{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[0].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[0].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Se med når vi sætter fokus på Unified Commerce. Det er ubetinget det hotteste emne lige nu inden for detailhandelen - men ved du, hvad det betyder, og hvilke konsekvenser, det vil have for din forretning?
Webinar
Det er tid at slette e’et i e-handel. Handel er handel, uanset om kunden handler i webshoppen eller den fysiske butik. Det betyder at kunderejsen både skal være transparent og favne fremtidige handelsplatforme.
Det giver ikke mening at skelne mellem analoge og digitale salgskanaler. De skal smelte sammen. Det kommer til udtryk organisatorisk, og derfor skal virksomhedens ledelse være med på den digitale rejse.
Hør hvad Head of Tech Development & Omnichannel Aleksander Nilsson fra Sportmaster og Industry Practise Lead Retail Louise Fruelund Hermansen fra Columbus mener om: