Mediebilledet 2023 – tænk anderledes og imødegå effekten af det ændrede billede
Mediebilledet 2023 – tænk anderledes og imødegå effekten af det ændrede billede

Mediemarkedet er under hastig forandring og særligt vores brug af TV-mediet er udfordret blandt de unge forburgere, som er en stadig stigende gruppe, hvilket nu og fremadrettet kræver en hel anden tilgang til mediestrategien anno 2023.
Men er det kun de digitale mastodonter der kan påkalde sig danskernes opmærksomhed og annoncørernes effekt eller findes der også muligheder andre steder og er traditionel TV vitterligt dødt som annoncemedie i en verden der bare venter på kommercialisering af Netflix eller? Og hvad med andre danske medieudbydere?
Et nyt studie udarbejdet af Annalect i samarbejde med Out of Home Media viser, at TV i kombination med bl.a. outdoor stadig kan påberåbe sig danskernes opmærksomhed og skabe dækning i en ikke-digital verden. Og det endda kosteffektivt.
Hør hvorfor og ikke mindst hvordan vi på den baggrund har udviklet et nyt og banebrydende værktøj der kan estimere den samlede dækning på tværs af TV og outdoor kosteffektivt.
Hvem er målgruppen? 
Seminaret henvender sig til alle annoncører og personer med tilknytning til mediemarkedet. Det er relevant både for brands med specifikke målgrupper samt store annoncører der har behov for bred dækning i hele befolkningen.
Partnere
                            
                            
                            
                            - 
                                        09.00 - 09.10
Velkommen
09.00 - 09.10
                                                                    Louise Jaaks Sletting
Underdirektør
Dansk Erhverv
Beskrivelse
Kommunikation, presse, kurser & events
                                                                    Philip Dueholm
Chef for Konferencer, Kurser & Faglige netværk
Dansk Markedsføring
 - 
                                        09.10 - 10.00
Mediebilledet anno 2023
09.10 - 10.00Fokus på de udfordringer der kan være med at opbygge dækning
                                                                    Claes Braagaard
Chief Investment Officer
Omnicom Media Group
                                                                    Claus Andersen
Managing Director
Drum & Hearts & Science
 - 
                                        10.00 - 10.20
Hvordan kan kombinationen af TV og outdoor øge din dækning?
10.00 - 10.20Præsentation af analyseresultater
                                                                    Niels Egerup
Group Director & Head of Client Engagement
Annalect Denmark
 - 
                                        10.20 - 10.45
Konkret case med Annalect
10.20 - 10.45
                                                                    Niels Egerup
Group Director & Head of Client Engagement
Annalect Denmark
 - 
                                        10.45 - 11.30
Netværk og frokost
10.45 - 11.30 - 
                                        11.30
Tak for i dag
11.30 
Oplægsholdere
                    Claes Braagaard
Chief Investment Officer
Omnicom Media Group
                    Claus Andersen
Managing Director
Drum & Hearts & Science
                    Louise Jaaks Sletting
Underdirektør
Dansk Erhverv
                                        
                                            Læs mere
                                        
                                    
                                    Kommunikation, presse, kurser & events
                    Niels Egerup
Group Director & Head of Client Engagement
Annalect Denmark
                    Philip Dueholm
Chef for Konferencer, Kurser & Faglige netværk
Dansk Markedsføring