; ;

Der er udsolgt for fysisk deltagelse. Klik her for at tilmelde dig online-mødet

Deltag i denne Masterclass, onsdag den 1. februar, hvor du får en række konkrete værktøjer, du kan bruge, når du skal tænke og producere bedre content.

Eventet henvender sig både til dig, der lægger planerne, som f.eks. marketingchef eller marketingmanager, og til dig, der udfører dem, som f.eks. social media manager, art director eller tekstforfatter. Dette event er relevant for både dig, der arbejder in-house, og dig, der er på bureau.

Du får konkrete råd og værktøjer, der kan anvendes på tværs af medier og kanaler, fra film over nyhedsbreve til sociale medier.

Kasper Sierslev, der er fagansvarlig på Contentlinjen, har samlet de bedste råd om contentproduktion fra gæstelærerne på Contentlinjen. Med sig har han Jais Holm Skylvad, der er Global Head of Creative Studio i The Barn – Arla Foods’ in-house agency og tidligere kreativ drivkraft i LEGOs in-house bureau.

Slut dagen med kig ind i fremtiden for produktion af content. Du vil blive budt velkommen af administrerende direktør for Kreativitet & Kommunikation; Charlie Stjerneklar Zacher Tibu, og derefter får du otte konkrete tips og tricks til bedre content fra ingen ringere end Jais Holm Skylvad, Global Head of Creative Studio i The Barn – Arla Foods’ in-house agency og fra in-house ekspert og forfatter Kasper Sierslev.

 

Oplægsholdere

Kasper Sierslev

CCO

ZUPA ZITE

Jais Holm Skylvad

Global Head of Creative & Production

The Barn

Kontakt

Kursus- og Eventcenter

33746072KURSUS@DANSKERHVERV.DK