Spring til indhold

Effekt i markedsføringen

Hvordan skabes der effektiv markedsføring.
Event
Event

Effekt i markedsføringen

Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Gem
Indhold

Det er stadig mere komplekst at skabe effektiv markedsføring, da kunder og medier er i konstant udvikling. Seminaret har fokus på hvordan der arbejdes med at forbedre effekten af markedsføringen.

En inspirerende og lærerig dag, en unik mulighed for at netværke og blive klogere på nye muligheder for din virksomhed.

Seminaret henvender sig primært til medarbejdere i marketing, marketingchef, projektleder, digitalchef, UX designer, UI designer, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller andre med en anden rolle inden for markedsføring.

Er du interesseret i mulighederne og udfordringerne med god markedsføring, og vil gerne lære af dygtige folk på området, så slut dig til seminaret her.

  • 13.00 - 13.30

    Registrering, kaffe, vand & netværk

    13.00 - 13.30
  • 13.30 - 13.40

    Velkomst ved Direktør, Thomas Kragh, DAOM

    13.30 - 13.40
    Thomas Kragh

    Direktør

    Danske Annoncører og Markedsførere

  • 13.40 - 14.15

    Lanceringen af nye markedsdata i Danmark – et sneakview på hvad vi har i vente

    13.40 - 14.15
    Madeleine Thor

    Managing Director

    IRM

  • 14.15 - 14.45

    Effektiv markedsføring i et turbulent, internationalt marked

    14.15 - 14.45
    Emilie Skovbon

    CMO

    Ilva

    Beskrivelse

    Emile er netop nomineret som Årets CMO-talent af Dansk Markedsføring.

  • 14.45 - 15.15

    Pause & netværk

    14.45 - 15.15
  • 15.15 - 15.45

    Effektive budskaber der virker, og skaber bedre kundeoplevelser!

    15.15 - 15.45

    YouSee er en af de virksomheder i Danmark, der arbejder mest struktureret med metodisk test og udvikling af budskaber i kunde-kommunikationen.

    Camilla Østerberg Madsen

    Director, CRM & Customer Engagement

    YouSee

  • 15.45 - 16.30

    Bedre effekt på tværs af web, tv, app, nyhedsbrev mm

    15.45 - 16.30

    TV2 er en af danmarks ubetinget største kommercielle medier på tværs af alle platforme. Hør hvordan der arbejdes med optimering på tværs af platformene.

    Simon Ryhede

    Head of Creative Management

    TV 2

    Rikke Grønlund

    Mediechef

    TV 2

  • 16.30 - 17.00

    Afrunding ved ordstyrer

    16.30 - 17.00
    Thomas Kragh

    Direktør

    Danske Annoncører og Markedsførere

Oplægsholdere

Madeleine Thor

Managing Director

IRM

Emilie Skovbon

CMO

Ilva

Læs mere

Emile er netop nomineret som Årets CMO-talent af Dansk Markedsføring.

Camilla Østerberg Madsen

Director, CRM & Customer Engagement

YouSee

Simon Ryhede

Head of Creative Management

TV 2

Rikke Grønlund

Mediechef

TV 2

Thomas Kragh

Direktør

Danske Annoncører og Markedsførere

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.