Spring til indhold

Sådan opsætter du Facebook-annoncer fra A-Z

Bliv taget i hånden hele vejen og bliv guidet i, hvordan du opretter en Facebook-annonce step by step. Få anbefalinger og tips, så du kommer godt fra start med din annoncering på Facebook og Instagram.
Event
Online event

Sådan opsætter du Facebook-annoncer fra A-Z

Online
Gem
Indhold

Dette online event vil både give dig viden og teori om Facebook-annoncering, men du vil også få indblik i, hvordan en annonce opsættes i praksis. 

Vi gennemgår kampagnemålsætninger, målgrupper, dynamiske annoncer, annonceindhold (billede, video og tekst) samt Facebookpixelen.

Ønsker du mere viden om eller en genopfriskning af, hvordan man opsætter Facebook- og Instagram-annoncer? Så er dette webinar lige noget for dig! Rikke Andersen Marketing tager dig gennem hele processen fra A-Z og guider dig til den rigtige opsætning, som hun har succes med.

Det får du ud af at deltage:

  • En guidet opsætning af en Facebook-annonce
  • Et indblik i, hvad Facebookpixelen er, og hvad den kan betyde for dine annoncer
  • Anbefalinger til målgrupper
  • Viden om dynamiske annoncer
  • Tips til den gode annonce
  • 10.00 - 10.05

    Velkomst

    10.00 - 10.05
    Mathilde Møller

    Chefkonsulent

    Dansk Erhverv

  • 10.05 - 10.45

    Guidet opsætning af Facebook-annonce

    10.05 - 10.45
    Rikke Andersen

    Konsulent

    Rikke Andersen Marketing

  • 10.45 - 10.55

    Spørgsmål og svar

    10.45 - 10.55
    Rikke Andersen

    Konsulent

    Rikke Andersen Marketing

    Mathilde Møller

    Chefkonsulent

    Dansk Erhverv

  • 10.55 - 11.00

    Tak for i dag!

    10.55 - 11.00

Oplægsholdere

Rikke Andersen

Konsulent

Rikke Andersen Marketing

Mathilde Møller

Chefkonsulent

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus - og eventafdelingen

Digital Handel

Mathilde Møller

Chefkonsulent