Hør, hvordan Decofarver forbedrede deres B2B webshop med Biller
Hør, hvordan Decofarver forbedrede deres B2B webshop med Biller
De seneste år er online shopping i B2B accelereret, og køberne forventer samme oplevelse, som når de handler privat. Det skal være nemt og hurtigt. Det stiller store krav til hele checkout-flowet og særligt betalingsmulighederne.
Desværre kan de fleste B2B-webshops ikke leve op til forventningerne i dag. Det tager typisk et par dage og op til flere uger at registrere information, foretage kredittjek, godkende den nye kunde og oprette deres konto. Det resulterer i forladte indkøbskurve og tabt salg.
Hør, hvordan Decofarver med Billers betalingsmetode fjernede behovet for kundeoprettelse, manuelle kredittjek og arbejdet med at følge op på manglende betalinger, alt imens erhvervskunderne ku’ gennemføre betalingen i løbet af sekunder.
Vær med, når vi ser på, hvad B2B-webshops kan gøre for at forbedre deres checkout-proces, hvordan Biller fungerer, og hvordan det hjælper webshops til at både øge konverteringen og reducere administrativt arbejde.
Vi kommer også til at høre om, hvilke overvejelser DecoFarver har gjort i forbindelse med at udvide til B2B-salg fra deres webshop, hvorfor de har valgt Biller og de foreløbige resultater.
Du vil få tilsendt et link til webinaret et par dage inden afholdelse. Dette kan først tilgås en time inden, webinaret begynder.
Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv

Christoffer Worsøe
Country Lead, Nordics
Biller

Mads Holmblad
Decofarver