Den gode digitale kundedialog: 4 cases i Tivoli
Lær fra de bedste i bl.a. Danske Bank, Jyske Bank, Nykredit, samt internationale cases fra Adobe i løbet af en eftermiddag i Tivoli.
Digitale kundeoplevelser
AI/Kunstig intelligens, webinarer, chat og automatisering er centrale elementer for virksomheders digitalisering. Seminaret har fokus på, hvordan der med nye teknologier bliver udviklet den gode digitale kunde-oplevelse. Nykredit, Danske Bank, Jyske Bank, Akademikernes A-kasse er længst fremme på hver deres område, og de fortæller her om deres erfaringer og læring. Adobe giver internationale eksempler på, hvordan man udvikler en god digital kundedialog.
Seminaret danner grundlag for en inspirerende og lærerig dag, men giver også en unik mulighed for at netværke og blive klogere på de digitale muligheder for din virksomhed.
-
13.00 - 13.30
Registrering, kaffe, vand og netværk
13.00 - 13.30 -
13.30 - 13.40
Velkommen
13.30 - 13.40Thomas Kragh
Direktør
Danske Annoncører og Markedsførere
-
13.40 - 14.15
Strategien bag brugen af Jyske Bank TV, webinarer og andre digitale kunde-dialogværktøjer
13.40 - 14.15Lasse Høgfeldt
Afdelingsdirektør
Jyske Bank
-
14.15 - 14.45
Chat & automatisering til bedre effekt og kundeoplevelse
14.15 - 14.45Malin Marker Persson
Udviklings- og digitaliseringsdirektør
Akademikernes A-kasse
-
14.45 - 15.15
Pause & netværk
14.45 - 15.15 -
15.15 - 15.45
Når træningsbanen er en virtuel bank
15.15 - 15.45Henrik Georg Andersen
Chefkonsulent
Nykredit
-
15.45 - 16.15
Personalisering som værktøjet til bedre kundeoplevelser
15.45 - 16.15Kristoffer Stenbeck
Konsulent
Adobe
-
16.15 - 16.45
Webinarer - før, under og efter Corona - i Danmark & Norge
16.15 - 16.45Marit Gjervan
Area Lead
Danske Bank
-
16.45 - 16.45
Afrunding
16.45 - 16.45Thomas Kragh
Direktør
Danske Annoncører og Markedsførere