; ;

Dette online event vil både give dig viden og teori om Facebook-annoncering, men du vil også få indblik i, hvordan en annonce opsættes i praksis. 

Vi gennemgår kampagnemålsætninger, målgrupper, dynamiske annoncer, annonceindhold (billede, video og tekst) samt Facebookpixelen.

Ønsker du mere viden om eller en genopfriskning af, hvordan man opsætter Facebook- og Instagram-annoncer? Så er dette webinar lige noget for dig! Rikke Andersen Marketing tager dig gennem hele processen fra A-Z og guider dig til den rigtige opsætning, som hun har succes med.

Det får du ud af at deltage:

  • En guidet opsætning af en Facebook-annonce
  • Et indblik i, hvad Facebookpixelen er, og hvad den kan betyde for dine annoncer
  • Anbefalinger til målgrupper
  • Viden om dynamiske annoncer
  • Tips til den gode annonce

Oplægsholdere

Rikke Andersen

Konsulent

Rikke Andersen Marketing

Mathilde Møller

Konsulent

Dansk Erhverv

Relaterede

Kontakt

Kursus - og eventafdelingen

3374 6072kursus@danskerhverv.dk
Digital Handel

Mathilde Møller

Konsulent