{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
De fleste virksomheder har salgs- og leveringsbetingelser, men de færreste er skarpe på, hvorfor de har dem, og hvad der gælder, hvis de ikke har dem. Webinaret giver en indføring i generel aftale- og køberet ved køb og salg mellem virksomheder, og der er således ikke tale om en gennemgang af handelsbetingelser i forbrugerforhold.
Webinar
På dette webinar vil du bl.a. få en introduktion til aftale- og købelovens regler såvel som eksempler på leveringsbetingelser, der er alment brugt i visse brancher.
Endvidere vil der være fokus på, hvordan du i videst muligt omfang sikrer dig, at kunden ser og accepterer dine leveringsbetingelser.
Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs, ligesom det også vil være muligt at indsende spørgsmål i forbindelse med tilmeldingen ved at skrive spørgsmål i bemærkningsfeltet.
Målgruppe
Kurset henvender sig til alle, der i deres virksomheder er ansvarlige for kontraktuelle forhold såsom CEO, CFO samt salgsmedarbejdere