{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Hvordan bruges kundedata til at ændre kundeadfærd. Lær fra de bedste: Københavns Lufthavn, Lunar, FCK/Parken & HusCompagniet. Lær fra de bedste en eftermiddag på Børsen
Seminar
Kundedata til forretningsudvikling og markedsføring
Forståelse og udnyttelse af kundedata er centrale for virksomheders markedsføring og forretningsudvikling. Seminaret har fokus på hvordan der arbejdes med forskellige data om kunderne.
Vi ser nærmer på hvordan arbejdes der med data i de bedste danske virksomheder – hvad er det for nogle nye udfordringer og nye data som der analyseres. Vi vil på dette seminar give et dybere indblik i hvordan data-udviklingen og innovationen styres, og hvilke effekter der kan opnås.
Vi vil bla. komme ind på:
Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som nye teknologier i gamle virksomheder giver.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 14.