Sådan opsætter du Facebook-annoncer fra A-Z
Sådan opsætter du Facebook-annoncer fra A-Z
Dette online event vil både give dig viden og teori om Facebook-annoncering, men du vil også få indblik i, hvordan en annonce opsættes i praksis.
Vi gennemgår kampagnemålsætninger, målgrupper, dynamiske annoncer, annonceindhold (billede, video og tekst) samt Facebookpixelen.
Ønsker du mere viden om eller en genopfriskning af, hvordan man opsætter Facebook- og Instagram-annoncer? Så er dette webinar lige noget for dig! Rikke Andersen Marketing tager dig gennem hele processen fra A-Z og guider dig til den rigtige opsætning, som hun har succes med.
Det får du ud af at deltage:
- En guidet opsætning af en Facebook-annonce
- Et indblik i, hvad Facebookpixelen er, og hvad den kan betyde for dine annoncer
- Anbefalinger til målgrupper
- Viden om dynamiske annoncer
- Tips til den gode annonce
-
10.00 - 10.05
Velkomst
10.00 - 10.05Mathilde Møller
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
-
10.05 - 10.45
Guidet opsætning af Facebook-annonce
10.05 - 10.45Rikke Andersen
Konsulent
Rikke Andersen Marketing
-
10.45 - 10.55
Spørgsmål og svar
10.45 - 10.55Rikke Andersen
Konsulent
Rikke Andersen Marketing
Mathilde Møller
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
-
10.55 - 11.00
Tak for i dag!
10.55 - 11.00

Oplægsholdere

Rikke Andersen
Konsulent
Rikke Andersen Marketing

Mathilde Møller
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
Kontakt
Kursus - og eventafdelingen
