{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Der er udsolgt for fysisk deltagelse. Klik her for at tilmelde dig online-mødet
Deltag i denne Masterclass, onsdag den 1. februar, hvor du får en række konkrete værktøjer, du kan bruge, når du skal tænke og producere bedre content.
Eventet henvender sig både til dig, der lægger planerne, som f.eks. marketingchef eller marketingmanager, og til dig, der udfører dem, som f.eks. social media manager, art director eller tekstforfatter. Dette event er relevant for både dig, der arbejder in-house, og dig, der er på bureau.
Du får konkrete råd og værktøjer, der kan anvendes på tværs af medier og kanaler, fra film over nyhedsbreve til sociale medier.
Kasper Sierslev, der er fagansvarlig på Contentlinjen, har samlet de bedste råd om contentproduktion fra gæstelærerne på Contentlinjen. Med sig har han Jais Holm Skylvad, der er Global Head of Creative Studio i The Barn – Arla Foods’ in-house agency og tidligere kreativ drivkraft i LEGOs in-house bureau.
Slut dagen med kig ind i fremtiden for produktion af content. Du vil blive budt velkommen af administrerende direktør for Kreativitet & Kommunikation; Charlie Stjerneklar Zacher Tibu, og derefter får du otte konkrete tips og tricks til bedre content fra ingen ringere end Jais Holm Skylvad, Global Head of Creative Studio i The Barn – Arla Foods’ in-house agency og fra in-house ekspert og forfatter Kasper Sierslev.
CCO
ZUPA ZITE
Global Head of Creative & Production
The Barn