Det er tid at slette e’et i e-handel. Handel er handel, uanset om kunden handler i webshoppen eller den fysiske butik. Det betyder at kunderejsen både skal være transparent og favne fremtidige handelsplatforme.

Det giver ikke mening at skelne mellem analoge og digitale salgskanaler. De skal smelte sammen. Det kommer til udtryk organisatorisk, og derfor skal virksomhedens ledelse være med på den digitale rejse.

Hør hvad Head of Tech Development & Omnichannel Aleksander Nilsson fra Sportmaster og Industry Practise Lead Retail Louise Fruelund Hermansen fra Columbus mener om:

  • Hvordan giver du kunden den samme oplevelse uanset platform?
  • Hvordan møder du kunden lige præcis der, hvor kunden ønsker at møde dig?
  • Hvordan sikrer du, at der fortsat er fokus på forretning og bundlinje?
  • Hvordan sikrer du, at strategi og ledelse hænger sammen også fremadrettet?
  • Hvordan sikrer du implementering af nye teknologier bedst muligt?

Oplægsholdere

Aleksander Nilsson

Head of Tech Development & Omnichannel

Sportmaster

Louise Fruelund Hermansen

Industry Practise Lead Retail

Columbus

Kontakt

Kursus- og eventafdelingen

3374 6072kursus@danskerhverv.dk