; ;
Mobilen er det digitale omdrejningspunkt i vores hverdag. Mobilen bruges til stort set alting, og det er den skærm vi bruger mest tid på. Det er også her de fleste online handelstransaktioner sker. Det giver derfor god mening for brands og virksomheder at være stærkt tilstede på mobilen, når man skal markedsføre sig overfor sine målgrupper. Desværre drukner mange marketingkampagner i glemslen, oftest fordi de opleves irriterende, intetsigende, eller bare irrelevante. Købsrejsen når aldrig at starte.

Kreativitet er den vigtigste faktor for at skabe opmærksomhed og gennemslagskraft. Det gør sig i sær gældende på mobilen, hvor opmærksomhedsrummet er kort og flygtig. I takt med 3. parts data bliver begrænset og udfaset, bliver digital kreativitet i markedsføringen derfor kun endnu vigtigere.

Til dette seminar vil 5 seniorprofiler indenfor marketing og medier give forskellige vinkler og tips til, hvordan mobilen udnyttes bedst muligt til at skabe bedre marketing resultater.

Kontakt

Kurus- og eventafdelingen

3374 6072kursus@danskerhverv.dk