8 tips og tricks til bedre content i hverdagen
8 tips og tricks til bedre content i hverdagen
Der er udsolgt for fysisk deltagelse. Klik her for at tilmelde dig online-mødet
Deltag i denne Masterclass, onsdag den 1. februar, hvor du får en række konkrete værktøjer, du kan bruge, når du skal tænke og producere bedre content.
Eventet henvender sig både til dig, der lægger planerne, som f.eks. marketingchef eller marketingmanager, og til dig, der udfører dem, som f.eks. social media manager, art director eller tekstforfatter. Dette event er relevant for både dig, der arbejder in-house, og dig, der er på bureau.
Du får konkrete råd og værktøjer, der kan anvendes på tværs af medier og kanaler, fra film over nyhedsbreve til sociale medier.
Kasper Sierslev, der er fagansvarlig på Contentlinjen, har samlet de bedste råd om contentproduktion fra gæstelærerne på Contentlinjen. Med sig har han Jais Holm Skylvad, der er Global Head of Creative Studio i The Barn – Arla Foods’ in-house agency og tidligere kreativ drivkraft i LEGOs in-house bureau.
Slut dagen med kig ind i fremtiden for produktion af content. Du vil blive budt velkommen af administrerende direktør for Kreativitet & Kommunikation; Charlie Stjerneklar Zacher Tibu, og derefter får du otte konkrete tips og tricks til bedre content fra ingen ringere end Jais Holm Skylvad, Global Head of Creative Studio i The Barn – Arla Foods’ in-house agency og fra in-house ekspert og forfatter Kasper Sierslev.
-
15.30 - 15.40
Kaffe og lidt til ganen
15.30 - 15.40 -
15.30 - 15.45
Introduktion ved Charlie Stjerneklar Zacher Tibu, CEO, Kreativitet & Kommunikation
15.30 - 15.45 -
15.45 - 16.45
Masterclass med oplægsholderne
15.45 - 16.45Kasper Sierslev
CCO
ZUPA ZITE
Beskrivelse
”How to Move Marketing In-house and Have the Best of Both Worlds.” Sådan lyder underteksten på Kasper Sierslevs bog ”WIN-WIN-HOUSE” fra 2022, som er en opfølger på bestselleren MOVING IN-HOUSE. Og Sierslev ved, hvad han taler om. Han har været arkitekten bag in-house bureauer hos bl.a. Maersk, Saxo Bank og Georg Jensen. Ud over at være forfatter er han i dag COO i ZUPA ZITE, som driver bureauer in-house for bl.a. Norlys, Grundfos, Kamstrup og Nic. Christiansen.
Jais Holm Skylvad
Global Head of Creative & Production
The Barn
Beskrivelse
Med en baggrund som kreativ producer, kreativ strateg og lead creative i LEGO bruger Jais nu sin erfaring og passion for kommunikation som Global Head of Creative & Production i The Barn, Arlas stadig nye in-house bureau, der på blot 5 år er gået fra 6 til over 110 medarbejdere. Jais er en passioneret kommunikatør med et skarpt blik for strategi, en ustoppelig handlekraftighed og ikke mindst solid viden om hvordan man skærer igennem kommunikationsstøjen med kvalitets-content.
-
16.45 - 17.00
Q&A
16.45 - 17.00
Oplægsholdere
Kasper Sierslev
CCO
ZUPA ZITE
Læs mere
”How to Move Marketing In-house and Have the Best of Both Worlds.” Sådan lyder underteksten på Kasper Sierslevs bog ”WIN-WIN-HOUSE” fra 2022, som er en opfølger på bestselleren MOVING IN-HOUSE. Og Sierslev ved, hvad han taler om. Han har været arkitekten bag in-house bureauer hos bl.a. Maersk, Saxo Bank og Georg Jensen. Ud over at være forfatter er han i dag COO i ZUPA ZITE, som driver bureauer in-house for bl.a. Norlys, Grundfos, Kamstrup og Nic. Christiansen.
Jais Holm Skylvad
Global Head of Creative & Production
The Barn
Læs mere
Med en baggrund som kreativ producer, kreativ strateg og lead creative i LEGO bruger Jais nu sin erfaring og passion for kommunikation som Global Head of Creative & Production i The Barn, Arlas stadig nye in-house bureau, der på blot 5 år er gået fra 6 til over 110 medarbejdere. Jais er en passioneret kommunikatør med et skarpt blik for strategi, en ustoppelig handlekraftighed og ikke mindst solid viden om hvordan man skærer igennem kommunikationsstøjen med kvalitets-content.