Spring til indhold

Salgs – og leveringsbetingelser: Hvorfor er de vigtige, og hvordan får vi kunden til at acceptere dem

De fleste virksomheder har salgs- og leveringsbetingelser, men de færreste er skarpe på, hvorfor de har dem, og hvad der gælder, hvis de ikke har dem.
Webinaret giver en indføring i generel aftale- og køberet ved køb og salg mellem virksomheder, og der er således ikke tale om en gennemgang af handelsbetingelser i forbrugerforhold.
Kursus
Webinar

Salgs – og leveringsbetingelser: Hvorfor er de vigtige, og hvordan får vi kunden til at acceptere dem

Online
Gem
Indhold

På dette webinar vil du bl.a. få en introduktion til aftale- og købelovens regler såvel som eksempler på leveringsbetingelser, der er alment brugt i visse brancher.

Endvidere vil der være fokus på, hvordan du i videst muligt omfang sikrer dig, at kunden ser og accepterer dine leveringsbetingelser.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs, ligesom det også vil være muligt at indsende spørgsmål i forbindelse med tilmeldingen ved at skrive spørgsmål i bemærkningsfeltet. 

Målgruppe
Kurset henvender sig til alle, der i deres virksomheder er ansvarlige for kontraktuelle forhold såsom CEO, CFO samt salgsmedarbejdere

Oplægsholdere

Sven Petersen

Erhvervsjuridisk fagchef

Dansk Erhverv

Betina Schiønning

Fagchef for Produktregulering og Håndhævelse

Dansk Erhverv

Kontakt