{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Er du i dit daglige arbejde afhængig af, at andre leverer delopgaver til dig, men hvor du ikke har ”stjerner på skulderne” til at diktere, hvordan du vil have det? Oplever du, at det kan være svært at få kolleger til at prioritere tid til de opgaver, som du gerne vil have løst? Og når så de prioriterer tid til dine opgaver, at de kommer for sent retur til dig og flere gange i en utilstrækkelig kvalitet? Synes du, at det kan være svært at fortælle en kollega, at vedkommende ikke lever op til dine forventninger?
Hvis du kan svare ja til et eller flere af ovennævnte spørgsmål, så vil ”Leder uden personaleansvar” kunne hjælpe dig med at blive endnu bedre til at forventningsafstemme, give feedback, delegere opgaver, motivere andre og håndtere vanskelige samtaler, hvis der måtte opstå behov for det, så du i højere grad kan skabe de resultater, som du opgavemæssigt er ansvarlig for.
Forløbet henvender sig primært til dig, som er forholdsvis ny i rollen som leder uden personaleansvar, eller som har få års erfaring med rollen. Mere erfarne medarbejdere, som mangler grundlæggende værktøjer til at lykkedes i rollen som leder uden personaleansvar kan også deltage.
Datoer og indhold
Kursusforløbet består af 3 moduler af hver 1 dags varighed – og er designet til at være en blanding af teoretiske oplæg, tid til refleksion over egen rolle samt erfaringsudveksling og træningsøvelser med ligesindede.
Modul 1: Torsdag den 19. januar 2023 – Rolleafklaring
Modul 2: Fredag den 3. marts 2023 – Feedback, delegering og gennemslagskraft
Modul 3: Torsdag den 13. april 2023 – Motivation, vanskelige samtaler og resultatskabelse
Alle moduler bliver afholdt fra kl. 09.00-16.00.
Modul 1 afholdes hos Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade 1, 1217 København K.
Modul 2 og 3 afholdes hos NH Collection Copenhagen, Strandgade 7, 1401 København.
Målgruppe
Medarbejdere, som varetager rollefunktioner som bl.a. faglig leder, projektleder, teamkoordinator og andre funktioner, hvor man kun kan lykkedes via andres opgaveløsning, men hvor man ikke har formelt personaleansvar.
Betalingsbetingelser
Faktura for ”Leder uden personaleansvar” fremsendes til betaling ved dato for afvikling af modul 1. Ved aflysning senere end en måned før opstart på forløb betales 50 % af det samlede beløb. Ved aflysning senere end 14 dage før opstart på forløb betales det fulde beløb.
Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.
Læs mere om Dansk Erhvervs digitale kursusbeviser her.
Seniorchefkonsulent
Dansk Erhverv
Seniorchefkonsulent
Dansk Erhverv