11.15 - 11.45
Hvornår har du sidst talt med en teenager?
11.15 - 11.45De unge forbrugere banker på, og om ganske få år er de købestærke nok til at sparke døren ind. Men hvordan sikrer du, at døren ind til dine kanaler er åbne for dem - både nu og senere?
I dette oplæg skal vi se nærmere på, hvad der kendetegner den unge forbrugergruppe, hvordan de opfører sig på nettet, og hvad de egentlig tænker om fremtidens commerce.... og ja, vi har talt med dem.Vi har faktisk tænkt os at gå så langt som at tage dem med på konferencen, sådan at du i løbet af dagen kan få testet dit site af en teenager fra Verticas teenageboard. Hvis du altså tør....
og ja, oplægget henvender sig også til dig, der sidder i en B2B virksomhed. Fremtidens generationer kommer til at handle på nettet i mange sammenhænge. Både når de er på job, og når de er på club.
Anna Katrine Matthiesen
Partner - Vertica
Beskrivelse
Anna Katrine Matthiesen, Partner i Vertica
Anna er partner i ecommerce-huset Vertica, hvor hun har ansvaret for flere af de største kunder. I 2022 blev hun udvalgt af Berlingske som et af landet største erhvervstalenter i Talent 100-kåringen. -
11.15 - 11.45
Et iværksættereventyr: Fra lokal til global
11.15 - 11.45Siden AndLight.dk i 2013 startede deres webshop hos DanDomain, har selskabet været i rivende udvikling. Hør den inspirerende iværksætterhistorie, fortalt af Andlight’s CEO Mads Jørgensen, om webshoppens rejse, op- og nedture, et nedbrændt lager, salget af virksomheden i 2022 og om hvordan de trods nye ejere & globale ekspansionsplaner de næste år holder fast i iværksætte-mindsettet.
Anders Eiler
Chief Sales Officer - DanDomain
Beskrivelse
Anders er uddannet softwareingeniør og MBA, tidligere iværksætter og CTO i sit start-up, Meebox, samt tidligere udviklingschef i DanDomain. Den tekniske baggrund er fundamentet for den kunde- og produktcentriske tilgang til salg og kommerciel udvikling i DanDomain Webshop, hvor Anders som CSO hjælper kunderne med de rigtige webshop-løsninger, der er fundamentet for deres fremtidige vækst.
Mads Saabye Jørgensen
CEO - AndLight ApS
Beskrivelse
Startede i AndLight som 19 årig og solgte AndLight som 29 årig. En spændende rejse, som inkluderede en bachelor og kandidat fra CBS, ekspansion til 17 markeder, 4 forskellige lagerlokationer, fra 5 til 50 ansatte og en enormt stejl læringskurve, som jeg ikke ville have været foruden. Det har krævet enormt hårdt arbejde at nå hertil, men har samtidigt været en utrolig spændende rejse, hvor man har lært utrolig meget om sig selv, samt hvad som fungerer og bestemt også det som ikke fungerer.
-
11.30 - 12.00
Hvordan Ecooking har skabt en succesfuld e-commerce forretning med gamification som brændstof!
11.30 - 12.00Det danske skønhedsbrand Ecooking har i løbet af kort tid skabt en stærk e-commerce forretning. Virksomheden har formået at skabe langt bedre resultater end forventet. Hemmeligheden bag? Strategisk brug af gamification igennem hele købsrejsen.
Hør hvordan forskellige spilbare elementer fungerer som en online salgsperson til at interagere med kunderne, guide dem igennem beslutningprocessen og speede købsprocessen op.
Ecooking har opnået imponerende resultater og er nomineret til E-Handelsprisen 2022.
Maria Gerskov Larsen og Maria Thielfoldt fra Ecooking og Anna Maria Frandsen fra Playable vil vise dig, hvordan du med simple spilbare elementer kan gøre kunderejsen mere personlig og få langt højere konverteringsrate.
Anna Maria Frandsen
Senior Customer Success Manager - Playable
Beskrivelse
Som Customer Success Manager rådgiver Anna Maria en lang række nationale og internationale virksomheder i forhold til, hvordan de kan bruge spilbar marketing som et strategisk redskab til at sikre succes med deres online forretning.
Maria Gerskov Larsen
Ecommerce Manager - Ecooking
Beskrivelse
Maria er E-commerce Manager hos Ecooking og har været ombord fra start, da E-commerce afdelingen fik vind i sejlene for kun 2 år siden. Hun står for den daglige drift af webshoppen, samt implementering af salgsfremmende aktiviteter på tværs af alle deres digitale kanaler. Maria kombinerer sit kommercielle mindset med kreative løsninger - for Ecooking vil ikke kun sælge skønhed og hudpleje - men skabe et legende univers med fokus på uddannelse, undervisning og inddragelse.
Maria Thielfoldt
Campaign & Ecommerce Specialist - Ecooking
Beskrivelse
Maria er uddannet journalist og har et skarpt øje for kreativt content og målrettede kampagner. Med bred kommerciel erfaring understøtter hun hele den digitale kunderejse og medvirker til at vækste den online forretning i både indland og udland. Naturligvis med Ecookings DNA i centrum.
-
11.30 - 12.00
Houston, we have solved the problem
11.30 - 12.00Hvordan kommer man fra en klassisk forretningsmodel med ekstrem grad af legacy til værende digital first? Hvad har det haft af konsekvenser for organisation, kultur, forretningsprocesser, investeringer og finansielle resultater? Hvor skal man starte, og hvordan ved man, hvornår man er færdig?
Hør om erfaringerne fra en farefuld rejse med konstante udfordringer, hvordan virksomheden i dag driver sin udvikling frem via kundefokuseret e-handel, og ikke mindst hvordan Zizzi har tænkt sig at vinde forbrugernes gunst i fremtiden.
Kuno Kildetoft Mehlsen
CEO - Zizzi
Beskrivelse
Kuno Kildetoft Mehlsen er CEO i Zizzi og har siden 2016 stået i spidsen for en digital transformation af, hvad der tidligere var en klassisk tøjvirksomhed, men som i dag er en af de førende omnichannel virksomheder inden for dansk mode og livstil med mere end 70% e-handel på tværs af de nordeuropæiske markeder.
-
11.30 - 12.00
Guided shopping - The Next-level Customer Experience
11.30 - 12.00Hvordan guider, rådgiver og støtter du dine kunder gennem deres online købsrejse? Personalisering, når det er bedst, starter med guidet salg og det kan gøres på mange måder. Vi tager jer igennem rejsen og ser på forskellige måder til at guide dine kunder igennem købsrejsen, ligefra Chatbots og produkt konfiguratorer til mere avanceret 1-1 video sessioner med dine kunder.
Martin Popp Andersen
Partner - Relewise
Beskrivelse
Tiltrådte i foråret 2021 som partner i Relewise med ansvaret for kunder og partnerskaber. Har arbejdet i IT branchen siden 2010 og senest I et stort internationalt konsulentfirma. Arbejdet med SaaS og personalisering og e-commerce siden 2013. Elsker at arbejde med og udfordre den hele kunderrejse, i relation til brugen af data og machinelearning
Martin Tygsen
Partner - WEXO A/S
Beskrivelse
Martin har igennem de sidste 15 år arbejdet med E-Commerce både teknisk og kommercielt i en bred palette af brancher, hvor de seneste 5 år har været hos WEXO som kommerciel ansvarlig og hjælpe WEXOs kunder med at vækste i et online marked ved hjælp af automatiseringer, personalisering og skalerbarhed.
Martin har også været en del af drivkraften bag Shopwares indtræden på det danske marked og engager sig personligt meget i det Open Source community der er opstået omkring platformen hvor han blandt andet sidder i bestyrelsen for Shopware United der er et internationalt community omkring plaformen.
-
12.00 - 12.30
Redefinér omnichannel med Omnichannel Index
12.00 - 12.30Viden, inspiration og anbefalinger til optimering af omnichannel er blandt emnerne, når Kasper Holst deler resultater fra den nyligt publicerede Omnichannel Index 2022-rapport.
Som medstifter af IMPACT og med sine mere end 20 års erfaring er Kasper Holst ekspert indenfor digital strategi, transformation og omnichannel. På E-handelskonferencen 2022 folder han sin viden ud i en gennemgang af rapportens højdepunkter og giver os et indblik i kundens forventninger og hvilke trends, der påvirker dem. Ligesom han deler råd til, hvordan du kan forbedre jeres indsats.
Kasper Holst
Group CEO - Impact
Beskrivelse
Kasper Holst er pioner indenfor omnichannel, digital strategi og transformation.
Som medstifter af IMPACT og med sine mere end 20 års erfaring har Kasper samlet stor ekspertise på området, og i dag fungerer han som Group CEO i virksomheden, der tæller 400 medarbejdere og samarbejder med førende brands som Filippa K, FTZ, Jabra, Imerco, Nemlig.com og Hummel.
-
12.00 - 12.30
Flügger har implementeret top-moderne IT og ecommerce arkitektur. Oplev MACH i den virkelige verden.
12.00 - 12.30Hurtigt til markedet, ekstrem fleksibilitet, let implementering af nye platforme i eksisterende arkitektur og frem for alt en teknisk løsning, der kan udvides mindst lige så hurtigt som forretningens ambitioner. Vi kommer ikke uden om det. Composable it-arkitektur er det nye og fremtidens sort.
Flügger har de seneste år bl.a. opbygget et nyt brand, Notes of Colour. Flere brands under samme paraply kræver netop en digital arkitektur, der er fleksibel og skalerbar. Flügger har i samarbejde med Novicell implementeret MACH baseret it-arkitektur, der fremadrettet kan håndtere flere brands og multiple salgskanaler i mange lande. Helt konkret er Flügger gået fra en monolit platform til best- -of-breed.Hør Peter Møllebjerg Andersen fortælle om strategien bag den nye arkitektur og de erfaringer, de har gjort sig undervejs. Hertil står Adam Peter Nielsen også klar på scenen for at fortælle om, hvorfor composable it-arkitektur er det nye sort.
Peter Møllebjerg Andersen
SVP for Digital Innovation - Flügger Group
Beskrivelse
Peter Møllebjerg Andersen er SVP for Digital Innovation Flügger Group. De fleste kender til Flügger-kæden, men Flügger er meget mere. Flügger er bla. prisvinder inden for design og producerer trendsættende designtapeter og dækker flere andre brands. Flügger er vokset fra en lille familiedrevet virksomhed, som går helt tilbage til 1783 til en multinational virksomhed med mere end 370 butikker og 2600 ansatte spredt ud over hele verden. Peter er ansvarlig for at levere et digitalt landskab, der kan understøtte Flüggers ambition og innovation samt drage fordel af nye platforme udefra.
Adam Peter Nielsen
CTO - Novicell
Beskrivelse
Adam Peter Nielsen har mere end 15 års erfaring inden digital strategi, kompliceret problemstillinger med teknologi, projektledelse og digital forretning forretningsudvikling. Han er ekspert inden for avanceret IT-landskab og har arbejdet med composable IT-arkitektur siden dengang, der endnu ikke var et term for det.
-
12.15 - 12.45
The rise of customer-first marketing - Customer centric growth in a cookie-less world
12.15 - 12.45- Customer-First Marketing is a strategy that puts the wants and desires of your customers behind every experience you create. It’s a process that starts with the people you’re marketing for and ends with new marketing moments or experiences that are tailor-made for them.
- Why? So you can build direct relationships with your audience and cultivate a loyal customer base through curated experiences designed around what they’re interested in.
- Customer-First Marketing can trace its roots back to the principle of human-centered design.
Phil Greenwood
Team Lead - Agency Partnerships UK, IE, Nordics, Klaviyo
Beskrivelse
Originally from Cape Cod, Massachusetts, Phil Greenwood has been with Klaviyo over 4 years helping to spearhead agency partnerships throughout the EMEA region. Currently living in England, Phil has adjusted to life in the UK well and can be seen regularly walking his dog in South London. An enthusiast for all things ecommerce and digital marketing - Phil has worked with hundreds of agencies supporting thousands of brands globally to maximize 'owned marketing' through the Klaviyo platform. Please reach out to Phil to learn more about Klaviyo!
-
12.15 - 12.45
Collaboration is key: Zalando and PostNord join forces to offer Nordic customers a locally relevant shopping experience.
12.15 - 12.45Nordic consumers expect a high level of convenience and environmentally friendly solutions when shopping fashion online. For Zalando and PostNord, collaboration is the key to drive impactful initiatives in the Nordic region. In this talk, Troels Veise, VP, Head of Sales at PostNord and Joanna Hummel, General Manager Nordics & Baltics at Zalando, discuss learnings and insights from the partnership’s joint initiatives.
Joanna Hummel
General Manager Nordics & Baltics - Zalando
Beskrivelse
I december 2021 overtog Joanna Hummel rollen som direktør for Sverige, Danmark, Norge og Finland. Fra maj 2022 overtog Joanna også Baltikum. Joanna er ansvarlig for strategien og den daglige forretning for de nordiske og baltiske markeder. Før hun kom til Zalando, var Joanna administrerende direktør for H&Ms Afound, og før det ledede hun beauty-retailerne Lyko og KICKS. Joanna er bestyrelsesmedlem i Inet AB, BHG - Bygg hemma Group - og Rocker og har en master i Business Administration fra Stockholms Universitet.
Jimi Mejlfort
Postnord, Director Customer Engagement
Beskrivelse
Jimi Mejlfort har mere end 20 års erfaring i PostNord. Jimi er ansvarlig for kundeløsninger, EDI, forecast og eksport, og arbejder i krydsfeltet mellem kunder og ’operationen’.
-
12.15 - 12.45
5 relevante tips til succesfuld e-eksport - Lyt med når Sinful giver tips og tricks til hvordan de succesfuldt er kommet ud på 10+ nye markeder
12.15 - 12.45E-eksport er hurtigt blevet et af de største og mest populære emner indenfor Dansk e-handel, men hvordan sikrer man sig at man gør det rigtigt? Hvor skal man starte og hvordan kommer man egentlig ud på et marked med et sprog man endnu ikke kender? Hvordan sikrer man sig at man vælger de rette marketingkanaler? Og sidst men ikke mindst, hvordan sørger man for at skille sig ud fra de tilstedeværende konkurrenter?
Nøglen til international succes ligger i e-eksport, og Morten Olsen, PPC Manager hos Sinful er ekspert i emnet. Sinful har ambitioner om at blive Europas største forhandler indenfor sexlegetøj, og de er godt på vej med en lokal tilstedeværelse i 10+ lande allerede. Lyt med når Morten i samarbejde med Thomas Wilson fra Channable deler ud af sine bedste tips til succesfuld e-eksport, samt hvordan Channable har bidraget til en allerede succesfuld europæisk ekspansion.
Morten Olsen
PPC Manager - Sinful
Beskrivelse
Morten har 9 års erfaring med Google Ads fra nogle af landets største eCommerce spillere i deres branche, såsom WhiteAway Group, Salling Group og i dag Sinful. For Morten er produktdata, skalering, automatisering og feed-baseret marketing nøglen til succes. Selvom man skalerer og automatiserer på stor skala, skal det stadig være tilpasset det enkelte land.
Thomas Wilson
Account Executive - Channable
Beskrivelse
Thomas har arbejdet med Feed Management og PPC automation i et års tid som den første danske Account Executive hos Channable. Her hjælper han til daglig hundredvis af Nordiske E-handelsvirksomheder med ambitioner om at vækste deres digitale tilstedeværelse. Specifikt ligger Thomas' ekspertise i håndtering og optimering af produktdata, og samt tidsbesparing på Google Ads automatisering.
-
12.30 - 13.30
Frokost
12.30 - 13.30 -
13.15 - 13.45
Your attribution is VERY wrong - Regain control of your marketing spend
13.15 - 13.4590% of CMO’s don't know they have this problem.
Our research shows that many of the largest digital advertisers have critical campaign tracking and attribution problems. Up to 40% of the budget is being wasted.
Thomas Hermann & Robert Johnson will tell how you can regain control of your data, get your attribution and return on marketing back on track, and avoid wasting your digital marketing budget.Thomas Hermann
Head of Digital Marketing - IIH NORDIC
Beskrivelse
Thomas Hermann er Head of Digital Marketing hos IIH NORDIC. Thomas har været ansat hos IIH NORDIC i 6,5 år, og arbejder til daglig med at hjælpe kunder med at opnå det bedst mulige udbytte af deres digitale marketing.
Robert Johnson
Head of Cloud & Analytics - IIH NORDIC
Beskrivelse
Robert Johnson er Head of Cloud & Analytics, og har de sidste 2,5 åt været en fast del af IIH NORDIC. Robert hjælper kunderne med at realisere værdi fra data, der forbedrer virksomhedens resultater med top ekspertise inden for Google cloud-løsninger og webanalyse.
-
13.30 - 14.00
Fireside chat with TikTok and DitUr
13.30 - 14.00Moderated by Tim Frank Andersen, Managing Director for TikTok Nordics Liv Sandberg and Marketing Manager Frederik Damgaard Andersen from DitUr discusses the impact TikTok has had on DitUr and the digital landscape in general now and in the future.
Frederik Damgaard Andersen
Marketing Manager - DitUr.dk
Beskrivelse
Frederik Damgaard Andersen er uddannet Cand.merc Marketing fra Aarhus BSS og har en baggrund fra bureaubranchen hos dentsu. I dag sidder han som Marketing Manager hos Ditur og har ansvaret for mediebudgettet, kampagneplanlægning, - eksekvering og evaluering på tværs af markeder og kanaler.
Liv Sandberg
Managing Director for TikTok Nordics
Beskrivelse
Liv Sandberg is Managing Director for TikTok Nordics. She has a strong track record as a leader in the intersection of tech and advertising as CEO for the media agency Starcom and Head of Agency at Facebook, and is now leading TikTok's expansion in the Nordics.
-
13.30 - 14.00
Crossborder returneringer der virker
13.30 - 14.00Hvilke strategiske overvejelser skal man gøre sig når man sælger crossborder? Hvordan påvirker skiftende forbrugeradfærd forventninger og operationelle setups? Få et indblik i de seneste udviklinger i e-commerce returnering og hvordan man kan få crossborder returneringer til at fungere.
Per Hansen
Director, Solutions Sales & BCM - DSV Solutions
Beskrivelse
Per Hansen er kommerciel hos DSV Solutions. Han har de sidste 20 år beskæftiget sig med forskellige aspekter af logistik og supply chain og de seneste år specifikt med løsninger på warehousing og outsourcing herunder til e-commerce. Har erfaring med samarbejde med alt fra små virksomheder til globale spillere i både indland samt udland.
-
13.30 - 14.00
The Future of Multi-Experience Commerce
13.30 - 14.00Join our panel discussion with Haglöfs and Sinful Group to understand how to boost customer experience and engagement to drive sales.
We'll discuss and share insights into:
• Ever-evolving consumer buying trends and patterns in the rapidly changing landscape that shape the future
• Trailblazing brands leading the change
• How you can develop multi-experience, digital solutions through an innovative, modern platform to drive customer experience and resultsBogdan Sârbu
Global Head of Direct To Consumer (DTC) - Haglöfs AB
Beskrivelse
Bogdan Sârbu is a technical savvy leader with a broad spectrum of eCommerce and IT domain expertise. He has consulted in a wide variety of business applications, with focus on simplicity and process optimisation. Bogdan is currently responsible for eCommerce, Marketplace & Retail channels at Haglöfs AB.
Tina Lykke Kristensen
Creating fantastic customer experiences - Sinful
Beskrivelse
eCommerce & digital solutions have such a potential for making people’s lives easier through inspiration & convenience - and ultimately, that’s my purpose: helping people free up their time to do more of what they love.
Anthony Meir
Global GTM Strategist - Commercetools
Beskrivelse
Anthony Meir is a Global GTM Strategist at commercetools. During his first 4 years of Enterprise Sales experience in SaaS, Anthony devoted time to his newfound passion - Stand Up Comedy. With over 50 gigs under his belt in the US and UK, he announced himself to his 600 commercetools’ colleagues. Shortly after, he became responsible for thought leadership on MACH and Composable Commerce, representing commercetools on an international stage.
-
13.30 - 14.00
Brug mindre tid, tjen flere penge
13.30 - 14.00En god kundeoplevelse er ofte nøglen til en succesfuld forretning. For eCommerce ligger en væsentlig del af den gode kundeoplevelse i at de rigtige produkter vises til de rigtige mennesker, på det rigtige tidspunkt.Problemet: Det er utroligt tidskrævende at udvælge, placere og analysere alle produktvisninger på en webshop. Men behøver det at være sådan? I dette oplæg vil Stefan give dig indsigt hvordan automatisering og personalisering kan gøre en stor forskel for eCommerce virksomheder, med udgangspunkt i Friluftslageret som case.
Stefan Olsen
Head of Product Enablement - Clerk.io
Beskrivelse
Stefan har arbejdet professionelt med optimering af over 1000 webshops i alle størrelser, både B2B og B2C, siden han blev ansat hos Clerk.io for 8 år siden. I dag sidder han med ansvaret for Product Enablement hos Clerk.io og er en af Danmarks førende eksperter inden for personalisering
-
13.45 - 14.15
Industrial Consumerism: Tag ejerskab på købsoplevelsen i B2B
13.45 - 14.15PIM er afgørende for at skabe stærke digitale købsoplevelser, der tager afsæt i kunden i en industriel verden præget af store mængder data, tunge systemer og komplekse salgsprocesser.
Men hvordan kan PIM blive et strategisk værktøj til at styrke købsoplevelsen, når du skal sælge varmevekslere og reservedele online?
I dette oplæg vil du få masser af inspiration og se konkrete cases fra førende nordiske industrivirksomheder, som Alfa Laval, Vestas og Logstor.
Simon Aisen
Partner, Strategisk rådgivning - Immeo
Beskrivelse
Simon Aisen er partner i it-konsulenthuset Immeo. Her er han ansvarlig for strategisk rådgivning til nogle af Danmarks mest ambitiøse virksomheder indenfor områder som PIM, Commerce og Customer Engagement. Sammen med et hold af specialister skaber han digitale løsninger, der flytter mennesker og forretning.
-
14.00 - 14.30
Commerce’s next chapter is here: From D2C to Connect to Consumer (C2C)
14.00 - 14.30With foundation-shifting changes to the internet and regulation, DTC is being impacted, making it harder to reach the right buyers, engage them through conversion and incredible customer experiences, and maintain them as long-term loyal fans. In a future with more opportunity for the many, the DTC brands that can create connections to buyers and their brand through every stage of the buying journey are the ones who win.
Birk Angermann
Head of Global Solution Engineering - Shopify
Beskrivelse
As Head of Global Solution Engineering, Birk Angermann and his global team are responsible for the development of tailor-made solutions for retailers and support the implementation of holistic commerce strategies.
Angermann has held various management positions for more than 10 years and regularly deals with trending topics such as AI, cloud and customer experience. The business IT specialist is also involved in various mentoring programs and aid projects in Asia.
-
14.00 - 14.30
Fremtidens omnichannel med Matas
14.00 - 14.30Gennem et stærkt partnerskab har Matas og Hesehus sammen formået at rykke på internationale trends og skabt et stærkt partnerskab, hvor innovation er den fælles drivkraft. I dag er Matas i førertrøjen når det kommer til at give kunderne den bedste købsoplevelse på tværs af alle kanaler. Få et indblik I, hvordan Matas er hurtige til at adoptere trends og tage digitale værktøjer i brug til at skabe unikke kundeoplevelser og dermed høj kundeloyalitet. Matas er om nogen lykkedes med at få butikspersonalet til at se muligheder og fordele ved at indgå I kundernes digitale rejse, og det er en del af hemmeligheden bag succes’en.
Brian Andersen
Ecommerce Director - Matas
Beskrivelse
Brian Andersen er Group Digital Director hos Matas. Han har i de sidste 22 år arbejdet med at få strategi, teknologi, kommunikation, design, marketing og organisation til at spille bedst muligt sammen og været i spidsen for at skabe markante forandringer i en række danske retail-virksomheder. Brian er i bestyrelsen hos Trendhim, Firtal og Websund og været keynote speaker ved en række konferencer.
Mette Reinholt Mortensen
COO - Hesehus
Beskrivelse
Mette Reinholt Mortensen er COO hos Hesehus, der har været Matas’ e-commerce leverandør i over 10 år. Som øverst ansvarlig for leverance og udvikling er Mette visionær for 100+ udviklere, ux’ere og designere. Sammen med teamet har hun fulgt de nyeste trends indenfor e-handel igennem 16 år, og hver dag finder de nye måder at udnytte teknologi til optimering af brugerrejser og forretningsprocesser.
-
14.15 - 14.45
Sådan har nemlig.com skabt Danmarks mest personlige indkøbsoplevelse
14.15 - 14.45”Vi vil være købmanden, der kender sine kunder og ved, at de mangler kartofler.” Sådan beskriver Adrian Kaule den kurs, som nemlig.com fra starten har lagt for deres forretning. Men hvordan lykkes man med sådan et mål som online supermarked med over 11.500 forskellige varer?
I dette oplæg vil Adrian Kaule fra nemlig.com og Jan Skov fra Raptor Services løfte sløret for, hvordan Nemlig.com bruger personalisering og data til at sikre, at de rigtige produkter vises til den rette målgruppe på det rette tidspunkt.
Oplægget er fyldt med konkrete og brugbare eksempler på, hvordan personalisering booster både kundeoplevelsen, konverteringer og bundlinjen.
For hvordan anbefaler du de rigtige produkter til en kunde, som lige har skiftet livsstil til vegetar? Og kan en algoritme regne ud, hvornår din kunde mangler kartofler?
Adrian Kaule
Head of Sales, Marketing and Product/UX - nemlig.com
Beskrivelse
Adrian er uddannet i Computer Science og E-commerce fra hhv. Copenhagen Business School og IT-Universitetet. Han har arbejdet dedikeret med salg i bureauverdenen i en årrække, men i 2019 skiftede han boldgade. Her kom Adrian til nemlig.com og blev ansvarlig for deres performance marketing. Med sin analytiske og tekniske tilgang til salg, får han skabt de bedste synergier mellem salg og marketing – og en helt unik kundeoplevelse for alle nemlig.coms mange brugere.
Jan Skov
COO - Raptor Services
Beskrivelse
Jan er uddannet cand.merc.dat og medstifter af Raptor Services, som siden 2013 har specialiseret sig inden for personalisering og kundedata. Her er seneste skud på stammen en Customer Data Platform, der giver mulighed for at få et præcist overblik over hver eneste kunde og deres adfærd på tværs af platforme. Jan har altid haft fokus på, hvordan teknologien kan være ikke blot medspiller, men også garant for forrentningsudvikling.
-
14.15 - 14.45
Toyota Material Handling: How to drive a speed boat next to a tanker
14.15 - 14.45Modern buyers demand modern sollutions. Toyota Material Handling will share what they have gained from adopting a new approach to e-commerce and how Columbus and Optimizely have helped them reach their goals.
Kasper Emil Hansen
Head of Digital Commerce - Columbus
Beskrivelse
Kasper is Head of Digital Commerce at Columbus Denmark. For the last 15 years he has worked with sales and digital business development, where he has helped a large number of large Danish and international companies to optimize their online presence.
Mårten Bokedal
Director of Product Strategy - Optimizely
Beskrivelse
The past ten years, Mårten has been focusing on marketing technology platforms focusing on creating a better digital customer experience. As a Director of Product Strategy, he is guiding companies and marketing teams to help them become more customer-centric by focusing on content, data, experiments and personalization.
Cecilia Nilsson
Head of Ecommerce & Digital Marketing - Toyota Material Handling Europe
Beskrivelse
During the last 9 years Cecilia has been building up a digital business team and established the companies b2b ecommerce channel towards Toyota´s customers and prospects. Today, TMHE's web shop covers all European markets where the company has subsidiaries and she leads the European team to develop the platform, support and train the sales network to grow the share of ecommerce sales. Cecilia leads the development of multiple customer-facing applications with the goal of always improving the customer's overall experience. Her different approach, and extensive experience in e-commerce on the B2C side, including IKEA and Bokus.com among others was a key factor to innovate the customer experience in a traditional B2B company.
-
14.15 - 14.45
Vækst din webshop med fleksibel fulfilment
14.15 - 14.45Kan man som start-up leve op til e-handlens stigende krav og forventninger om fleksibilitet og hurtige leveringer, og hvordan bliver man konkurrencedygtig på markedet?
Danske SupplMe fortæller om hvorfor de har valgt at outsource lager og logistik, så de kan fokusere på deres innovative kerneprodukt.
Patrick Lindby
Sales Director - Shelfless
Beskrivelse
Patrick har mere end 20 års erfaring med international logistik, og har arbejdet med nogen af Europas største netbutikker. I dag er han Sales Director for Brings nye fulfilmentløsning Shelfless, og er optaget af at videreformidle viden om bæredygtighed inden for logistik.
Thomas Jensen
International Sales Manager - Bring
Leopold Henriksen
Co-Founder & CEO - SupplMe
Nicklas Vang
Co-Founder & COO - SupplMe
-
14.30 - 15.00
Is complexity slowing your business down?
14.30 - 15.00The modern retailer, whether they’re selling on one channel or multiple channels, is faced with huge opportunities and challenges. Retailers like Frama CPH who adopt speed, agility, and a customer-first perspective will survive—and thrive.
Kim Eriksen
CCO - Dtails
Beskrivelse
Kim Eriksen er founder af D.TAILS, Nordens første Shopify Plus Partner. Kim er nok den, der ved allermest om Shopify på dansk jord. I over 20 år har han haft egen webshop (morfars.dk) og har været meget aktiv inden for dansk e-handel med flere bestyrelsesposter, bl.a. flere år i brancheforeningen FDIH (nu Dansk Erhverv Digital Handel). Med D.TAILS har han skabt det bureau, han selv drømte om at være kunde hos: Alle medarbejdere har erfaring med at drive egne Shopify-webshops og kender dermed alle smutvejene til de mest geniale integrationer.
Rhya Johnston-Wallace
Head of Digital - FRAMA
Beskrivelse
Rhya is a Canadian-born, Copenhagen-based marketing and e-commerce expert with a decade of experience in the fashion and lifestyle segment. Devoted to brand-led strategy with a commercial lens, she has worked internationally to scale both D2C and omnichannel brands such as tentree, Vessi Footwear, and Leah Alexandra Jewellery. Rhya is currently Head of Digital at Danish luxury design brand FRAMA—heading all marketing and digital development while fuelling exponential growth.
Susanne Holmsäter
Nordics Manager - Shopify
Beskrivelse
Susanne Holmsäter is the Country Manager for the Nordics at Shopify. She joined the Canadian company in 2018 as a part of their acquisition of Swedish start-up Tictail. In her role, she oversees the growth of the Nordics region by improving the merchant experience as well as building and expanding partner relationships. She is also responsible for setting up local strategic partnerships.
Susanne has a background in marketing and management and has worked in this field for over 10 years. She started her career at Nepa, as an account manager. She holds a Master of Science in Marketing & Media Management from Stockholm School of Economics. -
14.30 - 15.00
Vinder af E-handelsprisen Bedste Eksport Case 2022: Sådan har vi opnået +2 milliarder i årligt salg i eksportmarkeder.
14.30 - 15.00Miinto er en af europas hurtigst voksende fashion platforme og driver nu mere end 85% af deres salg i eksportmarkeder. Starten på rejsen var traditionel med udvidelse til Norge og Sverige men i de seneste 5 år har den været noget mere ekstraordinær med eksplosiv vækst i Holland og Polen efterfulgt af en datadrevet og hyper effektiv lancering i Tyskland, Frankrig, Italien, Spanien, England, Finland og senest i Kina. Malthe Cederborg har været CMO i Miinto i de sidste 5 år og vil dele strategien bag, hvordan en dansk spiller kan konkurrere med de helt store konkurrenter i fashion og hvad de har lært på rejsen.
Malthe Cederborg
CMO - Miinto
Beskrivelse
Malthe Cederborg er i dag CMO i Miinto med ansvaret for at drive salget på tværs af 14 markeder, udvikle og lede marketingafdelingen på +30 folk og skabe det bedst mulige afkast på investeringen i marketing. Malthes karriere startede i Saxo.com hvor han på under tre år gik fra praktikant til CMO inden at han for 5 år siden skiftede til Miinto.
På trods af sin relativt unge alder på bare 32 år har Malthe allerede en solid track record i to af Danmarks største e-handelsvirksomheder og er blevet anerkendt med pladser på både Berlingskes Talent 100 liste samt de seneste to års M-list over top marketing professionelle. -
14.45 - 15.15
Hvordan thansen har skabt hurtigere implementering og dermed hurtigere resultater
14.45 - 15.15Danmarks største forhandler af autoudstyr og reservedele, thansen, har gennem de seneste år oplevet en rivende vækst. For thansen var det afgørende, at deres handelsteknologier var i stand til at opskalere hele forretningen, men de stod over for udfordringer med deres søge- og discovery software. I denne præsentation vil Bo Sørensen, CIO hos thansen, forklare, hvordan de var i stand til at fremskynde deres søge- og merchandisingoperationer for bedre at imødekomme kundernes efterspørgsel i travle indkøbsperioder.
Bo Bommersholt Sørensen
CIO - T. Hansen Gruppen A/S
Beskrivelse
Har de sidste 25 år arbejdet med IT og ehandel hos T. Hansen Gruppen A/S.
Har arbejdet med både B2C og B2B ehandel i ind og udland.
Er blevet udfordret af, men har overlevet dot-coms storhedstid, finanskrisen, Corona og måske krigen i Europa.
Driver i dag IT og egenudviklet e-commerce platform for hele koncernen.Regitze Steffensen
Customer Success Manager - Algolia
-
14.45 - 15.15
4 tips on how to make exceptional customer experience the new normal in 2022
14.45 - 15.15Customer service is often overlooked as being a necessary evil. But what if you could leverage these customer interactions to drive revenue, and better still, automate the process so you spend less time on support whilst driving acquisition? Here are 4 things you can focus on and implement this quarter to stop missing out on sales.
Neil Forrest
Strategic Partner Manager EMEA - Gorgias
-
15.00 - 15.30
Pause
15.00 - 15.30 -
15.30 - 16.10
Influencer Marketing: en døgnflue eller fremtidens salgskanal?
15.30 - 16.10Går du om den varme grød og ikke aner hvor, hvornår eller om du overhovedet skal bruge kræfter på at starte? Pernille Lotus deler rundhåndet ud af trends og tendenser, do's og dont's, såvel som cases bakket op af tal. Hun kommer også med gode tips til hvordan du hurtigt og effektivt kan komme i gang med Influencer aktiviteter uden at være 100-meter-mester fra start.
Med den rette 360 graders strategi omkring brugen af Influencers (personer) til at bære både brand-value og produkter frem, implementeret i din overordnede marketing strategi, så vil Pernille vise, at det faktisk betale sig at bruge influerende personer via div. sociale Medier i sine markedsføringskampagner.
Influencer marketing er kommet for at blive og du bliver nødt til at tage det alvorligt - og det vil du efter Pernilles oplæg.Keynote: Pernille Lotus
Direktør og Topledelses Stilling
CUBE DENMARK og Syncro Group (Listed on Spotlight)
Beskrivelse
Pernille C. Lotus ophavskvinde til den kommercialiseret influencer branche i Danmark. Pernille startede det første rigtige agentur (SMAC Agency) for influencers i danmark for snart 7 år siden. I takt med at branchen blev professionaliseret og både antallet af influencers voksede og interessen fra kunderne eksploderede, stiftede Pernille sammen med Lakserytteren (Rasmus Kolbe) et management for YouTuberne (HIPPO Management). I 2019 fusionerede Pernille sine to selskaber med Sveriges største agentur (WeAreCube) og skiftede navn til CUBE. Siden er WeAreCube solgt til det Svenske børsnoteret selskab Syncro Group. WeAreCube er nu for alvor rykket ind i SaaS ligaen via Collabs' platform (ejet af Syncro) der anvender AI og fungerer som et Google for influencer marketing. Pernille driver den danske afdeling af WeAreCube og er netop blevet ansat i topledelsen for Syncro Group for at bistå det overordnet selskab indenfor salg og marketing.
-
16.10 - 17.00
How to drive the future of your business
16.10 - 17.00If your company wants to focus on growth, Karl Lillrud is the one who will inspire you and your organization to even greater success.
As the world's top speaker on future innovation and leadership for business growth online, Karl aims to educate audiences on subjects related to business growth, online, e-commerce, consumer behaviour, internet-based business, and online strategies. He has extensive experience from Unicorn Start-ups to Fortune 500 companies in multiple industries; adding huge value to the talks he holds.
As a speaker, Karl empowers his audience by sharing his passion, valuable lessons and experience so that the audience leaves the event with new knowledge, methods, and tools that they can apply in their environment that make their companies grow faster.Keynote: Karl Lillrud
Online expert and professional speaker
Beskrivelse
Award winning professional speaker Karl Lillrud, has 15 years of experience as a Professional Speaker.
He is known as one of the world's TOP 30 Ecommerce and Online Business experts, generating 300% increased sales; enabling companies to transform into the world of Digital Commerce. He has helped over 1000 e-commerce stores increase their conversion and market growth worldwide and to operate more efficiently, where he generates over 300% in increased conversion.
He started his first business at 16 and 25 years later, is helping to empower and grow companies like, H&M, Volvo, AstraZeneca, Spotify, Klarna and many more.
Keynote: Wilhelmina Lillrud
Young Entrepreneur
Beskrivelse
I am a 12 year old who started a luxury handmade custom sunglasses company at the age of 10 called L'Coule. Always wanting to improve, my new goal with the sunglasses is to make them as eco-friendly as possible.
I am also a model; signed to agency Signature Alegre International. It's great as I get to combine my love for fashion and what I do with my sunglasses brand.
This is my first public speaking event....
I will be talking about how and why I started my company at the age of 10, and the journey that I have been on so far.
Social media is so important, so, I will be looking at ways in which I can improve my social media and online shop to expand. I never stop learning or wanting to improve my products and my new ideas. Through learning, I have decided to make my products eco-friendly (biodegradable).
I want you the audience to feel the encouragement in the speech I am giving and see the determination I have put into the business I have created. I don't only want you the audience to hear that, I want them to hear about a new and developed company that does not only think about fashion and style but also sustainability for our climate.
-
17.00 - 17.30
Reception og netværk
17.00 - 17.30
Oplægsholdere

Keynote: Astrid Haug
CEO - Astrid Haug Bureau
Læs mere
Rådgiver virksomheder og organisationer om, hvordan digitalisering og sociale medier kan anvendes til at understøtte forretningens overordnede mål og skabe en positiv samfundsforandring. Hun er forfatter til flere danske bøger om sociale medier og digitalisering, og kommenterer teknologi og politik i danske medier som DR og TV2 og skriver tech-spalter i Politiken. Sidder i bestyrelsen for LTP Group, Symbion A/S, Unicef Danmark, Nørrebro Teater med flere.

Keynote: Karl Lillrud
Online expert and professional speaker
Læs mere
Award winning professional speaker Karl Lillrud, has 15 years of experience as a Professional Speaker.
He is known as one of the world's TOP 30 Ecommerce and Online Business experts, generating 300% increased sales; enabling companies to transform into the world of Digital Commerce. He has helped over 1000 e-commerce stores increase their conversion and market growth worldwide and to operate more efficiently, where he generates over 300% in increased conversion.
He started his first business at 16 and 25 years later, is helping to empower and grow companies like, H&M, Volvo, AstraZeneca, Spotify, Klarna and many more.

Keynote: Kevin McSpadden
Founder more2 - the marketing science people
Læs mere
Kevin started his career in the technology sector. He ascended to the role of Managing Director and led his company through an acquisition by Systemax, a global tech business with revenues of $5bn. Afterwards he became European Marketing Director responsible for $1.6bn revenue.
Aged 30, Kevin left and established more2, a firm which is: data-led, relentlessly customer-centric, and passionate about helping brands to grow. Since founding more2, Kevin has worked with over 200 brands to develop a set of principles and methodologies proven to help direct brands to grow. His no nonsense approach ensures he is comfortable delivering hard truths to clients, telling them how to grow and always keeping the customer at the heart of every decision.
Today, more2 are a strategic growth partner to over 100 retail, ecommerce and B2C brands both in the UK and internationally. Current clients include Georg Jensen, GHD, Boden, Hush, Lindt, L’Oreal, Superga, Steve Madden, and The Body Shop. We are a member of the Danish Chamber of Commerce.

Keynote: Pernille Lotus
Direktør og Topledelses Stilling
CUBE DENMARK og Syncro Group (Listed on Spotlight)
Læs mere
Pernille C. Lotus ophavskvinde til den kommercialiseret influencer branche i Danmark. Pernille startede det første rigtige agentur (SMAC Agency) for influencers i danmark for snart 7 år siden. I takt med at branchen blev professionaliseret og både antallet af influencers voksede og interessen fra kunderne eksploderede, stiftede Pernille sammen med Lakserytteren (Rasmus Kolbe) et management for YouTuberne (HIPPO Management). I 2019 fusionerede Pernille sine to selskaber med Sveriges største agentur (WeAreCube) og skiftede navn til CUBE. Siden er WeAreCube solgt til det Svenske børsnoteret selskab Syncro Group. WeAreCube er nu for alvor rykket ind i SaaS ligaen via Collabs' platform (ejet af Syncro) der anvender AI og fungerer som et Google for influencer marketing. Pernille driver den danske afdeling af WeAreCube og er netop blevet ansat i topledelsen for Syncro Group for at bistå det overordnet selskab indenfor salg og marketing.
Keynote: Wilhelmina Lillrud
Young Entrepreneur
Læs mere
I am a 12 year old who started a luxury handmade custom sunglasses company at the age of 10 called L'Coule. Always wanting to improve, my new goal with the sunglasses is to make them as eco-friendly as possible.
I am also a model; signed to agency Signature Alegre International. It's great as I get to combine my love for fashion and what I do with my sunglasses brand.
This is my first public speaking event....
I will be talking about how and why I started my company at the age of 10, and the journey that I have been on so far.
Social media is so important, so, I will be looking at ways in which I can improve my social media and online shop to expand. I never stop learning or wanting to improve my products and my new ideas. Through learning, I have decided to make my products eco-friendly (biodegradable).
I want you the audience to feel the encouragement in the speech I am giving and see the determination I have put into the business I have created. I don't only want you the audience to hear that, I want them to hear about a new and developed company that does not only think about fashion and style but also sustainability for our climate.

Moderator: Tim Frank Andersen
CEO - Liveshopper
Læs mere
Tim Frank Andersen har arbejdet indenfor det digitale område i over 25 år. Bl.a. som medstifter af de digitale bureauer: Networkers, Framfab og In2media, der blev købt af KMD i 2017
I dag står han i spidsen for software virksomheden Liveshopper, som han er medstifter af.
Han er en af Danmarks succesfulde serieiværksættere, og har gennem årene stået bag en lang række stærke start-ups, ekspanderende virksomheder og exits. Derudover sidder han i dag i en række bestyrelser, bl.a. Johannes Fog, Visit Denmark og Dansk AM-Hub.
Han har skrevet 2 bøger: "Mærkevarer på Internettet" og ”10 digitale strategier”.
Derudover har han været ekspert på Godmorgen Danmark i 10 år og vært på TV-programmet: ”Danmarks bedste ide”.

Adam Peter Nielsen
CTO - Novicell
Læs mere
Adam Peter Nielsen har mere end 15 års erfaring inden digital strategi, kompliceret problemstillinger med teknologi, projektledelse og digital forretning forretningsudvikling. Han er ekspert inden for avanceret IT-landskab og har arbejdet med composable IT-arkitektur siden dengang, der endnu ikke var et term for det.

Adrian Kaule
Head of Sales, Marketing and Product/UX - nemlig.com
Læs mere
Adrian er uddannet i Computer Science og E-commerce fra hhv. Copenhagen Business School og IT-Universitetet. Han har arbejdet dedikeret med salg i bureauverdenen i en årrække, men i 2019 skiftede han boldgade. Her kom Adrian til nemlig.com og blev ansvarlig for deres performance marketing. Med sin analytiske og tekniske tilgang til salg, får han skabt de bedste synergier mellem salg og marketing – og en helt unik kundeoplevelse for alle nemlig.coms mange brugere.

Anna Katrine Matthiesen
Partner - Vertica
Læs mere
Anna Katrine Matthiesen, Partner i Vertica
Anna er partner i ecommerce-huset Vertica, hvor hun har ansvaret for flere af de største kunder. I 2022 blev hun udvalgt af Berlingske som et af landet største erhvervstalenter i Talent 100-kåringen.

Anna Maria Frandsen
Senior Customer Success Manager - Playable
Læs mere
Som Customer Success Manager rådgiver Anna Maria en lang række nationale og internationale virksomheder i forhold til, hvordan de kan bruge spilbar marketing som et strategisk redskab til at sikre succes med deres online forretning.

Anders Eiler
Chief Sales Officer - DanDomain
Læs mere
Anders er uddannet softwareingeniør og MBA, tidligere iværksætter og CTO i sit start-up, Meebox, samt tidligere udviklingschef i DanDomain. Den tekniske baggrund er fundamentet for den kunde- og produktcentriske tilgang til salg og kommerciel udvikling i DanDomain Webshop, hvor Anders som CSO hjælper kunderne med de rigtige webshop-løsninger, der er fundamentet for deres fremtidige vækst.

Anthony Meir
Global GTM Strategist - Commercetools
Læs mere
Anthony Meir is a Global GTM Strategist at commercetools. During his first 4 years of Enterprise Sales experience in SaaS, Anthony devoted time to his newfound passion - Stand Up Comedy. With over 50 gigs under his belt in the US and UK, he announced himself to his 600 commercetools’ colleagues. Shortly after, he became responsible for thought leadership on MACH and Composable Commerce, representing commercetools on an international stage.

Birk Angermann
Head of Global Solution Engineering - Shopify
Læs mere
As Head of Global Solution Engineering, Birk Angermann and his global team are responsible for the development of tailor-made solutions for retailers and support the implementation of holistic commerce strategies.
Angermann has held various management positions for more than 10 years and regularly deals with trending topics such as AI, cloud and customer experience. The business IT specialist is also involved in various mentoring programs and aid projects in Asia.

Bo Bommersholt Sørensen
CIO - T. Hansen Gruppen A/S
Læs mere
Har de sidste 25 år arbejdet med IT og ehandel hos T. Hansen Gruppen A/S.
Har arbejdet med både B2C og B2B ehandel i ind og udland.
Er blevet udfordret af, men har overlevet dot-coms storhedstid, finanskrisen, Corona og måske krigen i Europa.
Driver i dag IT og egenudviklet e-commerce platform for hele koncernen.

Bogdan Sârbu
Global Head of Direct To Consumer (DTC) - Haglöfs AB
Læs mere
Bogdan Sârbu is a technical savvy leader with a broad spectrum of eCommerce and IT domain expertise. He has consulted in a wide variety of business applications, with focus on simplicity and process optimisation. Bogdan is currently responsible for eCommerce, Marketplace & Retail channels at Haglöfs AB.

Brian Andersen
Ecommerce Director - Matas
Læs mere
Brian Andersen er Group Digital Director hos Matas. Han har i de sidste 22 år arbejdet med at få strategi, teknologi, kommunikation, design, marketing og organisation til at spille bedst muligt sammen og været i spidsen for at skabe markante forandringer i en række danske retail-virksomheder. Brian er i bestyrelsen hos Trendhim, Firtal og Websund og været keynote speaker ved en række konferencer.

Cecilia Nilsson
Head of Ecommerce & Digital Marketing - Toyota Material Handling Europe
Læs mere
During the last 9 years Cecilia has been building up a digital business team and established the companies b2b ecommerce channel towards Toyota´s customers and prospects. Today, TMHE's web shop covers all European markets where the company has subsidiaries and she leads the European team to develop the platform, support and train the sales network to grow the share of ecommerce sales. Cecilia leads the development of multiple customer-facing applications with the goal of always improving the customer's overall experience. Her different approach, and extensive experience in e-commerce on the B2C side, including IKEA and Bokus.com among others was a key factor to innovate the customer experience in a traditional B2B company.

Frederik Damgaard Andersen
Marketing Manager - DitUr.dk
Læs mere
Frederik Damgaard Andersen er uddannet Cand.merc Marketing fra Aarhus BSS og har en baggrund fra bureaubranchen hos dentsu. I dag sidder han som Marketing Manager hos Ditur og har ansvaret for mediebudgettet, kampagneplanlægning, - eksekvering og evaluering på tværs af markeder og kanaler.

Jakob Dupont
CEO - Bruun Rasmussen

James Semple
Salesforce
Læs mere
James Semple is the Headless Commerce evangelist at Salesforce. Coming from Mobify, James has been in the headless space for 5 years and is one of the founding fathers of the MACH alliance.

Jan Skov
COO - Raptor Services
Læs mere
Jan er uddannet cand.merc.dat og medstifter af Raptor Services, som siden 2013 har specialiseret sig inden for personalisering og kundedata. Her er seneste skud på stammen en Customer Data Platform, der giver mulighed for at få et præcist overblik over hver eneste kunde og deres adfærd på tværs af platforme. Jan har altid haft fokus på, hvordan teknologien kan være ikke blot medspiller, men også garant for forrentningsudvikling.

Joanna Hummel
General Manager Nordics & Baltics - Zalando
Læs mere
I december 2021 overtog Joanna Hummel rollen som direktør for Sverige, Danmark, Norge og Finland. Fra maj 2022 overtog Joanna også Baltikum. Joanna er ansvarlig for strategien og den daglige forretning for de nordiske og baltiske markeder. Før hun kom til Zalando, var Joanna administrerende direktør for H&Ms Afound, og før det ledede hun beauty-retailerne Lyko og KICKS. Joanna er bestyrelsesmedlem i Inet AB, BHG - Bygg hemma Group - og Rocker og har en master i Business Administration fra Stockholms Universitet.

Kasper Emil Hansen
Head of Digital Commerce - Columbus
Læs mere
Kasper is Head of Digital Commerce at Columbus Denmark. For the last 15 years he has worked with sales and digital business development, where he has helped a large number of large Danish and international companies to optimize their online presence.

Kasper Holst
Group CEO - Impact
Læs mere
Kasper Holst er pioner indenfor omnichannel, digital strategi og transformation.
Som medstifter af IMPACT og med sine mere end 20 års erfaring har Kasper samlet stor ekspertise på området, og i dag fungerer han som Group CEO i virksomheden, der tæller 400 medarbejdere og samarbejder med førende brands som Filippa K, FTZ, Jabra, Imerco, Nemlig.com og Hummel.

Kim Eriksen
CCO - Dtails
Læs mere
Kim Eriksen er founder af D.TAILS, Nordens første Shopify Plus Partner. Kim er nok den, der ved allermest om Shopify på dansk jord. I over 20 år har han haft egen webshop (morfars.dk) og har været meget aktiv inden for dansk e-handel med flere bestyrelsesposter, bl.a. flere år i brancheforeningen FDIH (nu Dansk Erhverv Digital Handel). Med D.TAILS har han skabt det bureau, han selv drømte om at være kunde hos: Alle medarbejdere har erfaring med at drive egne Shopify-webshops og kender dermed alle smutvejene til de mest geniale integrationer.

Kuno Kildetoft Mehlsen
CEO - Zizzi
Læs mere
Kuno Kildetoft Mehlsen er CEO i Zizzi og har siden 2016 stået i spidsen for en digital transformation af, hvad der tidligere var en klassisk tøjvirksomhed, men som i dag er en af de førende omnichannel virksomheder inden for dansk mode og livstil med mere end 70% e-handel på tværs af de nordeuropæiske markeder.

Lars Elsborg
CEO - Sport 24
Læs mere
Lars Elsborg har en lang karriere indenfor danske detailhandel. Siden 1978 været Lars en del af det danske retailmarked. Karrieren fik hurtigt fart med etablering af egne sportsbutikker, ansættelse som Business Development manager i Intersport, derefter CEO i ØnskeBørn og Sportigan. Lars bestrider idag posten som CEO i SPORT24 A/S.
SPORT24 A/S er en kun 10 år gammel virksomhed, men har især siden 2016 vækstet så kraftigt, at kædesystemet med ca. 200 butikker, adskillige webshops og BtB divisioner nu har en samlet retailomsætning på ca. 2.2 mia. SPORT24 A/S er dermed ubetinget Danmarks største sports-retailer, dobbelt så stor som branchens næststørste.

Leopold Henriksen
Co-Founder & CEO - SupplMe

Liv Sandberg
Managing Director for TikTok Nordics
Læs mere
Liv Sandberg is Managing Director for TikTok Nordics. She has a strong track record as a leader in the intersection of tech and advertising as CEO for the media agency Starcom and Head of Agency at Facebook, and is now leading TikTok's expansion in the Nordics.

Mads Saabye Jørgensen
CEO - AndLight ApS
Læs mere
Startede i AndLight som 19 årig og solgte AndLight som 29 årig. En spændende rejse, som inkluderede en bachelor og kandidat fra CBS, ekspansion til 17 markeder, 4 forskellige lagerlokationer, fra 5 til 50 ansatte og en enormt stejl læringskurve, som jeg ikke ville have været foruden. Det har krævet enormt hårdt arbejde at nå hertil, men har samtidigt været en utrolig spændende rejse, hvor man har lært utrolig meget om sig selv, samt hvad som fungerer og bestemt også det som ikke fungerer.

Malthe Cederborg
CMO - Miinto
Læs mere
Malthe Cederborg er i dag CMO i Miinto med ansvaret for at drive salget på tværs af 14 markeder, udvikle og lede marketingafdelingen på +30 folk og skabe det bedst mulige afkast på investeringen i marketing. Malthes karriere startede i Saxo.com hvor han på under tre år gik fra praktikant til CMO inden at han for 5 år siden skiftede til Miinto.
På trods af sin relativt unge alder på bare 32 år har Malthe allerede en solid track record i to af Danmarks største e-handelsvirksomheder og er blevet anerkendt med pladser på både Berlingskes Talent 100 liste samt de seneste to års M-list over top marketing professionelle.

Maria Gerskov Larsen
Ecommerce Manager - Ecooking
Læs mere
Maria er E-commerce Manager hos Ecooking og har været ombord fra start, da E-commerce afdelingen fik vind i sejlene for kun 2 år siden. Hun står for den daglige drift af webshoppen, samt implementering af salgsfremmende aktiviteter på tværs af alle deres digitale kanaler. Maria kombinerer sit kommercielle mindset med kreative løsninger - for Ecooking vil ikke kun sælge skønhed og hudpleje - men skabe et legende univers med fokus på uddannelse, undervisning og inddragelse.

Maria Thielfoldt
Campaign & Ecommerce Specialist - Ecooking
Læs mere
Maria er uddannet journalist og har et skarpt øje for kreativt content og målrettede kampagner. Med bred kommerciel erfaring understøtter hun hele den digitale kunderejse og medvirker til at vækste den online forretning i både indland og udland. Naturligvis med Ecookings DNA i centrum.

Martin Popp Andersen
Partner - Relewise
Læs mere
Tiltrådte i foråret 2021 som partner i Relewise med ansvaret for kunder og partnerskaber. Har arbejdet i IT branchen siden 2010 og senest I et stort internationalt konsulentfirma. Arbejdet med SaaS og personalisering og e-commerce siden 2013. Elsker at arbejde med og udfordre den hele kunderrejse, i relation til brugen af data og machinelearning

Martin Tygsen
Partner - WEXO A/S
Læs mere
Martin har igennem de sidste 15 år arbejdet med E-Commerce både teknisk og kommercielt i en bred palette af brancher, hvor de seneste 5 år har været hos WEXO som kommerciel ansvarlig og hjælpe WEXOs kunder med at vækste i et online marked ved hjælp af automatiseringer, personalisering og skalerbarhed.
Martin har også været en del af drivkraften bag Shopwares indtræden på det danske marked og engager sig personligt meget i det Open Source community der er opstået omkring platformen hvor han blandt andet sidder i bestyrelsen for Shopware United der er et internationalt community omkring plaformen.

Max Riis Christensen
CEO - MakesYouLocal
Læs mere
Max er CEO og Partner i MakesYouLocal, der siden 2010 har hjulpet webshops med at få succes i udlandet gennem rådgivning og drift af lokal kundeservice, oversættelser, sociale medier, online markedsføring m. m.

Mette Reinholt Mortensen
COO - Hesehus
Læs mere
Mette Reinholt Mortensen er COO hos Hesehus, der har været Matas’ e-commerce leverandør i over 10 år. Som øverst ansvarlig for leverance og udvikling er Mette visionær for 100+ udviklere, ux’ere og designere. Sammen med teamet har hun fulgt de nyeste trends indenfor e-handel igennem 16 år, og hver dag finder de nye måder at udnytte teknologi til optimering af brugerrejser og forretningsprocesser.

Morten Olsen
PPC Manager - Sinful
Læs mere
Morten har 9 års erfaring med Google Ads fra nogle af landets største eCommerce spillere i deres branche, såsom WhiteAway Group, Salling Group og i dag Sinful. For Morten er produktdata, skalering, automatisering og feed-baseret marketing nøglen til succes. Selvom man skalerer og automatiserer på stor skala, skal det stadig være tilpasset det enkelte land.

Mårten Bokedal
Director of Product Strategy - Optimizely
Læs mere
The past ten years, Mårten has been focusing on marketing technology platforms focusing on creating a better digital customer experience. As a Director of Product Strategy, he is guiding companies and marketing teams to help them become more customer-centric by focusing on content, data, experiments and personalization.

Nicklas Vang
Co-Founder & COO - SupplMe

Niels Ralund
E-handelsdirektør
Dansk Erhverv

Neil Forrest
Strategic Partner Manager EMEA - Gorgias

Patrick Lindby
Sales Director - Shelfless
Læs mere
Patrick har mere end 20 års erfaring med international logistik, og har arbejdet med nogen af Europas største netbutikker. I dag er han Sales Director for Brings nye fulfilmentløsning Shelfless, og er optaget af at videreformidle viden om bæredygtighed inden for logistik.

Patrik Lazzarotto
CEO & Founder - LAZZAWEB ApS
Læs mere
Patrik Lazzarotto har arbejdet med Google-marketing i 8 år. På baggrund af hans passion for online markedsføring og drømmen om at skabe et højt fagligt bureau, stiftede han i 2015 bureauet LAZZAWEB, der i dag er et Google Marketing Powerhouse, som specialiserer sig udelukkende i markedsføring på Google i disciplinerne Google Ads og SEO.
Patrik er i dag CEO og besidder det overordnede strategiske ansvar for at sikre kontinuerlig vækst for LAZZAWEBs kunder.
LAZZAWEB har gennem tiden vækstet mere end 300 virksomheder via Google, og til dagligt hjælper de brands som Velkommen, Shaping New Tomorrow og Sinnerup med at skabe resultater via Google Ads og SEO – både i Danmark og i udlandet.

Per Hansen
Director, Solutions Sales & BCM - DSV Solutions
Læs mere
Per Hansen er kommerciel hos DSV Solutions. Han har de sidste 20 år beskæftiget sig med forskellige aspekter af logistik og supply chain og de seneste år specifikt med løsninger på warehousing og outsourcing herunder til e-commerce. Har erfaring med samarbejde med alt fra små virksomheder til globale spillere i både indland samt udland.

Peter Schjødt
Digital atlet - Peter Schjødt
Læs mere
Peter Schjødt hjælper virksomheder og brands med at mappe digitale kunderejser og digitaliseringsprocesser, og har arbejdet med virksomheder som LEGO, Konica Minolta, Dansk Håndbold Forbund, Nomeco og mange andre.
Derudover arbejder Peter også med brands som Anders Matthesen, Linse Kessler, Ulf Pilgaard og Lisbet Dahl.
Siden 2010 har Peter studeret brugernes adfærd på det mobile medie og har DKs eneste podcast der udelukkende fokusere på mobilen. Det fylder meget i hans arbejde med virksomheder i dag, hvor 70% af alt trafik er via mobilen.
Peter har afholdt mere end 300 foredrag om digitalisering, digitale kunderejser og det mobile medie. I 2022 var Peter Keynote speaker på Marketing Camp 2022.

Peter Møllebjerg Andersen
SVP for Digital Innovation - Flügger Group
Læs mere
Peter Møllebjerg Andersen er SVP for Digital Innovation Flügger Group. De fleste kender til Flügger-kæden, men Flügger er meget mere. Flügger er bla. prisvinder inden for design og producerer trendsættende designtapeter og dækker flere andre brands. Flügger er vokset fra en lille familiedrevet virksomhed, som går helt tilbage til 1783 til en multinational virksomhed med mere end 370 butikker og 2600 ansatte spredt ud over hele verden. Peter er ansvarlig for at levere et digitalt landskab, der kan understøtte Flüggers ambition og innovation samt drage fordel af nye platforme udefra.

Phil Greenwood
Team Lead - Agency Partnerships UK, IE, Nordics, Klaviyo
Læs mere
Originally from Cape Cod, Massachusetts, Phil Greenwood has been with Klaviyo over 4 years helping to spearhead agency partnerships throughout the EMEA region. Currently living in England, Phil has adjusted to life in the UK well and can be seen regularly walking his dog in South London. An enthusiast for all things ecommerce and digital marketing - Phil has worked with hundreds of agencies supporting thousands of brands globally to maximize 'owned marketing' through the Klaviyo platform. Please reach out to Phil to learn more about Klaviyo!

Regitze Steffensen
Customer Success Manager - Algolia

Rhya Johnston-Wallace
Head of Digital - FRAMA
Læs mere
Rhya is a Canadian-born, Copenhagen-based marketing and e-commerce expert with a decade of experience in the fashion and lifestyle segment. Devoted to brand-led strategy with a commercial lens, she has worked internationally to scale both D2C and omnichannel brands such as tentree, Vessi Footwear, and Leah Alexandra Jewellery. Rhya is currently Head of Digital at Danish luxury design brand FRAMA—heading all marketing and digital development while fuelling exponential growth.

Robert Johnson
Head of Cloud & Analytics - IIH NORDIC
Læs mere
Robert Johnson er Head of Cloud & Analytics, og har de sidste 2,5 åt været en fast del af IIH NORDIC. Robert hjælper kunderne med at realisere værdi fra data, der forbedrer virksomhedens resultater med top ekspertise inden for Google cloud-løsninger og webanalyse.

Sanne Dollerup
Branche- og trendforsker - Institut for Kundetyper
Læs mere
Har beskæftiget sig i +10 år med forskning, markedsføring og salg.
Sanne Dollerup er uddannet fra Aalborg Universitet, hvor hun også skrev sin ph.d.-afhandling om emotionelle beslutningsprocesser i forbindelse med markedsføring og salg. Ph.d’en og en masse erfaring fra praksis blev startskuddet til Institut for Kundetyper, der har udviklet segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper. Sanne er partner i Institut for Kundetyper, hvor hun forsker i trends og tendenser i samfundet og i de forskellige brancher, så segmenteringsværktøjet hele tiden er opdateret i forhold til disse. Hos Institut for Kundetyper sælger og rådgiver de i segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper, og derved hjælper de virksomheder med at segmentere deres kunder baseret på deres adfærd og emotioner i forskellige købs- eller beslutningssituationer.

Simon Aisen
Partner, Strategisk rådgivning - Immeo
Læs mere
Simon Aisen er partner i it-konsulenthuset Immeo. Her er han ansvarlig for strategisk rådgivning til nogle af Danmarks mest ambitiøse virksomheder indenfor områder som PIM, Commerce og Customer Engagement. Sammen med et hold af specialister skaber han digitale løsninger, der flytter mennesker og forretning.

Stefan Olsen
Head of Product Enablement - Clerk.io
Læs mere
Stefan har arbejdet professionelt med optimering af over 1000 webshops i alle størrelser, både B2B og B2C, siden han blev ansat hos Clerk.io for 8 år siden. I dag sidder han med ansvaret for Product Enablement hos Clerk.io og er en af Danmarks førende eksperter inden for personalisering

Susanne Holmsäter
Nordics Manager - Shopify
Læs mere
Susanne Holmsäter is the Country Manager for the Nordics at Shopify. She joined the Canadian company in 2018 as a part of their acquisition of Swedish start-up Tictail. In her role, she oversees the growth of the Nordics region by improving the merchant experience as well as building and expanding partner relationships. She is also responsible for setting up local strategic partnerships.
Susanne has a background in marketing and management and has worked in this field for over 10 years. She started her career at Nepa, as an account manager. She holds a Master of Science in Marketing & Media Management from Stockholm School of Economics.

Tina Lykke Kristensen
Creating fantastic customer experiences - Sinful
Læs mere
eCommerce & digital solutions have such a potential for making people’s lives easier through inspiration & convenience - and ultimately, that’s my purpose: helping people free up their time to do more of what they love.

Thomas Hermann
Head of Digital Marketing - IIH NORDIC
Læs mere
Thomas Hermann er Head of Digital Marketing hos IIH NORDIC. Thomas har været ansat hos IIH NORDIC i 6,5 år, og arbejder til daglig med at hjælpe kunder med at opnå det bedst mulige udbytte af deres digitale marketing.

Thomas Jensen
International Sales Manager - Bring

Thomas Wilson
Account Executive - Channable
Læs mere
Thomas har arbejdet med Feed Management og PPC automation i et års tid som den første danske Account Executive hos Channable. Her hjælper han til daglig hundredvis af Nordiske E-handelsvirksomheder med ambitioner om at vækste deres digitale tilstedeværelse. Specifikt ligger Thomas' ekspertise i håndtering og optimering af produktdata, og samt tidsbesparing på Google Ads automatisering.

Troels Veise
Head of Sales - PostNord
Læs mere
Troels Veise er chef for Erhvervssalg i PostNord Danmark, og har arbejdet med salg og key accounts de sidste 20 år. PostNord Danmark er markedsleder som distributør på pakkeområdet, og fokuserer på både BtB og BtC markederne.

Jimi Mejlfort
Postnord, Director Customer Engagement
Læs mere
Jimi Mejlfort har mere end 20 års erfaring i PostNord. Jimi er ansvarlig for kundeløsninger, EDI, forecast og eksport, og arbejder i krydsfeltet mellem kunder og ’operationen’.
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digital Handel
Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel

