Trends og tendenser – hvordan du sikrer den gode omnichannel kundeoplevelse i 2023

Som omnichannel retailer kan det være svært at danne sig et overblik over de nyeste trends og tendenser i detaillandskabet. Til eventet får du indblik i de to største skandinaviske analyser inden for B2C: The Voyado Index 2022 og IMPACT Omnichannel Index 2022 og bliver klædt på som retailer i 2023.

Godmorgen-møde

Trends og tendenser – hvordan du sikrer den gode omnichannel kundeoplevelse i 2023

23. feb 2023 KL. 09.00-11.00
IMPACT, Laplandsgade 4A, 2300 København S
Event

Sammen med By Malene Birger, Matas, Voyado og IMPACT Extend får du de nyeste indsigter indenfor detailhandel i et omnichannel-perspektiv. 

Vi kigger ind i en fremtid hvor recession er den ny virkelighed, og derfor ønsker vi at dele vores viden og inspirere jer, så I kan arbejde målrettet i 2023.  

Vi tager afsæt i de to største skandinaviske analyser indenfor B2C: The Voyado Index 2022 og IMPACT Omnichannel Index 2022, hvor vi stiller skarpt på de største udfordringer og muligheder som retailers står overfor i 2023. 

Efterfølgende perspektiverer vi analysernes findings og bud på trends og tendenser sammen med et skarpt panel bestående af Head of CRM & Loyalty hos By Malene Birger, Ylva Wernhoff, Loyalty Expert, Anne Marie Lange og Head of Customer Insights hos Matas, Peter Anders Franch.

Dette event er oplagt for dig, hvis du arbejder i en B2C detailvirksomhed og ønsker at være på forkant med de seneste omnichannel-strategier og detailtrends, samt få et indblik i hvad nogle af de stærkeste omnichannel-forhandlere tænker om 2023.

Oplægsholdere

Relaterede

Kontakt

Kursus- og Eventcenter

33746072KURSUS@DANSKERHVERV.DK