Effekt i markedsføringen
Effekt i markedsføringen
Det er stadig mere komplekst at skabe effektiv markedsføring, da kunder og medier er i konstant udvikling. Seminaret har fokus på hvordan der arbejdes med at forbedre effekten af markedsføringen.
En inspirerende og lærerig dag, en unik mulighed for at netværke og blive klogere på nye muligheder for din virksomhed.
Seminaret henvender sig primært til medarbejdere i marketing, marketingchef, projektleder, digitalchef, UX designer, UI designer, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller andre med en anden rolle inden for markedsføring.
Er du interesseret i mulighederne og udfordringerne med god markedsføring, og vil gerne lære af dygtige folk på området, så slut dig til seminaret her.

-
13.00 - 13.30
Registrering, kaffe, vand & netværk
13.00 - 13.30 -
13.30 - 13.40
Velkomst ved Direktør, Thomas Kragh, DAOM
13.30 - 13.40Thomas Kragh
Direktør
Danske Annoncører og Markedsførere
-
13.40 - 14.15
Lanceringen af nye markedsdata i Danmark – et sneakview på hvad vi har i vente
13.40 - 14.15Madeleine Thor
Managing Director
IRM
-
14.15 - 14.45
Effektiv markedsføring i et turbulent, internationalt marked
14.15 - 14.45Emilie Skovbon
CMO
Ilva
Beskrivelse
Emile er netop nomineret som Årets CMO-talent af Dansk Markedsføring.
-
14.45 - 15.15
Pause & netværk
14.45 - 15.15 -
15.15 - 15.45
Effektive budskaber der virker, og skaber bedre kundeoplevelser!
15.15 - 15.45YouSee er en af de virksomheder i Danmark, der arbejder mest struktureret med metodisk test og udvikling af budskaber i kunde-kommunikationen.
Camilla Østerberg Madsen
Director, CRM & Customer Engagement
YouSee
-
15.45 - 16.30
Bedre effekt på tværs af web, tv, app, nyhedsbrev mm
15.45 - 16.30TV2 er en af danmarks ubetinget største kommercielle medier på tværs af alle platforme. Hør hvordan der arbejdes med optimering på tværs af platformene.
Simon Ryhede
Head of Creative Management
TV 2
Rikke Grønlund
Mediechef
TV 2
-
16.30 - 17.00
Afrunding ved ordstyrer
16.30 - 17.00Thomas Kragh
Direktør
Danske Annoncører og Markedsførere
Oplægsholdere

Madeleine Thor
Managing Director
IRM

Emilie Skovbon
CMO
Ilva
Læs mere
Emile er netop nomineret som Årets CMO-talent af Dansk Markedsføring.

Camilla Østerberg Madsen
Director, CRM & Customer Engagement
YouSee

Simon Ryhede
Head of Creative Management
TV 2

Rikke Grønlund
Mediechef
TV 2

Thomas Kragh
Direktør
Danske Annoncører og Markedsførere
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.