E-handel i en krisetid – 5 konkrete råd til styring i 2023
E-handel i en krisetid – 5 konkrete råd til styring i 2023
-
10.30 - 11.00
Få mere ud af webshopsalget
10.30 - 11.00Hvordan får man mere salg ud af sin webshop uden at købe sig fattig i trafik? Hesehus åbner den interne værktøjskasse på vid gab og give konkrete tips og tricks. Det gælder både, hvordan man kan få flere besøgende, og hvordan man kan få de besøgende til i højere grad at købe noget. Vi kommer med konkrete eksempler rundt om både kundeoplevelsen, intern søgning, SEO og meget mere. Samtidig giver vi ideer til nogle af de billige værktøjer, der kan bruges til at optimere forretningen.
Lars Hedal
CEO
Hesehus
Beskrivelse
Lars har i 21 år stået i spidsen for Hesehus, der i MyImage 2023 blev kåret som de bedste til at skabe resultater for kunderne. Lars vil kombinere sin baggrund i marketing og mange år som sparringspartner for nogle af Danmarks mest succesrige webshops i en maggiterning af gode råd.
-
11.00 - 11.30
Forretningsudvikling når købekraften svækkes
11.00 - 11.30Jesper giver et blik ind i Firtals syn på fremtiden og på hvordan ecommerce virksomheder kan reagere på et marked, hvor tingene begynder at være hårde. Og hvordan man reagerer i tide på disse ting, og samtidig sikre at virksomheden også er rustet til at vækste igen i fremtiden.
Jesper vil bl.a. fortælle hvordan de har grebet forretningsudviklingen an i en tid med svækket købekraft og forandret forbrugeradfærd.
Jesper Hvejsel
CEO
Firtal Group
Beskrivelse
Jesper Hvejsel er co-founder i Firtal Group som i 2018 blev solgt til Matas Group, hvor han i dag er ansat som CEO for Firtal Group. Har været med til at vækste forretningen fra 0 medarbejdere til opover 120 under corona og så tilbage til omkring 80 igen. En rejse der har kostet blod og sved, og dårlige dage, men som er funderet på data.
-
11.30 - 12.00
Sådan maksimerer du afkastet fra Search Marketing via en Integreret tilgang til SEO & SEM
11.30 - 12.00Det digitale marketingøkosystem er blevet en markant sværere størrelse at navigere efter ift. måling af dag-til dag aktiviteter. Dette påvirker rigtig mange virksomheder som jagter det optimale marketing-mix for at optimere afkastet fra deres annoncekroner.
I et marked hvor annonceringspriserne på Google stiger år for år, pga. en intensiveret konkurrence og indgang fra nye konkurrenter i en lang række brancher, er det vigtigt at man evaluerer de kanaler som skaber inkrementelle salg, fremfor tilskrevne salg via et fragmenteret attributionslandskab, som bliver mere og mere komplekst.
I dette oplæg får i en gennemgang af en integreret tilgang til SEO & Paid Search annoncering, konkrete værktøjer til at lave analyser, evalueringsmetoder og inspiration til eksperimenter for optimere annoncekronerne på Googles platform, samt metadata og cases. Så hvis dit budget, ligesom mange andres, er mindre i 2023, så får du her konkrete værktøjer til at få mest muligt ud af det.
Nicolai Hjelmager
Director of Strategy & Innovation
iProspect
Beskrivelse
Nicolai Hjelmager er Director of Strategy & Innovation i iProspect. Han har 9 års erfaring med Performance Marketing og har arbejdet med en lang række nationale og internationale eCommerce virksomheder. Til dagligt hjælper han en adskillige internationale brands med at etablere en intergreret search tilgang globalt.
Oplægsholdere

Niels Ralund
E-handelsdirektør
Dansk Erhverv
Lars Hedal
CEO
Hesehus
Læs mere
Lars har i 21 år stået i spidsen for Hesehus, der i MyImage 2023 blev kåret som de bedste til at skabe resultater for kunderne. Lars vil kombinere sin baggrund i marketing og mange år som sparringspartner for nogle af Danmarks mest succesrige webshops i en maggiterning af gode råd.
Jesper Hvejsel
CEO
Firtal Group
Læs mere
Jesper Hvejsel er co-founder i Firtal Group som i 2018 blev solgt til Matas Group, hvor han i dag er ansat som CEO for Firtal Group. Har været med til at vækste forretningen fra 0 medarbejdere til opover 120 under corona og så tilbage til omkring 80 igen. En rejse der har kostet blod og sved, og dårlige dage, men som er funderet på data.

Nicolai Hjelmager
Director of Strategy & Innovation
iProspect
Læs mere
Nicolai Hjelmager er Director of Strategy & Innovation i iProspect. Han har 9 års erfaring med Performance Marketing og har arbejdet med en lang række nationale og internationale eCommerce virksomheder. Til dagligt hjælper han en adskillige internationale brands med at etablere en intergreret search tilgang globalt.
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.