Vælg den bedste erstatning for Google Analytics
Vælg den bedste erstatning for Google Analytics
Den gamle udgave af Google Analytics bliver udfaset til juli - det kræver handling fra din side. Kort fortalt har du to muligheder, hvis du stadig vil indsamle værdifulde data om dine besøgende:
Du kan enten skifte til Google Analytics 4, eller du kan bruge en af alternativerne (Matomo eller Piwik Pro), der er kommet på markedet.
Joakim Ditlev og Magnus Møller Petersen, messbar, har testet og implementeret disse systemer for en lang række forskellige virksomheder. På webinaret gennemgår de mulighederne og opmærksomhedspunkterne. Uanset om du skifter til det nye Google Analytics 4 eller vælger en af de andre platforme til webanalyse.
-
13.00 - 13.05
Velkomst v. Dansk Erhverv
13.00 - 13.05Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
-
13.05 - 13.45
Oplæg
13.05 - 13.45- Situationen omkring Google Analytics
- Gennemgang af de mest oplagte alternativer – Google Analytics 4, Matomo og Piwik Pro
- Fordele og faldgruber ved løsningerne
- Det skal du have styr på, inden du skifter løsning
Joakim Ditlev
Co-Founder
Messbar
Magnus Møller Petersen
Senior Consultant
Messbar
-
13.45 - 13.55
Spørgsmål
13.45 - 13.55Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
Joakim Ditlev
Co-Founder
Messbar
Magnus Møller Petersen
Senior Consultant
Messbar
-
13.55 - 14.00
Afrunding
13.55 - 14.00Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv

Joakim Ditlev
Co-Founder
Messbar

Magnus Møller Petersen
Senior Consultant
Messbar
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.