10 gode råd i forbindelse med lønsamtaler
Hvordan skal du gribe det an? Hvad forventer medarbejderne? Og hvordan sikrer du dig en god proces for lønsamtalen?
10 gode råd i forbindelse med lønsamtaler
I forbindelse med overgangen til ny overenskomst for HK-medarbejdere er en årlig lønvurdering og efterfølgende lønsamtaler en ny opgave for mange ledere i de almene boligorganisationer.
Hvordan skal du gribe det an? Hvad forventer medarbejderne? Og hvordan sikrer du dig en god proces for lønsamtalen?
På dette online event får du inspiration til at forberede og gennemføre lønsamtalen på en måde, der kan gavne organisationen, dig og medarbejderen.
Vi sætter fokus på:
- Hvordan du forbereder og gennemfører lønsamtaler
- Hvordan du får det ønskede budskab igennem
- Hvordan du takler uventede eller voldsomme reaktioner hos medarbejderen
Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten – ligesom vi lægger vægt på, at deltagerne kan dele gode erfaringer.
Oplægsholdere

Pernille Taarup
Fagchef for HR og Ledelse
Dansk Erhverv

Jens Teisen
Fagchef for HR og Ledelse
Dansk Erhverv