BUSINESSTALK: Sådan vinder du kampen om forbrugerens opmærksomhed
BUSINESSTALK: Sådan vinder du kampen om forbrugerens opmærksomhed
I en verden fyldt med distraktioner og konstant information, er evnen til at fange og fastholde opmærksomheden hos forbrugeren helt afgørende for at skabe penge på bundlinjen.
Men vi står midt i en brydningstid, hvor medielandskabet er ved at ændre sig. Det skaber et behov for at tage måden vi planlægger marketingsbudgetterne op til fornyet overvejelse.
Det vil adm. direktør i Publicis Media Cecilie Andersen og head of strategy & insights i Publicis Media Sander Svendsen gøre os klogere på til denne BUSINESSTALK.
Publicis Media har analyseret, hvordan man sikrer, at ens brand ikke blot får opmærksomhed, men også bliver i forbrugerens bevidsthed og er top of mind. For opmærksomhed er en kostbar ressource, og derfor er det vigtigt at forstå, hvordan man omsætter forbrugerens opmærksomhed til reel værdi for virksomheder.
-
09.00 - 09.05
Velkomst
09.00 - 09.05 -
09.05 - 10.05
Oplæg
09.05 - 10.05Cecilie Andersen
Adm. Direktør
Publicis Media
Sander Svendsen
Head of Strategy & Insight
Publicis Media
-
10.05 - 10.15
Pause
10.05 - 10.15 -
10.15 - 10.30
Q&A
10.15 - 10.30Cecilie Andersen
Adm. Direktør
Publicis Media
Sander Svendsen
Head of Strategy & Insight
Publicis Media
-
10.30 - 11.00
Networking
10.30 - 11.00 -
11.00 - 11.00
Tak for i dag
11.00 - 11.00
Oplægsholdere

Cecilie Andersen
Adm. Direktør
Publicis Media

Sander Svendsen
Head of Strategy & Insight
Publicis Media
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.