DOERS & DREAMERS – lær fra de bedste iværksættere og ledere
DOERS & DREAMERS – lær fra de bedste iværksættere
Dette er eventen for iværksættere og ledere med globale ambitioner. Vi fejrer samtidig udgivelsen af antologien Doers & Dreamers, hvor 150 af verdens absolut førende iværksættere, ledere og marketingfolk deler deres vigtigste erfaringer med dig som læser.
Til ’Doers & Dreamers’ får du som deltager konkrete råd og inspiration til at løse de tre største udfordringer for skandinaviske iværksættere og ledere, der tænker, drømmer og handler globalt:
- Hvordan skalerer man globalt med lokal forankring?
Hvordan finder du balancen imellem at ville bidrage til det lokale økosystem samtidig med, at du kan tiltrække nok talent og være til stede, hvor kunderne er? - Hvordan skalerer man globalt uden at bruge milliarder?
Hvordan kan værktøjer som content marketing og web3 bruges til at gentænke markedsføringen og kommunikationen omkring dit brand? - Hvordan skalerer man på en måde, hvor det ikke går udover ens helbred?
Hvordan sikrer du, at dine ambitioner og store drømme ikke ender med at koste dig dit mentale helbred.
DET FÅR DU MED HJEM
- Konkrete råd og anbefalinger fra vækstiværksættere fra både ind- og udland
- Konkrete redskaber til at skalere internationalt og balancere det lokale med det globale
- Konkrete anbefalinger til at skalere forretningen internationalt – herunder marketing
- Konkrete værktøjer til at skalere uden at det bliver på bekostning af dit helbred.
Alle deltagere på dagen får et gratis eksemplar af ”Doers & Dreamers” som e-bog og lydbog.
-
09.00 - 09.20
Velkomst
09.00 - 09.20Jonathan Løw
Serieiværksætter
Jumpstory
Beskrivelse
Serie-iværksætter og bestseller-forfatter. Co-founder af fire virksomheder - heriblandt Sprout og JumpStory. Redaktør af "Doers & Dreamers"-bogen.
-
09.20 - 09.30
Åbningstale
09.20 - 09.30TBA
-
09.30 - 10.00
At skalere internationalt på en bæredygtig måde
09.30 - 10.00Bæredygtighed er ét af tidens vigtigste temaer, men hvad betyder det for vækstiværksættere? Er der forskel på bæredygtighed i Danmark og USA, og bør vi brede bæredygtighed ud til at handle om mere end grønne produkter?
Den danske iværksætter Isabel Aagaard har med firmaet LastObject skabt en international vækstvirksomhed, der disrupter single-use tankegangen. Det har hun gjort på en måde, hvor hun benhårdt har fokuseret på både produkternes bæredygtighed, virksomhedens bæredygtighed samt den personlige bæredygtighed – forstået som det at passe på dig selv og sin sundhed i et krævende arbejde og i en krævende konkurrencesituation med andre globale virksomheder.
Isabel Aagaard vil gøre os klogere på, hvordan hun har kombineret det at være en entreprenant, formålsdrevet og arbejdsom sjæl men også at passe på planeten og sig selv.
Isabel Aagaard
Co-founder
LastObject
Beskrivelse
Iværksætter og medstifter af Last Object.
-
10.00 - 10.10
Publikum-session
10.00 - 10.10 -
10.10 - 10.50
Paneldebat - At skalere globalt med lokal forankring
10.10 - 10.50Moderator: Jonathan Løw
Nina Shini
CCEO & Co-Founder
Social Works
Beskrivelse
CEO @ Social Works. Forbes 30 under 30.
Mette Fløe Nielsen
General Partner
VÅR Ventures
Beskrivelse
Impact investor og Co-founder af VÅR Ventures.
Sara Schøler Lass
Founder
Zimplifi & WeZimplify
Beskrivelse
CEO & Founder af WeZimplify & Zimplify - foredragsholder og bestyrelsesmedlem.
Jakob Neua Nørgaard
CEO
Estaldo.com
Beskrivelse
Co-founder af Estaldo og Penneo. Tidligere deltager i Løvens Hule.
-
10.50 - 11.10
Pause, let frokost & networking
10.50 - 11.10 -
11.10 - 11.45
De syv vindertrin som iværksætter og marketing-menneske
11.10 - 11.45Vidste du, at de iværksættere og etablerede virksomheder, som bruger såkaldt ’content marketing’, er de hurtigst voksende i verden?
I stedet for at lancere et produkt eller en service først og så drømme om, at det får succes, så bygger disse organisationer først et loyalt publikum ved at levere godt indhold til dem. Først efter de har bygget en følgerskare, der ved, hvad de står for og stoler på dem, begynder de at sælge deres produkter. Det handler altså ikke om at drømme om succes, men om at skabe den igennem content.
Er det virkelig muligt i praksis? Absolut!
Joe Pulizzi, amerikansk bestsellerforfatter, serie-iværksætter og marketingekspert, vil gøre os klogere på de syv vindertrin, det kræver.
Pulizzi’s bøger er af Fortune Magazine blevet fremhævet nogle af de vigtigste business-bøger i nyere tid, og han har bl.a. modtaget ”The Lifetime Achievement Award” fra the Content Council.Joe Pulizzi
US CONTENT GURU
Beskrivelse
Kåret til én af verdens førende marketingeksperter med speciale i content marketing.
-
11.45 - 12.00
Q&A
11.45 - 12.00 -
12.00
Tak for i dag
12.00