Spring til indhold

5 e-mail flows, der skaber omsætning og styrker din forretning

Se med, når Basic+Ally fra Løvens Hule deler de e-mail automations, der øgede deres e-mail omsætning med mere end 50%. Du bliver også klogere på de klassiske fejl og ikke mindst, hvordan du undgår dem.
Event
Webinar

5 e-mail flows, der skaber omsætning og styrker din forretning

Online
Gem
Indhold

E-mail automations kan (når de bliver brugt rigtigt) være en af de vigtigste kanaler til at drive omsætning i dit digitale marketingmix. Og det er vel at mærke omsætning ,der både kommer fra potentielle kunder, du alligevel har på hjemmesiden, og kunder, du allerede har. 

Med e-mail automations kan du effektivt hæve din konverteringsrate og livstidsværdien (CLV) på dine kunder, noget som især er kritisk med stigende priser på annoncering. 

Desværre sker det alt for ofte, at virksomheder opsætter en række standard-flows uden de rette  tilpasninger, så de derfor ikke udnytter potentialet. 

I dette webinar deler Oliver fra PoeType, hvordan du opsætter, tilpasser og optimerer dine e-mail automations, så de udnytter potentialet for omsætning i lige præcis din virksomhed. 

Han kommer også omkring de klassiske fejl,  han oftest møder i sit arbejde med e-mail flows, og lærer dig, hvordan du undgår dem. 

Få også Olivers bud på, hvordan du kan bruge e-mail marketing til at skabe værdi for hele din forretning, og ikke kun e-mail kanalen. 

Henrik fra Basic+Ally deler deres erfaringer med, hvordan de er lykkedes med, at e-mails nu står for 1/3 af deres samlede omsætning.  

Han deler også, hvordan de måned for måned vækster deres e-mail med 10% og næsten har fordoblet omsætningen på kampagne niveau.  

Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

Oliver Seiffert

CEO og co-founder

PoeType

Læs mere
Co-founder og Managing CEO i Poetype, et dedikeret e-mail marketing bureau. Til hverdag er Oliver involveret i de største kunders markedsføring og ansvarlig for at sikre vækst og udvikling i Poetype. Han underviser også i e-mail marketing på universiteter i Danmark, ligesom han løbende medvirker i podcasts og webinarer.

Henrik Berg

Co-Founder og Administrerende Direktør

Basic+Ally

Læs mere

Co-Founder og Administrerende Direktør i danske Basic+Ally, et tøjbrand som med egne produkter angriber tabubelagte kropslige funktioner.

Et ægte dansk start-up eventyr med store ambitioner, hvor fokus ligger på at angribe markedet med produkter af meget høj kvalitet og en fair pris, samtidig med at forretningen er ekstremt skalerbar og strømlinet.

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.