Spring til indhold

Mediebilledet 2023 – tænk anderledes og imødegå effekten af det ændrede billede

Analyse af ændringerne i mediebilledet herunder TV’s faldende dækning, samt præsentation af et nyt analyseværktøj, der kan imødegå effekten af det ændrede mediebillede anno 2023
Event
Seminar

Mediebilledet 2023 – tænk anderledes og imødegå effekten af det ændrede billede

Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Gem
Indhold

imagedz92q.png

Mediemarkedet er under hastig forandring og særligt vores brug af TV-mediet er udfordret blandt de unge forburgere, som er en stadig stigende gruppe, hvilket nu og fremadrettet kræver en hel anden tilgang til mediestrategien anno 2023.

Men er det kun de digitale mastodonter der kan påkalde sig danskernes opmærksomhed og annoncørernes effekt eller findes der også muligheder andre steder og er traditionel TV vitterligt dødt som annoncemedie i en verden der bare venter på kommercialisering af Netflix eller? Og hvad med andre danske medieudbydere?

Et nyt studie udarbejdet af Annalect i samarbejde med Out of Home Media viser, at TV i kombination med bl.a. outdoor stadig kan påberåbe sig danskernes opmærksomhed og skabe dækning i en ikke-digital verden. Og det endda kosteffektivt. 

Hør hvorfor og ikke mindst hvordan vi på den baggrund har udviklet et nyt og banebrydende værktøj der kan estimere den samlede dækning på tværs af TV og outdoor kosteffektivt.

Hvem er målgruppen? 
Seminaret henvender sig til alle annoncører og personer med tilknytning til mediemarkedet. Det er relevant både for brands med specifikke målgrupper samt store annoncører der har behov for bred dækning i hele befolkningen.

Partnere

  • 09.00 - 09.10

    Velkommen

    09.00 - 09.10
    Louise Jaaks Sletting

    Underdirektør

    Dansk Erhverv

    Beskrivelse

    Kommunikation, presse, kurser & events

    Philip Dueholm

    Chef for Konferencer, Kurser & Faglige netværk

    Dansk Markedsføring

  • 09.10 - 10.00

    Mediebilledet anno 2023

    09.10 - 10.00

    Fokus på de udfordringer der kan være med at opbygge dækning

    Claes Braagaard

    Chief Investment Officer

    Omnicom Media Group

    Claus Andersen

    Managing Director

    Drum & Hearts & Science

  • 10.00 - 10.20

    Hvordan kan kombinationen af TV og outdoor øge din dækning?

    10.00 - 10.20

    Præsentation af analyseresultater

    Niels Egerup

    Group Director & Head of Client Engagement

    Annalect Denmark

  • 10.20 - 10.45

    Konkret case med Annalect

    10.20 - 10.45
    Niels Egerup

    Group Director & Head of Client Engagement

    Annalect Denmark

  • 10.45 - 11.30

    Netværk og frokost

    10.45 - 11.30
  • 11.30

    Tak for i dag

    11.30

Oplægsholdere

Claes Braagaard

Chief Investment Officer

Omnicom Media Group

Claus Andersen

Managing Director

Drum & Hearts & Science

Louise Jaaks Sletting

Underdirektør

Dansk Erhverv

Læs mere

Kommunikation, presse, kurser & events

Niels Egerup

Group Director & Head of Client Engagement

Annalect Denmark

Philip Dueholm

Chef for Konferencer, Kurser & Faglige netværk

Dansk Markedsføring