; ;

Vi vil bl.a. fokusere på hvordan du afkoder, om medarbejderen er stresset og hvilken type samtale, du skal afholde med medarbejderen – afhængigt af stressniveau.

Udover at have store menneskelige konsekvenser for den enkelte, kan stress blandt medarbejderne påvirke virksomheden i negativ retning og medføre generel dårlig trivsel, utilfredse medarbejdere, stort sygefravær, øget personaleomsætning og nedgang i produktivitet mv.

På webinaret sætter vi fokus på:

  • Faktorer, der stresser
  • Symptomer på stress
  • Hvordan man som leder afdækker stress hos medarbejderen
  • Hvordan man som leder håndterer, når en medarbejder er stresset
  • Hvordan man som leder griber samtalen an med medarbejderen, der har stress
  • Hvordan man som leder skaber trivsel og forebygger stress

Målgruppe:

Webinaret henvender sig dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have værktøjer og inspiration til at forebygge eller takle den svære samtale med medarbejderen om stress.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.

Oplægsholdere

Pernille Taarup

Chefkonsulent

Dansk Erhverv

Relaterede

Kontakt

Kursus - og eventafdelingen

3374 6072kursus@danskerhverv.dk
HR & Ledelse

Pernille Taarup

Chefkonsulent
Medarbejderprofil