{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Internationale webshop kunder ønsker generelt en problemfri og pålidelig købsoplevelse, hvor de kan finde de produkter, de søger, til en rimelig pris og med god kvalitet. De ønsker også en bekvem og hurtig levering af deres varer, samt mulighed for nem returnering.
Kunderne ønsker desuden en klar og tydelig kommunikation omkring produktinformation, priser, leveringstider og eventuelle ekstraomkostninger, såsom told og skatter. De forventer også at kunne betale på en sikker og bekvem måde, og at deres personlige oplysninger og betalingsoplysninger behandles fortroligt.
Endelig ønsker internationale webshop kunder også en god kundeservice, hvor de kan få svar på deres spørgsmål og hjælp med eventuelle problemer, både før og efter købet. DHL Express deler gerne ud af deres globale viden, erfaring og indsigt i lokale markeder.
Vi forstår dine kunders indkøbsvaner, og ved, hvad dine konkurrenter gør. Sammen kan vi hjælpes ad med at gøre dine kunders oplevelser bedre og øge andelen af tilbagevendende besøgende i din webshop.
Få meget mere at vide på det kommende webinar – hvor DHLs eCommerce Manager Thomas Stahl Andersen deler ud af sin store viden.
E-Commerce Manager
DHL Express
Politisk konsulent/sekretariatschef
Dansk Erhverv
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.