{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Hvordan skabes der effektiv markedsføring.
Event
Det er stadig mere komplekst at skabe effektiv markedsføring, da kunder og medier er i konstant udvikling. Seminaret har fokus på hvordan der arbejdes med at forbedre effekten af markedsføringen.
En inspirerende og lærerig dag, en unik mulighed for at netværke og blive klogere på nye muligheder for din virksomhed.
Seminaret henvender sig primært til medarbejdere i marketing, marketingchef, projektleder, digitalchef, UX designer, UI designer, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller andre med en anden rolle inden for markedsføring.
Er du interesseret i mulighederne og udfordringerne med god markedsføring, og vil gerne lære af dygtige folk på området, så slut dig til seminaret her.
Managing Director
IRM
CMO
Ilva
Director, CRM & Customer Engagement
YouSee
Head of Creative Management
TV 2
Mediechef
TV 2
Direktør
Danske Annoncører og Markedsførere
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 14.