{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Den globale udvikling samt nye teknologiske muligheder og nye markeder skaber attraktive eksportmuligheder verden over. Men hastigheden i udviklingen præsenterer også en række udfordringer, hvor danske virksomheder i stigende grad skal navigere, præstere og konkurrere i en yderst digitaliseret og i stigende grad socialt bevidst verden, hvor opfyldelsen af FN’s verdensmål ligger højt på dagsordenen. Det stiller enorme krav i såvel strategi og proces som i de endelige produkter.
Med Creative Summit 2022 sætter Dansk Erhverv og Creative Denmark fokus på digitalisering som en central del af fremtiden, og hvordan kreative erhverv kan bruge digitale løsninger som løftestang ift. fremtidens løsninger. Dansk kreativitet er unik i sin insisteren på at holde mennesket i centrum uagtet kortlivede trends og store dagsordener. Det skaber brugercentrerede oplevelser, som intuitivt tiltaler mennesker på tværs af sprog og kulturer, og dét er det danske differentieringsparameter.
Dansk kreativitet er etisk i sit udgangspunkt, og med sit afsæt i stærke samfundsmæssige værdier har danske virksomheder potentialet til at påvirke og definere en digital forretningsorden med brugeren i centrum, der samtidig kan bidrage til indfrielsen af FN´s verdensmål. Dét hylder og sætter vi fokus på i Creative Summit 2022.
Moderator: Anna Porse