{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
På dette webinar får du en opdatering på seneste nyt inden for grøn markedsføring.
Webinar
Det kan nemt gå galt, når virksomheder ønsker at kommunikere deres grønne projekter og øvrige indsatser, der skal medvirke til, at virksomhedens klima/miljø aftryk mindskes. På webinaret sætter vi derfor fokus på, hvilke regler i markedsføringsloven, virksomhedens skal efterleve for at undgå at vildlede.
Desuden vil gennemgå seneste praksis fra Forbrugerombudsmanden samt Forbrugerombudsmandens opdaterede vejledning om grøn/etisk markedsføring (hvis vejledningen er offentliggjort).
Webinaret er tilrettelagt med fokus på de praktiske udfordringer, vi modtager medlemshenvendelser om, og webinaret henvender sig til alle i virksomheden, der arbejder med kommunikation og markedsføring.
Du vil få tilsendt et link til webinaret et par dage inden afholdelse.