Mediebilledet 2023 – tænk anderledes og imødegå effekten af det ændrede billede
Mediebilledet 2023 – tænk anderledes og imødegå effekten af det ændrede billede
Mediemarkedet er under hastig forandring og særligt vores brug af TV-mediet er udfordret blandt de unge forburgere, som er en stadig stigende gruppe, hvilket nu og fremadrettet kræver en hel anden tilgang til mediestrategien anno 2023.
Men er det kun de digitale mastodonter der kan påkalde sig danskernes opmærksomhed og annoncørernes effekt eller findes der også muligheder andre steder og er traditionel TV vitterligt dødt som annoncemedie i en verden der bare venter på kommercialisering af Netflix eller? Og hvad med andre danske medieudbydere?
Et nyt studie udarbejdet af Annalect i samarbejde med Out of Home Media viser, at TV i kombination med bl.a. outdoor stadig kan påberåbe sig danskernes opmærksomhed og skabe dækning i en ikke-digital verden. Og det endda kosteffektivt.
Hør hvorfor og ikke mindst hvordan vi på den baggrund har udviklet et nyt og banebrydende værktøj der kan estimere den samlede dækning på tværs af TV og outdoor kosteffektivt.
Hvem er målgruppen?
Seminaret henvender sig til alle annoncører og personer med tilknytning til mediemarkedet. Det er relevant både for brands med specifikke målgrupper samt store annoncører der har behov for bred dækning i hele befolkningen.
Partnere




-
09.00 - 09.10
Velkommen
09.00 - 09.10Louise Jaaks Sletting
Underdirektør
Dansk Erhverv
Beskrivelse
Kommunikation, presse, kurser & events
Philip Dueholm
Chef for Konferencer, Kurser & Faglige netværk
Dansk Markedsføring
-
09.10 - 10.00
Mediebilledet anno 2023
09.10 - 10.00Fokus på de udfordringer der kan være med at opbygge dækning
Claes Braagaard
Chief Investment Officer
Omnicom Media Group
Claus Andersen
Managing Director
Drum & Hearts & Science
-
10.00 - 10.20
Hvordan kan kombinationen af TV og outdoor øge din dækning?
10.00 - 10.20Præsentation af analyseresultater
Niels Egerup
Group Director & Head of Client Engagement
Annalect Denmark
-
10.20 - 10.45
Konkret case med Annalect
10.20 - 10.45Niels Egerup
Group Director & Head of Client Engagement
Annalect Denmark
-
10.45 - 11.30
Netværk og frokost
10.45 - 11.30 -
11.30
Tak for i dag
11.30
Oplægsholdere

Claes Braagaard
Chief Investment Officer
Omnicom Media Group

Claus Andersen
Managing Director
Drum & Hearts & Science

Louise Jaaks Sletting
Underdirektør
Dansk Erhverv
Læs mere
Kommunikation, presse, kurser & events

Niels Egerup
Group Director & Head of Client Engagement
Annalect Denmark

Philip Dueholm
Chef for Konferencer, Kurser & Faglige netværk
Dansk Markedsføring