; ;

Kundedata til forretningsudvikling og markedsføring
Forståelse og udnyttelse af kundedata er centrale for virksomheders markedsføring og forretningsudvikling. Seminaret har fokus på hvordan der arbejdes med forskellige data om kunderne.

Vi ser nærmer på hvordan arbejdes der med data i de bedste danske virksomheder – hvad er det for nogle nye udfordringer og nye data som der analyseres. Vi vil på dette seminar give et dybere indblik i hvordan data-udviklingen og innovationen styres, og hvilke effekter der kan opnås.

Vi vil bla. komme ind på:

  • Data analyse og forretningsanalyse - de effektive metoder, værktøjer og effekt
  • De forskellige typer af kundedata - og hvordan man brygger bro imellem dem
  • Samarbejdet internt imellem Marketing, Kommunikation, Salg & IT
  • Brug af data til udvikling af nye løsninger - og teknologien bag
  • Hvordan udvikler man et innovativt organisatorisk setup?

Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de muligheder som nye teknologier i gamle virksomheder giver.

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.